Kross Trans Hybrid 522 2023 – cena 6499 zł. Rower elektryczny typu trekking na kołach 28″ występujący w wersji męskiej. Wyprodukowany przez polską firmę Kross. Został wyposażony w hamulce hydrauliczne i 24 przełożenia. Wykonany z lekkiego stopu aluminium Performance.
Kross Trans Hybrid 522 to elektryczny rower trekkingowy, zaprojektowany z myślą o szybkim i komfortowym podróżowaniu w różnych warunkach. Model ten sprawdzi się zarówno przy codziennych dojazdach do pracy, jak również przy wielodniowych wyprawach rowerowych.
KROSS Trans Hybrid 522 2023
CENA
Katalogowa: 6499 zł
Poza sezonem: 5499 zł – 5999 zł
Rowery elektryczne trekkingowe to rzadkość, dlatego warto spojrzeć na model Kross Trans Hybrid 522 2023, który jest jedyną w swoim rodzaju opcją, która pozwoli nam przemierzać bezpiecznie i wygodnie wszystkie tereny. Warto dodać, że rowery trekkingowe cieszą się dziś dużym zainteresowaniem ludzi, dlatego tym bardziej jest to model, na który warto zwrócić uwagę. Dzięki niemu dojedziemy nie tylko do pracy, lecz także udamy się w dalsze wycieczki rowerowe.
W tym modelu znajdziemy wszystko, co dobre. Do naszej dyspozycji jest oczywiście bardzo dobrej jakości napęd elektryczny, pochodzący od marki Bafang, który został umieszczony w tylnej piaście, co pozwoli nam uzyskać pełnię mocy wtedy, gdy będzie to tylko konieczne. Natomiast dzięki baterii Phyllion SF-06S będziemy mogli pokonać wiele kilometrów na tym rowerze, bez naszego własnego wsparcia. Bateria jest bardzo wydajna i pojemna, dzięki czemu spełni nasze potrzeby.
Jeśli chodzi o części rowerowe, użyte w tym modelu, to warto wymienić tutaj tylną przerzutkę z rodziny Shimano Deore, która posiada aż 7 przełożeń. Dzięki temu, otrzymujemy 24 biegi, dzięki którym precyzyjnie wybierzemy prędkość jazdy, do trasy, na której się znajdziemy w danym momencie. Na samym końcu warto wymienić mocne hamulce tarczowe Shimano MT200, dzięki którym również, uzyskamy odpowiednie bezpieczeństwo, podczas jazdy. Tak skrojony rower elektryczny Kross Trans Hybrid 522 2023 sprawdzi się zarówno podczas krótszych, jak i dłuższych przejazdów.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | matowy |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR NEX |
Skok widelca | 63mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY710 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M592 |
MANETKI | SHIMANO EF505 |
KORBA | ALUMINOWE |
KORONKI | 48T-38T-28T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG31 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | BAFANG |
ŁAŃCUCH | KMC HV700 |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | BAFANG G120.250.DC |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | 700X45C |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF505 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160MM) |
Tarcze hamulcowe tył | POWER (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | STEEL 600MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM REGULOWANY |
SIODŁO | KROSS D2201 |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H805A; 1 1/8″ |
CHWYTY | KROSS GRIPEN |
PEDAŁY | FP-910 |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G120.250.DC |
Umiejscowienie silnika | Tylne koło |
BATERIA | PHYLION SF-06S |
WYŚWIETLACZ | BAFANG HMI DP E12.UART |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S, M, L – 25 kg |
KROSS Trans Hybrid 2021
CENA
Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 2999 zł – 3999 zł
Jaki napęd posiada rower ebike trekking Kross Trans Hybrid?
W rowerze wykorzystano sprawdzoną jednostkę Bafang, słynącą z niezawodnej pracy na przestrzeni wielu lat. Pojemna bateria Phylion SF-065 pozwoli na pokonanie ponad 100km bez potrzeby ładowania. Rower trekkingowy Kross Trans Hybrid został stworzony z myślą o wygodnej jeździe po zróżnicowanym terenie.
W tym celu wyposażono go w przerzutki przednie i tylne Shimano, które oddają do dyspozycji rowerzysty szeroki zakres 18 przełożeń.
Nowoczesny osprzęt zawarty w rowerze Kross Trans Hybrid 2021
Model Kross Trans Hybrid 2021 zapewni rowerzyści maksymalny komfort w każdych warunkach. Amortyzowany widelec SR Suntour NEX o skoku 63mm pozwoli na wygodne pokonywanie przeszkód oraz nierówności. Czułe tarcze hamulcowe umożliwiają bezpieczne hamowanie przy każdej prędkości.
O nienaganną przyczepność dbają natomiast opony Mitas Flash V66. Rower został wyposażony w bagażnik oraz oświetlenie, dzięki czemu, jest gotowy do wyruszenia w trasę.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | matowy |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR NEX |
Skok widelca | 63mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY710 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M592 |
MANETKI | SHIMANO EF505 |
KORBA | SHIMANO TOURNEY TY501 |
Koronki | 48T-38T-28T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG31 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | KMC HV700 |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | BAFANG G120.250.DC |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | MITAS FLASH V66 47-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF505 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160MM) |
Komponenty
KIEROWNICA | STEEL 600MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM REGULOWANY |
SIODŁO | KROSS D2201 |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H805A; 1 1/8″ |
CHWYTY | KROSS GRIPEN |
PEDAŁY | FP-910 |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G120.250.DC |
Umiejscowienie silnika | Tylna piasta |
Moc silnika | 250W |
BATERIA | PHYLION SF-06S 522Wh |
Producent baterii | PHYLION SF-06S |
Umiejscowienie baterii | Zewnętrzne |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 14,5Ah / 522Wh |
Napięcie znamionowe | 43V |
Ładowarka | 43V / 2A |
Ogniwa | Li-Ion |
Czas ładowania do 80% (h) | 4,5 |
Czas ładowania do 100% (h) | 9 |
Zasięg [km] | 90 |
Przewidywana żywotność powyżej 60% pojemności( ilość cykli ładowania) | 1000 |
Wskaśnik poziomu naładowania | Tak |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | 0-4 |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Tak |
WYŚWIETLACZ | BAFANG HMI DP E12.UART |
Licznik rowerowy | Nie |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 23 kg; M: 23 kg; L: 23 kg |
KROSS TRANS HYBRID – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ / –
NASZA opinia o Kross Trans Hybrid
Kross Trans Hybrid to najtańszy rower elektryczny trekkingowy w kolekcji Krossa. Rower trekkingowy elektryczny dedykowany mężczyznom. W ciekawej, ciemnej kolorystyce i matowym malowaniu.
Zapraszamy do dodania opinii na temat roweru. W komentarzu poniżej dodaj opinię na temat roweru Kross Trans Hybrid.