Rowery Kross 2020/2019 Rowery trekkingowe Kross

Kross TRANS 11.0 2020 – profesjonalny rower trekkingowy

Kross Trans 11.0 2020 męski

Kross Trans 11.0 2020/2019 – cena 4999 zł. Najlepszy, profesjonalny rower trekkingowy polskiej marki Kross. Jeden z najlżejszych na rynku, waży niecałe 16 kg. Posiada 30 przerzutek, hydraulicznymi hamulcami i dynamem w piaście. Rama jest wykonana w najnowszej technologii Aluminium Performance, osprzęt najwyższej klasy Shimano. Trans 11.0 to hit w kategorii rowerów trekkingowych.

Kross Trans 11.0 to rower dla podróżników ceniących sobie jakość i trwałość, a także markowy osprzęt. Przy cenie 5000 złotych otrzymujesz rower światowej klasy na najlepszych komponentach. Trans 11.0 posiada wszystkie najlepsze cechy rowerów trekkingowych.




Kross TRANS 11.0 to rower stworzony do pokonywania tysięcy kilometrów w krótkich odstępach czasu. Duże koła 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Maraton powodują, że rower jest niesamowicie mocny. Rama posiada opływowy, aerodynamiczny kształt, linki są schowane do środka dzięki czemu nie przeszkadzają podczas jazdy. Bagażnik w tym rowerze jest naprawdę ekstremalnie mocny.

KROSS TRANS 11.0 2020

CENA

Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4099 zł – 4699 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rower Kross Trans 11.0 posiada ekstra mocne koła i bagażnik. Dzięki temu potrafi przewozić bardzo ciężkie sakwy i torby na długich dystansach i trudnej trasie. Regulowany mostek, aluminiowe pedały i wygodne chwyty to detale o które zadbali producenci roweru.

Kross Trans 11.0 2020 męski

Kross Trans 11.0 2020 męski

Rower trekkingowy Kross Trans 11.0 2020 to bez wątpienia najlepsze, co na dzień dzisiejszy może stworzyć polska fabryka Krossa w Przasnyszu. Służy kolarzom przez długie lata i nie pamiętam, aby kiedykolwiek przyszedł na reklamację. Jest to najbardziej zaawansowana propozycja w katalogu rowerów trekkingowych. Rower jest bardzo funkcjonalny – da sobie radę na każdym typie nawierzchni i w każdych warunkach pogodowych.

Wersja damska roweru jest praktycznie identyczna. Posiada jednak opuszczaną ramę, dostosowaną do kobiet. Trans 11.0 będzie więc idealnym środkiem transportu na co dzień, ale i świetnym rowerem na długie wyprawy rowerowe.

Kross Trans 11.0 2020 damski

Kross Trans 11.0 2020 damski

Producent umieścił w rowerze trekkingowym Kross Trans 11.0 przerzutkę Shimano XT T8000 w układzie 3×10. Owe 30 biegów sprawia, że jazda na nim jest możliwa na każdym terenie. Bezpieczeństwo zapewniają ultramocne hamulce hydrauliczne, które trzymają rower w pionie podczas każdych warunków. Podjazdy pod krawężniki oraz przejazdy przez wyboje ułatwia amortyzator przedni Rock Shox Paragon. Ten profesjonalny rower trekkingowy jest dostępny w jednym malowaniu.

Specyfikacja roweru

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Lite
Widelec:
ROCK SHOX PARAGON GOLD RL
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
SHIMANO DH3D37
Piasta tył:
SHIMANO DEORE M6000
Opony:
SCHWALBE MARATON 42-622
Obręcze:
Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód:
SHIMANO DEORE T6000
Przerzutka tył:
SHIMANO XT T8000
Hamulce przód:
SHIMANO MT200
Hamulce tył:
SHIMANO MT200
Dźwignie hamulca:
SHIMANO MT201
Manetki:
SHIMANO DEORE T6000
Korby:
SHIMANO DEORE T6010
Suport:
SHIMANO BSA BB-ES300
Łańcuch:
Shimano HG54
Kaseta / Wolnobieg:
SHIMANO HG50
Komponenty
Kierownica:
ALUMINIUM 620 MM 31.8
Wspornik kierownicy:
ALUMINIUM 110MM/31,8 REG
Wspornik siodła:
SP-382 AMORTYZOWANY 27,2X350
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal
Chwyty:
Herrmans Adrenalin
Pedały:
FP-210ZU

 

KROSS TRANS 11.0 2019

CENA

Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4099 zł – 4699 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 11.0 2019
logo-perfect-sport

mazowieckie

Kross Trans 11.0 2019 został wyprodukowany w dwóch wersjach: dla kobie i dla mężczyzn. To pierwszy raz w kolekcji Krossa, że najwyższy model trekkingu jest w opcji dla pań. Koniec z dyskryminacją! 🙂 Rama wykonana w technologii Aluminium Lite, czyli najlepsza jak przystało na rower ze szczytu półki. Amortyzator w rowerze to Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce). Z takim sprzętem możesz pokonywać każde przeszkody.

