Kross Trans 11.0 2020/2019 – cena 4999 zł. Najlepszy, profesjonalny rower trekkingowy polskiej marki Kross. Jeden z najlżejszych na rynku, waży niecałe 16 kg. Posiada 30 przerzutek, hydraulicznymi hamulcami i dynamem w piaście. Rama jest wykonana w najnowszej technologii Aluminium Performance, osprzęt najwyższej klasy Shimano. Trans 11.0 to hit w kategorii rowerów trekkingowych.
Kross Trans 11.0 to rower dla podróżników ceniących sobie jakość i trwałość, a także markowy osprzęt. Przy cenie 5000 złotych otrzymujesz rower światowej klasy na najlepszych komponentach. Trans 11.0 posiada wszystkie najlepsze cechy rowerów trekkingowych.
Kross TRANS 11.0 to rower stworzony do pokonywania tysięcy kilometrów w krótkich odstępach czasu. Duże koła 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Maraton powodują, że rower jest niesamowicie mocny. Rama posiada opływowy, aerodynamiczny kształt, linki są schowane do środka dzięki czemu nie przeszkadzają podczas jazdy. Bagażnik w tym rowerze jest naprawdę ekstremalnie mocny.
KROSS TRANS 11.0 2020
CENA
Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4099 zł – 4699 zł
Rower kupisz w sklepach:
- męski – sprawdź ceny
- damski – sprawdź ceny
Rower Kross Trans 11.0 posiada ekstra mocne koła i bagażnik. Dzięki temu potrafi przewozić bardzo ciężkie sakwy i torby na długich dystansach i trudnej trasie. Regulowany mostek, aluminiowe pedały i wygodne chwyty to detale o które zadbali producenci roweru.
Rower trekkingowy Kross Trans 11.0 2020 to bez wątpienia najlepsze, co na dzień dzisiejszy może stworzyć polska fabryka Krossa w Przasnyszu. Służy kolarzom przez długie lata i nie pamiętam, aby kiedykolwiek przyszedł na reklamację. Jest to najbardziej zaawansowana propozycja w katalogu rowerów trekkingowych. Rower jest bardzo funkcjonalny – da sobie radę na każdym typie nawierzchni i w każdych warunkach pogodowych.
Wersja damska roweru jest praktycznie identyczna. Posiada jednak opuszczaną ramę, dostosowaną do kobiet. Trans 11.0 będzie więc idealnym środkiem transportu na co dzień, ale i świetnym rowerem na długie wyprawy rowerowe.
Producent umieścił w rowerze trekkingowym Kross Trans 11.0 przerzutkę Shimano XT T8000 w układzie 3×10. Owe 30 biegów sprawia, że jazda na nim jest możliwa na każdym terenie. Bezpieczeństwo zapewniają ultramocne hamulce hydrauliczne, które trzymają rower w pionie podczas każdych warunków. Podjazdy pod krawężniki oraz przejazdy przez wyboje ułatwia amortyzator przedni Rock Shox Paragon. Ten profesjonalny rower trekkingowy jest dostępny w jednym malowaniu.
Specyfikacja roweru
Rama | |
Materiał ramy: | Aluminium Lite |
Widelec: | ROCK SHOX PARAGON GOLD RL |
Tylny amortyzator: | – |
Koła | |
Piasta przód: | SHIMANO DH3D37 |
Piasta tył: | SHIMANO DEORE M6000 |
Opony: | SCHWALBE MARATON 42-622 |
Obręcze: | Kross (aluminium, double wall) |
Napęd | |
Przerzutka przód: | SHIMANO DEORE T6000 |
Przerzutka tył: | SHIMANO XT T8000 |
Hamulce przód: | SHIMANO MT200 |
Hamulce tył: | SHIMANO MT200 |
Dźwignie hamulca: | SHIMANO MT201 |
Manetki: | SHIMANO DEORE T6000 |
Korby: | SHIMANO DEORE T6010 |
Suport: | SHIMANO BSA BB-ES300 |
Łańcuch: | Shimano HG54 |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG50 |
Komponenty | |
Kierownica: | ALUMINIUM 620 MM 31.8 |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 110MM/31,8 REG |
Wspornik siodła: | SP-382 AMORTYZOWANY 27,2X350 |
Stery: | FP-H815 (1-1/8″) |
Siodło: | Selle Royal |
Chwyty: | Herrmans Adrenalin |
Pedały: | FP-210ZU |
KROSS TRANS 11.0 2019
CENA
Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4099 zł – 4699 zł
Kross Trans 11.0 2019 został wyprodukowany w dwóch wersjach: dla kobie i dla mężczyzn. To pierwszy raz w kolekcji Krossa, że najwyższy model trekkingu jest w opcji dla pań. Koniec z dyskryminacją! 🙂 Rama wykonana w technologii Aluminium Lite, czyli najlepsza jak przystało na rower ze szczytu półki. Amortyzator w rowerze to Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce). Z takim sprzętem możesz pokonywać każde przeszkody.
