Kross Soil Boost 1.0 630 2023/2022 – cena 19499 zł. Wyczynowy rower elektryczny typu MTB. Dostępny na kołach 27,5″. Produkcja polska, nieodstająca od najwyższej klasy elektryków innych marek. Wyposażony w podwójną amortyzację i 10 biegów. Rama zrobiona z aluminium.
Kross Soil Boost 1.0 to przedostatni w kolekcji rowerów elektrycznych Krossa. Koszt tego roweru jest już spory i wynosi 14k złotych. Możliwości roweru są równie spore. W rowerze został umieszczony silnik, który pomaga jeździć ze wspomaganiem.
Rower rzecz jasna nie jeździ samodzielnie. Napęd elektryczny jedynie wspomaga rowerzystę w pracy nóg.
Kross Soil Boost 1.0 to ebike typu górskiego. Popularny na zachodzie, w Polsce wkracza na szerokie wody. Rama w rowerze posiada aerodynamiczny kształt i została wyposażona w dwa amortyzatory. Soil Boost 1.0 to rower najwyższej klasy. Koła 27,5″ pomagają w jeździe po krętych ścieżkach leśnych.
KROSS Soil BOOST 1.0 630 2023
CENA
Katalogowa: 19499 zł
Poza sezonem: 17499 zł – 18999 zł
Sprawdź ceny w sklepach: LINK
Elektryczny rower górski Kross Soil Boost 1.0 630 2023 to maszyna do zadań specjalnych, która sprawdzi się na najtrudniejszych odcinkach jezdnych, dając nam masę satysfakcji z samej jazdy. Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie grupa rowerów, która oferuje nam wsparcie najlepszych rozwiązań, które często nie są dostępne w innych modelach rowerów typu E-bike. Jeśli więc jesteśmy wymagającymi użytkownikami rowerów, jest to rower dla nas!
Jak przystało na topowy E-Bike, do naszej dyspozycji są komponenty marki Shimano, które są topowymi modelami w swoich kategoriach. Na pierwszy rzut jest oczywiście silnik elektryczny Shimano Steps EP800, który daje nam do dyspozycji moment obrotowy 85 Nm, co jest bardzo wysoką wartością, w tej kategorii. Oprócz tego bateria o pojemności 630 Wh zapewni nam możliwość jazdy na jednym ładowaniu nawet do 145 kilometrów. Całości dopełni świetny wyświetlacz Shimano STEPS SC-EM800, który poda nam bez problemu, wszystkie istotne parametry jezdne i stan baterii.
W tym modelu zadbano także o najlepszy w swojej kategorii osprzęt. Skutkiem tego, na pokładzie znajduje się napęd Shimano Deore M6100, który działa w systemie 1×12 i daje nam bardzo mocne napięcie łańcucha, w każdych warunkach jezdnych. Oprócz tego, przedni amortyzator SR Suntour AION 35 LOR ze skokiem 150 milimetrów oraz tylny damper Rockshox Deluxe Select R pozwolą nam radzić sobie w najtrudniejszych warunkach, bez straty wygody podczas jazdy. Całości dopełnią opcjonalne 27,5 albo 29 calowe koła i renomowane opony WTB Trail Boss.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM |
WIDELEC | SR SUNTOUR AION 35 LOR |
Skok widelca | 150mm |
TYLNY AMORTYZATOR | ROCK SHOX DELUXE SELECT R |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | 210x50mm |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M6100 |
MANETKI | SHIMANO DEORE M6100 |
KORBA | FSA-CK751 |
KORONKI | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO DEORE M6100 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 10-51T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 12 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO M6100 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO MT400 15×110 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO MT410 12X148 |
OBRĘCZE | WTB ST I40/I30 |
OPONY | WTB TRAIL BOSS 29X2.4/27,5X2.6 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT520 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT520 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT501 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO EM300 (203) |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO EM300 (180) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 780 MM 35 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 55MM/35/0° |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | DROPPER POST KSP900I 150 |
STERY | FP-H856B2;1-1/8″-1.5″ |
CHWYTY | KROSS STABLE |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | SHIMANO EP800 |
Umiejscowienie silnika | Centralne |
BATERIA | SIMPLO 630 Wh |
WYŚWIETLACZ | SHIMANO SC-EM800 |
KROSS Soil BOOST 1.0 630 2022
CENA
Katalogowa: 17999 zł
Poza sezonem: 15499 zł – 16999 zł
Sprawdź ceny w sklepach: LINK
Bardzo dobry rower elektryczny Kross Soil Boost 1.0 630 2022 to propozycja dla najbardziej wymagających osób, które cenią sobie szybką i wygodną jazdę. Od dziś nie będzie z tym problemu, ponieważ w modelu Kross Soil Boost 1.0 zadbano o bardzo dobry silnik elektryczny, który w razie problemów zadba o to, aby szybko dowieźć nas do miejsca docelowego. Dzięki temu jest to świetny rower elektryczny, który nadaje się do poruszania zarówno w mieście, jak i na zaawansowanych trasach, gdzie rower ma ogromne znaczenie dla całości naszego przejazdu.