Przerzutka tylna w Krossie Trans 11.0 to Shimano Deore XT RD-T8000, najwyższy model, a jakże by inaczej! Hamulce w rowerze to Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczne), które doskonale sprawdzają się na trudnej nawierzchni. Siodełko żelowe, oświetlenie na dynamo, hamulce hydrauliczne a do tego pełny komplet akcesoriów.

Kross Trans 11.0 2019 męski

Kross Trans 11.0 2019 męski

 

Trans 11.0 to sprzęt z najwyższej półki, dlatego nie należy do tanich. Dostępny wyłącznie w najlepszych sklepach oraz na zamówienie poprzez zakupów online.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-grafitowo-srebrny mat (2019).

Kross Trans 11.0 2019 w wersji kobiecej wygląda olśniewająco! I tak samo jeździ, pełna profeska dla pań oczekujących najlepszego.

Kross Trans 11.0 2019 damski

Kross Trans 11.0 2019 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarno-fioletowo-srebrny mat (2019).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramy Aluminium Lite
Widelec Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Nexus DH-3D37
Piasta tył Shimano Deore FH-M6000
Opony Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard (28″x1.6″)
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-T6000
Przerzutka tył Shimano Deore XT RD-T8000
Hamulce przód Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny)
Hamulce tył Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Shimano BL-M365 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-T6000 (3×10)
Korby Shimano Deore FC-T6010 (48/36/26T, S/M – 170mm, L/XL – 175mm)
Suport Shimano SM-BB51
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T)
Komponenty
Kierownica Aluminium (620mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Aluminium ahead (S/M-90mm, L/XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery FP-H856B2 (1-1/8″-1.5″, Tapered)
Siodło Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały FP-210ZU

KROSS TRANS 11.0 2018

CENA

Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4499 zł
Porównaj ceny w sklepach:

 
Trans 11.0 2018
Trans Solar 2017
Trans Solar 2016
logo-skapiec
-
logo-perfect-sport
-

Kross Trans 11.0 2018 to najlepszy rower trekkingowy polskiego producenta Kross. Spadkobierca pozycji Kross Trans Solara. Kross zmienił nazwy rowerów, dodając jeden model – Kross Trans 10. Kross Trans 11.0 to odpowiednik Transa Solara – najwyższego modelu w kolekcji trekkingów. Rower od tego roku kosztuje nieco więcej, bo prawie 5000 złotych. Nie mniej patrząc po specyfikacji, warto tyle dać. Rower nadaje się do objeżdżania całego świata i w sumie do tego został stworzony. Producent daje gwarancję 5 lat, co jest kolejnym plusem.

Kross Trans 11.0 2018 posiada 30przerzutek, które pomogą w pokonywaniu setek kilometrów dziennie. Tylna przerzutka to najwyższy model Shimano Deore XT, a więc światowa czołówka. Potężne hamulce hydrauliczne marki Shimano sprawią, że podróż stanie się bezpieczniejsza, co w połączeniu z komfortem jazdy da naprawdę dobre rezultaty. Rower waży niecałe 16 kilogramów, co jak na trekking, jest wynikiem bardzo dobrym. Rower jest wyposażony we wszystko to, co trekkingi potrzebują najbardziej – błotniki, podpórkę, bagażnik i oświetlenie w dynamo.

Kross Trans 11.0 2018

Kross Trans 11.0 2018

 

Kross Trans 11.0 2018 męski można kupić w sklepach w całym kraju, choć z uwagi na wysoką cenę ich dostępność „od ręki” może być ograniczona. Rower można jednak zamawiać drogą internetową z dostawą do sklepu lub bezpośrednio do domu. Wyprodukowany w jednej wersji kolorystycznej i tylko w wersji dla mężczyzn. Na żywo prezentuje się genialnie.

Dostępne kolory

  • czarno-grafitowo-srebrny mat (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Lite
Waga:
15,8 kg
Widelec:
Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce, Tapered)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Shimano Nexus DH-3D37
Piasta tył:
Shimano Deore FH-M6000
Opony:
Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard (28″x1.6″)
Obręcze:
KROSS Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Shimano Deore FD-T6000
Przerzutka tył:
Shimano Deore XT RD-T8000
Hamulce przód:
Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny)
Hamulce tył:
Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulca:
Shimano BL-M365 (hydrauliczne)
Manetki:
Shimano Deore SL-T6000 (3×10)
Korby:
Shimano Deore FC-T6010 (48/36/26T, S/M – 170mm, L/XL – 175mm)
Suport:
Shimano SM-BB51
Łańcuch:
Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T)
Kierownica:
Aluminium (620mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium ahead (DM/S/M-90mm, DL/L/XL-110mm, 31.8mm)
Wspornik siodła:
Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery:
VP A45AC3 (1-1/8″-1.5″, Tapered)
Siodło:
Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
Chwyty:
Herrmans Endorfin
Pedały:
VP-613

