Kross Trans 9.0 2020/2019 – cena 3999 zł. Jeden z najlepszych rowerów trekkingowych polskiej marki Kross. Rower trekkingowy do 4000 zł waży jedynie 16,4 kg. Na dużych, 28-calowych kołach, z hydraulicznymi hamulcami i dynamem w piaście. Rama wykonana w najnowszej technologii, osprzęt najwyższej klasy. Trans 9.0 to najwyższa półka w kategorii rowerów trekkingowych.
Kross Trans 9.0 to rower dla prawdziwych koneserów i znawców. Stosunek jakości do ceny jest tutaj bardzo wysoki. Za ok. 3500 złotych masz rower najwyższej klasy ze świetnym osprzętem. Trans 9.0 posiada bardzo mocne oświetlenie, które sprawdzi się na dalekich wyprawach po zmroku.
Kross TRANS 9.0 to rower stworzony do najtrudniejszych zadań. Duże koła 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Maraton sprawiają, że rower jest nad wyraz trwały. Rama w rowerze jest wykonana z aluminium, posiada opływowy, aerodynamiczny kształt a dodatkowym atutem jest schowanie do środka linek. Dzięki temu jakość jazdy jest większa, a i żywotność linek się wydłuża.
KROSS TRANS 9.0 2020
CENA
Katalogowa: 3999 zł
Poza sezonem: 3299 zł – 3599 zł
Rower kupisz w sklepach:
- męski – zobacz ceny
- damski – sprawdź ceny
Rower Kross Trans 9.0 2020 ma wzmocnione koła i bagażnik, aby podołać przewożeniu ciężkich sakw na dalekich wyprawach. Oświetlenie przód/tył jest zasilane dynamem umieszczonym w piaście. Z innych dogodności warto wymienić regulowany mostek, aluminiowe pedały i lekką aluminiową ramę.

Kross Trans 9.0 2020 męski
Kross Trans 9.0 posiada dynamo w piaście i 27 biegów. Rower polecany na ekstremalnie dalekie wyprawy rowerowe i jazdę po wymagającym terenie. Ale również na szosie sprawdzi się bardzo dobrze dzięki dużym kołom i stosunkowo lekkiej wadze. Dzięki hamulcom hydraulicznym bezpieczeństwo jazdy stoi na wysokim poziomie.
Kross Trans 9.0 damski 2020
Damski model roweru to także sprzęt najwyższej klasy. Ten sam osprzęt co w męskim rowerze, ta sama lekkość. Rower dodatkowo ma ramę dedykowaną kobietom i ładne, unikatowe malowanie. W porównaniu z rowerem Kross Trans 8.0 jest nieco droższy, ale za to lepiej wyposażony.

Kross Trans 9.0 2020 damski
Kross Trans 9.0 to rower trekkingowy do 4000 zł. Idealne rozwiązanie, jeśli oczekujesz od roweru trwałości i wygody na długich eskapadach. To także sporo funkcjonalności na co dzień, np. przy dojazdach do pracy. Polski producent rowerów wie, że lekki rower trekkingowy ma wiele zastosowań. Sprzęt jest przygotowywany na różne wyzwania.
Specyfikacja techniczna
Rama | |
Materiał ramy: | Aluminium Performance |
Widelec: | SR Suntour NCX-D LO |
Tylny amortyzator: | – |
Koła | |
Piasta przód: | SHIMANO DH3D37 |
Piasta tył: | SHIMANO DEORE M6000 |
Opony: | SCHWALBE SILENTO 42-622 |
Obręcze: | Kross (aluminium, double wall) |
Napęd | |
Przerzutka przód: | SHIMANO DEORE T6000 |
Przerzutka tył: | SHIMANO DEORE T6000 |
Hamulce przód: | SHIMANO MT200 |
Hamulce tył: | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca: | SHIMANO MT200 |
Manetki: | SHIMANO DEORE T6000 |
Korby: | SHIMANO T521 |
Suport: | SHIMANO BSA BB-ES300 |
Łańcuch: | Shimano HG53 |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG50 |
Komponenty | |
Kierownica: | ALUMINIUM 620 MM 31.8 |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 110MM/31,8 REG |
Wspornik siodła: | ALUMINIUM 27,2X350 |
Stery: | FP-H815 (1-1/8″) |
Siodło: | Selle Royal |
Chwyty: | Herrmans Adrenalin |
Pedały: | FP-210ZU |
KROSS TRANS 9.0 2019
CENA
Katalogowa: 3999 zł
Poza sezonem: 3299 zł – 3599 zł
Rama w Kross Trans 9.0 2019 została zrobiona z ultralekkiego Aluminium Lite, w najwyższej jakości technologii. Moc i wytrzymałość ramy, jej żywotność, jest ogromna. Ten rower nadaje się do jeżdżenia po całym wiecie. Jak na trekkinga jest bardzo lekki. Posiada aż 30 biegów – więcej się nie da 🙂
Przerzutka tylna to Shimano Deore RD-T6000, natomiast hamulce są oczywiście tarczowe hydrauliczne marki Shimano. Linki w rowerze bardzo elegancko poprowadzone wewnątrz ramy, tak że nie przeszkadzają. Bagażnik i podpórka plus błotniki i oświetlenie na dynamo stanowią świetny komplet.