Przerzutka tylna w Krossie Trans 11.0 to Shimano Deore XT RD-T8000, najwyższy model, a jakże by inaczej! Hamulce w rowerze to Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczne), które doskonale sprawdzają się na trudnej nawierzchni. Siodełko żelowe, oświetlenie na dynamo, hamulce hydrauliczne a do tego pełny komplet akcesoriów.
Trans 11.0 to sprzęt z najwyższej półki, dlatego nie należy do tanich. Dostępny wyłącznie w najlepszych sklepach oraz na zamówienie poprzez zakupów online.
Dostępne kolory męskie
- czarno-grafitowo-srebrny mat (2019).
Kross Trans 11.0 2019 w wersji kobiecej wygląda olśniewająco! I tak samo jeździ, pełna profeska dla pań oczekujących najlepszego.
Dostępne kolory damskie
- czarno-fioletowo-srebrny mat (2019).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
---|---|
Materiał ramy | Aluminium Lite |
Widelec | Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce, Tapered) |
Tylny amortyzator | – |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Shimano Nexus DH-3D37 |
Piasta tył | Shimano Deore FH-M6000 |
Opony | Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard (28″x1.6″) |
Obręcze | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Deore FD-T6000 |
Przerzutka tył | Shimano Deore XT RD-T8000 |
Hamulce przód | Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny) |
Hamulce tył | Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny) |
Dźwignie hamulca | Shimano BL-M365 (hydrauliczne) |
Manetki | Shimano Deore SL-T6000 (3×10) |
Korby | Shimano Deore FC-T6010 (48/36/26T, S/M – 170mm, L/XL – 175mm) |
Suport | Shimano SM-BB51 |
Łańcuch | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T) |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Aluminium (620mm, 31.8mm) |
Wspornik kierownicy | Aluminium ahead (S/M-90mm, L/XL-110mm, 31.8mm) |
Wspornik siodła | Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm) |
Stery | FP-H856B2 (1-1/8″-1.5″, Tapered) |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty | Herrmans Endorfin |
Pedały | FP-210ZU |
KROSS TRANS 11.0 2018
CENA
Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4499 zł
Kross Trans 11.0 2018 to najlepszy rower trekkingowy polskiego producenta Kross. Spadkobierca pozycji Kross Trans Solara. Kross zmienił nazwy rowerów, dodając jeden model – Kross Trans 10. Kross Trans 11.0 to odpowiednik Transa Solara – najwyższego modelu w kolekcji trekkingów. Rower od tego roku kosztuje nieco więcej, bo prawie 5000 złotych. Nie mniej patrząc po specyfikacji, warto tyle dać. Rower nadaje się do objeżdżania całego świata i w sumie do tego został stworzony. Producent daje gwarancję 5 lat, co jest kolejnym plusem.
Kross Trans 11.0 2018 posiada 30przerzutek, które pomogą w pokonywaniu setek kilometrów dziennie. Tylna przerzutka to najwyższy model Shimano Deore XT, a więc światowa czołówka. Potężne hamulce hydrauliczne marki Shimano sprawią, że podróż stanie się bezpieczniejsza, co w połączeniu z komfortem jazdy da naprawdę dobre rezultaty. Rower waży niecałe 16 kilogramów, co jak na trekking, jest wynikiem bardzo dobrym. Rower jest wyposażony we wszystko to, co trekkingi potrzebują najbardziej – błotniki, podpórkę, bagażnik i oświetlenie w dynamo.
Kross Trans 11.0 2018 męski można kupić w sklepach w całym kraju, choć z uwagi na wysoką cenę ich dostępność “od ręki” może być ograniczona. Rower można jednak zamawiać drogą internetową z dostawą do sklepu lub bezpośrednio do domu. Wyprodukowany w jednej wersji kolorystycznej i tylko w wersji dla mężczyzn. Na żywo prezentuje się genialnie.
Dostępne kolory
czarno-grafitowo-srebrny mat (2018).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Materiał ramy: | Aluminium Lite |
Waga: | 15,8 kg |
Widelec: | Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada skoku w manetce, Tapered) |
Tylny amortyzator: | – |
Piasta przód: | Shimano Nexus DH-3D37 |
Piasta tył: | Shimano Deore FH-M6000 |
Opony: | Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard (28″x1.6″) |
Obręcze: | KROSS Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Przerzutka przód: | Shimano Deore FD-T6000 |
Przerzutka tył: | Shimano Deore XT RD-T8000 |
Hamulce przód: | Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny) |
Hamulce tył: | Shimano Disc BR-M365 (hydrauliczny) |
Dźwignie hamulca: | Shimano BL-M365 (hydrauliczne) |
Manetki: | Shimano Deore SL-T6000 (3×10) |
Korby: | Shimano Deore FC-T6010 (48/36/26T, S/M – 170mm, L/XL – 175mm) |
Suport: | Shimano SM-BB51 |
Łańcuch: | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg: | Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T) |
Kierownica: | Aluminium (620mm, 31.8mm) |
Wspornik kierownicy: | Aluminium ahead (DM/S/M-90mm, DL/L/XL-110mm, 31.8mm) |
Wspornik siodła: | Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm) |
Stery: | VP A45AC3 (1-1/8″-1.5″, Tapered) |
Siodło: | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty: | Herrmans Endorfin |
Pedały: | VP-613 |
KROSS TRANS SOLAR 2017
CENA
Katalogowa: 4499 zł
Poza sezonem: 3599 zł – 4049 zł
Kross Trans Solar zdrożał o 500zł względem modelu z 2016 roku. Najważniejsza zmiana to włożenie do roweru amortyzatora Rock Shox zamiast SR Suntour, co jest niewątpliwie zmianą na plus. Kross Trans Solar 2017 jest wyposażony w najwyższej klasy napęd Shimano XT z 30 biegami. Producent włożył od roweru korbę Shimano Deore i piasty Shimano, co zwiększa jego i tak sporą żywotność.