 

KROSS TRANS SOLAR 2017

CENA

Katalogowa: 4499 zł
Poza sezonem: 3599 zł – 4049 zł
Porównaj ceny w sklepach:

 
Trans 11.0 2018
Trans Solar 2017
Trans Solar 2016
logo-skapiec
-
logo-perfect-sport
-

Kross Trans Solar zdrożał o 500zł względem modelu z 2016 roku. Najważniejsza zmiana to włożenie do roweru amortyzatora Rock Shox zamiast SR Suntour, co jest niewątpliwie zmianą na plus. Kross Trans Solar 2017 jest wyposażony w najwyższej klasy napęd Shimano XT z 30 biegami. Producent włożył od roweru korbę Shimano Deore i piasty Shimano, co zwiększa jego i tak sporą żywotność.

Trans Solar 2017 posiada hydrauliczne hamulce Shimano, które razem z mocnymi oponami Schwalbe Maraton zwiększają przyczepność a co za tym idzie bezpieczeństwo podczas jazdy.

Kross Trans Solar 2017 posiada dynamo w piaście, dzięki czemu nie trzeba martwić się o żywotność baterii. Podjazdy, strome zjazdy, szosa czy kamienie – rower wytrzyma praktycznie wszystko. To, że jest lekki dodaje mu gracji i szybkości. Kolorystycznie również prezentuje się bardzo dobrze.

Kross Trans Solar 2017

Kross Trans Solar 2017

Kross Trans Solar 2017 można kupić w jednym, stonowanym kolorystycznie malowaniu.

Dostępne kolory

  • czarno-grafitowy mat.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama Performance Aluminium
Widelec RockShox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada pop-lock)
Tylny amortyzator
Ilość biegów 30
Przerzutka przód Shimano Deore XT FD-T8000
Przerzutka tył Shimano XT RD-T8000
Hamulec przód Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Hamulec tył Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-T610, 10 biegów
Korby Shimano Deore FC-T611 48/36/26T
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Piasta przód Shimano DH-3D35 Hub Dynamo
Piasta tył Shimano Deore M615
Opony Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard 28″x1,6″
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Kierownica Kross Universal Components (aluminium, wznios; 620mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicy Kross Universal Components (aluminium, ahead, 25,4mm)
Wspornik siodła Kross Universal Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP A41AC pół-zintegrowane
Siodło Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
Chwyty Herrmans Endorfin
Pedały VP aluminiowe z warstwą antypoślizgową
Waga 16.2 kg

 

Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans Solar producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
Full Mudguards – długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.
Hi-strenght Carry Rack – tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Post Mount – rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Inner Cable Route – Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System – Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

Dobór ramy

Kross Trans 11.0 męski to topowy model i jeden z najlepszych rowerów trekkingowych w Polsce. Idealny dla mężczyzn, którzy uwielbiają bardzo dalekie, kilkumiesięczne wyprawy. Rower sprawdza się na każdej nawierzchni i jest ogromnie wytrzymały. Rower męski można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S,M,L i XL.

Kross Trans 11. damski jest dostępny w 2 wariantach: M i L.

M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście poniżej 175cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn: + 180cm.

DODATKOWE AKCESORIA

Jazda na rowerze Kross Trans 11.0 musi być bezpieczna i wygodna, wszak jest to rower stworzony do pokonywania tysięcy kilometrów. Rower został ma pełne wyposażenie potrzebne do odbycia dalekiej trasy i bezpiecznego powrotu. Do roweru warto dokupić:

  • sakwę rowerową,
  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • fotelik dla dziecka,
  • przyczepkę rowerową.

KROSS TRANS 11.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ Przejechałem ok 1000km, sprawuje się bardzo dobrze, osprzęt pracuje płynnie, trzeba tylko dbać o łańcuch, jedynie błotniki potrafią się trochę przestawić, oryginalne opony bardzo dobre na asfalt, nawet ten kiepski, spokojnie sobie radzą na utwardzonych traktach, no luźny piasek nie dla nich.
+ Sprzęt dla ludzi kochających jazdę na rowerze i dłuższe wycieczki.
+ Wysokiej półki osprzęt. Kolor mało ciekawy.

Nasza opinia o rowerze

Kross Trans 11.0 to rower najwyższa klasa. Jeszcze nigdy żadna polska firma nie wyprodukowała tak dobrego roweru trekkingowego. Oczywiście za zachodnią granicą znajdziecie rowery lepsze, ale też ich cena jest dwa razy większa. Polecam rower osobom, które mają pieniądze i chcą mieć w posiadaniu sprzęt markowy, najwyższej klasy i nie martwić się o jego stan techniczny.

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 11.0.

[Głosów: 1   Average: 5/5]

Napisz opinię