Kross Trans 9.0 2019
Trans 9.0 to rower, który spodoba się nie tylko ze względu na dobre wyposażenie, ale także z powodów wizualnych.
Dostępne kolory męskie
- grafitowo-srebrny mat (2019).
Kross Trans 9.0 2019 damski został wyposażony w opuszczoną ramę jaką tradycyjnie można spotkać w rowerach dla kobiet. Posiada też wszystkie te akcesoria, które ma rower męski.

Kross Trans 9.0 2019 damski
Dostępne kolory damskie
- grafitowo-srebrny mat (2019).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
---|---|
Materiał ramy | Aluminium Lite |
Widelec | SR Suntour NCX D Coil (skok 63mm, blokada skoku na koronie, Tapered) |
Tylny amortyzator | – |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Shimano Nexus DH-3D37 |
Piasta tył | Shimano Deore FH-M6000 |
Opony | Schwalbe Silento Puncture Protection (28″x1,6″) |
Obręcze | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Deore FD-T6000 |
Przerzutka tył | Shimano Deore RD-T6000 |
Hamulce przód | Shimano Disc BR-M315 (disc, hydraulic, rotor: 160mm) |
Hamulce tył | Shimano Disc BR-M315 (disc, hydraulic, rotor: 160mm) |
Dźwignie hamulca | Shimano BL-M315 (hydraulic) |
Manetki | Shimano Deore SL-T6000 (3×10) |
Korby | Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, DM/DL/S/M – 170mm, L/XL – 175mm) |
Suport | Shimano BB-ES300 |
Łańcuch | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T) |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Aluminium (620mm, 31.8mm) |
Wspornik kierownicy | Aluminium ahead (DM/S/M-90mm, DL/L/XL-110mm, 31.8mm) |
Wspornik siodła | Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm) |
Stery | VP A45AC3 (1-1/8″-1.5″, Tapered) |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty | Herrmans Endorfin |
Pedały | VP-613 |
KROSS TRANS 9.0 2018
CENA
Katalogowa: 3799 zł
Poza sezonem: 2999 zł – 3419 zł
Kross Trans 9.0 2018 to nowoczesna wersja Kross Trans Global z ubiegłych lat. Firma Kross postanowiła od 2018 roku zmienić nazewnictwo rowerów trekkingowych. W miejsce Kross Trans Global mamy Kross Trans 9.0. Trans 9.0 jest bardzo podobny pod względem specyfikacji do swojego starszego odpowiednika. Pod względem ceny jest 200 zł droższy. Waga poniżej 17 kilogramów i przerzutka Shimano Deore (przód – tył) sprawiają, że rower można zaliczyć do najwyższej klasy.
Kross Trans 9.0 2018 został wyposażony 30 przekładni, co ułatwi podróżowanie w najtrudniejszym terenie. Rower świetnie nadaje się do długodystansowych wypraw, nie tylko po Polsce, ale i po całym świecie. Rower posiada dobrej jakości dodatkowe akcesoria: bagażnik, błotniki, podpórkę czy oświetlenie na dynamo w przedniej piaście. Z innych nowinek, warto zwrócić uwagę na amortyzator przedni SR Suntour NEX z blokadą na kierownicy i hydrauliczne, tarczowe hamulce.