Trans Solar 2017 posiada hydrauliczne hamulce Shimano, które razem z mocnymi oponami Schwalbe Maraton zwiększają przyczepność a co za tym idzie bezpieczeństwo podczas jazdy.
Kross Trans Solar 2017 posiada dynamo w piaście, dzięki czemu nie trzeba martwić się o żywotność baterii. Podjazdy, strome zjazdy, szosa czy kamienie – rower wytrzyma praktycznie wszystko. To, że jest lekki dodaje mu gracji i szybkości. Kolorystycznie również prezentuje się bardzo dobrze.
Kross Trans Solar 2017 można kupić w jednym, stonowanym kolorystycznie malowaniu.
Dostępne kolory
- czarno-grafitowy mat.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | Performance Aluminium |
Widelec | RockShox Paragon Gold RL (skok 65mm, blokada pop-lock) |
Tylny amortyzator | – |
Ilość biegów | 30 |
Przerzutka przód | Shimano Deore XT FD-T8000 |
Przerzutka tył | Shimano XT RD-T8000 |
Hamulec przód | Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Hamulec tył | Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Dźwignie hamulca | Shimano Deore BR-T615 (hydrauliczne) |
Manetki | Shimano Deore SL-T610, 10 biegów |
Korby | Shimano Deore FC-T611 48/36/26T |
Łańcuch | Shimano CN-HG54 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T |
Piasta przód | Shimano DH-3D35 Hub Dynamo |
Piasta tył | Shimano Deore M615 |
Opony | Schwalbe Maraton Supreme RaceGuard 28″x1,6″ |
Obręcze | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Kierownica | Kross Universal Components (aluminium, wznios; 620mm, 25,4mm) |
Wspornik kierownicy | Kross Universal Components (aluminium, ahead, 25,4mm) |
Wspornik siodła | Kross Universal Components (aluminium, 27,2mm) |
Stery | VP A41AC pół-zintegrowane |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel |
Chwyty | Herrmans Endorfin |
Pedały | VP aluminiowe z warstwą antypoślizgową |
Waga | 16.2 kg |
Użyte technologie
Dobór ramy
Kross Trans 11.0 męski to topowy model i jeden z najlepszych rowerów trekkingowych w Polsce. Idealny dla mężczyzn, którzy uwielbiają bardzo dalekie, kilkumiesięczne wyprawy. Rower sprawdza się na każdej nawierzchni i jest ogromnie wytrzymały. Rower męski można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S,M,L i XL.
Kross Trans 11. damski jest dostępny w 2 wariantach: M i L.
M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście poniżej 175cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn: + 180cm.
DODATKOWE AKCESORIA
Jazda na rowerze Kross Trans 11.0 musi być bezpieczna i wygodna, wszak jest to rower stworzony do pokonywania tysięcy kilometrów. Rower został ma pełne wyposażenie potrzebne do odbycia dalekiej trasy i bezpiecznego powrotu. Do roweru warto dokupić:
- sakwę rowerową,
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- fotelik dla dziecka,
- przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 11.0 – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo
+ Przejechałem ok 1000km, sprawuje się bardzo dobrze, osprzęt pracuje płynnie, trzeba tylko dbać o łańcuch, jedynie błotniki potrafią się trochę przestawić, oryginalne opony bardzo dobre na asfalt, nawet ten kiepski, spokojnie sobie radzą na utwardzonych traktach, no luźny piasek nie dla nich.
+ Sprzęt dla ludzi kochających jazdę na rowerze i dłuższe wycieczki.
+ Wysokiej półki osprzęt. Kolor mało ciekawy.
Nasza opinia o rowerze
Kross Trans 11.0 to rower najwyższa klasa. Jeszcze nigdy żadna polska firma nie wyprodukowała tak dobrego roweru trekkingowego. Oczywiście za zachodnią granicą znajdziecie rowery lepsze, ale też ich cena jest dwa razy większa. Polecam rower osobom, które mają pieniądze i chcą mieć w posiadaniu sprzęt markowy, najwyższej klasy i nie martwić się o jego stan techniczny.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 11.0.
Napisz opinię