Kross Trans 9.0 2018
Kross Trans 9.0 2018 męski jest dostępny w sklepach rowerowych, choć jedynie w tych dużych i profesjonalnych. Tak drogi sprzęt często zamawia się przez internet z dostawą do sklepu lub bezpośrednio do domu. Wówczas jednak potrzeba posiadać umiejętności złożenia. Został wyprodukowany w jednej wersji kolorystycznej, którą widać u góry na grafice. Jest estetyczny i posiada ciekawy design.
Dostępne kolory
grafitowo-srebrny mat (2018).
Kross Trans 9.0 2018 damski to klon roweru męskiego jeśli chodzi o osprzęt. Ma oczywiście inną ramę – kobiecą, dzięki której łatwo można zsiąść i wsiąść na rower.
Dostępne kolory
- –
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Materiał ramy: | Aluminium Performance |
Waga: | 16,7 kg |
Widelec: | SR Suntour NCX D Coil (skok 63mm, blokada skoku na koronie, Tapered) |
Tylny amortyzator: | – |
Piasta przód: | Shimano Nexus DH-3D37 |
Piasta tył: | Shimano Deore FH-M6000 |
Opony: | Schwalbe Silento Puncture Protection (28″x1,6″) |
Obręcze: | KROSS Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Przerzutka przód: | Shimano Deore FD-T6000 |
Przerzutka tył: | Shimano Deore RD-T6000 |
Hamulce przód: | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
Hamulce tył: | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
Dźwignie hamulca: | Shimano BL-M315 (hydrauliczne) |
Manetki: | Shimano Deore SL-T6000 (3×10) |
Korby: | Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, DM/DL/S/M – 170mm, L/XL – 175mm) |
Suport: | Shimano BB-ES300 |
Łańcuch: | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg: | Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T) |
Kierownica: | Aluminium (620mm, 31.8mm) |
Wspornik kierownicy: | Aluminium ahead (DM/S/M-90mm, DL/L/XL-110mm, 31.8mm) |
Wspornik siodła: | Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm) |
Stery: | VP A45AC3 (1-1/8″-1.5″, Tapered) |
Siodło: | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty: | Herrmans Endorfin |
Pedały: | VP-613 |
KROSS TRANS GLOBAL 2017
CENA
Katalogowa: 3599 zł
Poza sezonem: 2879 zł – 3239 zł
Kross Trans Global 2017 zdrożał o 100zł w porównaniu do modelu z 2016 roku. Najważniejszą zmianą do zeszłego rocznika jest nowy amortyzator w widelcu – Rock Shox. Rower jest ponadto wyposażony w najwyższej klasy napęd Shimano XT z 27 biegami. Korba Shimano Alivio i piasty Shimano to najwyższa półka zapewniająca długoletnie i bezproblemowe użytkowanie
Siodełko jest żelowe i wygodne, wyprodukowane przez znaną włoską firmę Selle Royal. Sztyca podsiodłowa oczywiście amortyzowana. Trans Global 2017 ma hydrauliczne hamulce Shimano, które znacząco zwiększają bezpieczeństwo podczas jazdy.
Kross Trans Global 2017 jest dostępny w jednym, stonowanym i eleganckim malowaniu. Kolory są ciemne aby dodać rowerowi powagi.
Dostępne kolory
- czarno-platynowy mat (2017).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | Performance Aluminium |
Widelec | Rock Shox Paragon Silver TK (skok 65mm, blokada) |
Tylny amortyzator | – |
Ilość biegów | 27 |
Przerzutka przód | Shimano Deore FD-M590 |
Przerzutka tył | Shimano XT RD-M771 |
Hamulec przód | Shimano BR-M447 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Hamulec tył | Shimano BR-M447 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Dźwignie hamulca | Shimano BL-M506 |
Manetki | Shimano Deore SL-M590, 9 biegów |
Korby | Shimano Alivio FC-T4010 48/38/28T |
Łańcuch | Shimano CN-HG53 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano CS-HG400-9 11-32T |
Piasta przód | Shimano DH-3D35 Hub Dynamo |
Piasta tył | Shimano Deore M615 |
Opony | Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard 28″x1,6″ |
Obręcze | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Kierownica | Kross Universal Components (aluminium, wznios; 620mm, 25,4mm) |
Wspornik kierownicy | Kross Universal Components (aluminium, ahead, 25,4mm) |
Wspornik siodła | Kross Universal Components (aluminium, 27,2mm) |
Stery | VP A41AC pół-zintegrowane |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty | Herrmans Endorfin |
Pedały | VP aluminiowe z warstwą antypoślizgową |
Waga | 16.3 kg |
Użyte technologie
Dobór ramy
Rower męski to jeden z najwyższych w hierarchii rowerów trekkingowych marki Kross. W sam raz dla mężczyzn, którzy planują podbój Europy i reszty świata. Jazda tym rowerem to sama przyjemność, a jego wytrzymałość i bezawaryjność stoi na najwyższym, światowym poziomie. Model męski można nabyć w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Z kolei rower damski w rozmiarach M i L.
M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście poniżej 175cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn: + 180cm.
DoDATKOWE AKCESORIA
Jazda na rowerze Kross Trans 9.0 sprawia każdemu ogromną frajdę. Rower został wyprodukowany aby zadowolić najbardziej wybrednych rowerzystów i pasjonatów turystyki rowerowej. Do roweru warto dokupić:
- sakwę rowerową,
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- fotelik dla dziecka,
- przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 9.0 – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo
+ Bardzo fajny rower. W stosunku do ceny, nie znalazłem na rynku roweru o takich parametrach i osprzęcie.
+ niezły sprzęt w klasie rowerów trekkingowych trochę dziwne , że teraz do roweru nie dodaje się pompki. Potrzebne są także inne kolorystyki niż bordowo- miedziana. Ma polskim rynku nie ma godnego odpowiednika.
Nasza opinia o rowerze
Kross Trans 9.0 to rower “wszechmogący”. Liczba przejechanych kilometrów będzie biła, a rower będzie się trzymał jak radziecka lodówka. “Takich rowerów już nie produkują” – a jednak! W cenie ok. 3500 zł ciężko znaleźć coś lepszego z dobrym osprzętem i znaną marką.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 9.0.
Napisz opinię