W modelu Kross Soil Boost 1.0 2022 zadbano oczywiście o najlepszy w tej klasie cenowej osprzęt. Dzięki temu, do naszej dyspozycji jest chociażby napęd Shimano Deore M6000, który ma bardzo dobre opinie wśród rowerzystów. Wraz z systemem 1×10 gwarantuje on bardzo mocne trzymanie łańcucha na wszystkich elementach tras, które mogą być problematyczne dla innych modeli rowerów. W tym modelu zadbano także o dwa, współpracujące ze sobą amortyzatory. Jest to odpowiednio przedni amortyzator SR Suntour AION 35 ze skokiem 150 milimetrów, a także tylny amortyzator damper RockShox Deluxe Select R.
Warto wymienić także widelec, który można bez problemu blokować, dzięki czemu jest to rower odpowiedni na każdą trasę. Dużym plusem są także koła na obręczach WTB SCRAPER i40 o średnicy 27,5 cala. Na nich założone są także wysokiej klasy opony WTB Trail Boss G2 o szerokości 2,6 cala. Zagwarantują one odpowiednie poruszanie się po każdym typie terenu, na który trafi osoba jadąca tym modelem roweru elektrycznego.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR AION 35 LOR |
Skok widelca | 150mm |
TYLNY AMORTYZATOR | ROCK SHOX DELUXE SELECT R |
Skok tylnego amortyzatora | 210x50mm |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M6100 |
MANETKI | SHIMANO DEORE M6100 |
KORBA | FSA-CK751 |
Koronki | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO DEORE M6100 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 10-51T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 12 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO M6100 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO MT400 15×110 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO MT410 12X148 |
OBRĘCZE | WTB ST I40/I30 |
OPONY | WTB TRAIL BOSS 29X2.4/27,5X2.6 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT520 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT520 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT501 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO EM300 (203) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 780 MM 35 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 55MM/35/0° |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | DROPPER POST KSP900I 150 |
STERY | FP-H856B2;1-1/8″-1.5″ |
CHWYTY | KROSS STABLE |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | SHIMANO EP800 |
BATERIA | SIMPLO 630 WH |
WYŚWIETLACZ | SHIMANO SC-EM800 |
KROSS Soil BOOST 1.0 2021
CENA
Katalogowa: 15999 zł
Poza sezonem: 14499 zł – 14999 zł
Rower elektryczny Kross Soil Boost 1.0 630 2021 to propozycja dla osób ceniących sobie wycieczki rowerowe po leśnych ścieżkach oraz górskich szlakach. Nowoczesny osprzęt wspomagany napędem elektrycznym umożliwi łatwe pokonywanie najtrudniejszych tras.
Jaki osprzęt posiada rower Kross Soil Boost 1.0 630?
Napęd elektryczny w rowerze Kross Soil Boost 1.0 630 2021 stanowi niezawodna jednostka Shimano E8000 z pojemną baterią, która umożliwi pokonanie nawet ponad 140km bez konieczności ładowania. Konwencjonalny napę stanowią przerzutki tylne Shimano Deore M600 z 10 przełożeniami. Amortyzowany widelec SR Suntour oraz tylny amortyzator Rock Shox pozwolą bez trudu pokonać przeszkody i nierówności, dbając o komforty naszych stawów. Kolejną zaletą są jakościowe opony WTB Trail Boss gwarantujące nienaganną przyczepność na każdej nawierzchni.
Na jakich trasach sprawdzi się rower ebike MTB Kross Soil Boost 1.0 630?
Wybierając rower ebike MTB Kross Soil Boost 1.0 630 zyskujesz nowoczesną konstrukcję zaprojektowaną z myślą o pokonywaniu najtrudniejszych tras. To szybki, zwrotny i wytrzymały rower, który pozwoli Ci przemierzać wymagające górskie szlaki o dużym zróżnicowaniu terenu.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR AION 35 LOR |
Skok widelca | 150mm |
TYLNY AMORTYZATOR | ROCK SHOX DELUXE SELECT R |
Skok tylnego amortyzatora | 210x50mm |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO DEORE M6000 |
MANETKI | SHIMANO DEORE M6000 |
KORBA | FSA-CK751 |
Koronki | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO DEORE HG500 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 10 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | SHIMANO E6090 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO MT400 15×110 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO MT400 12×148 |
OBRĘCZE | WTB SCRAPER I40 |
OPONY | WTB TRAIL BOSS 27,5×2.6 TCS |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT500 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT520 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT501 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (203) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 780 MM 35 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 55MM/35/0° |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | TRANZX JD-YSP23J 412×125; 30,9 |
STERY | FP-H856B2;1-1/8″-1.5″ |
CHWYTY | KROSS STABLE |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | SHIMANO E8000 |
Umiejscowienie silnika | Centralne |
Moc silnika | 250W |
BATERIA | SIMPLO 630 WH |
Producent baterii | SIMPLO |
Umiejscowienie baterii | Zintegrowana |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 17,5Ah / 630Wh |
Napięcie znamionowe | 36V |
Ładowarka | 36V / 4A |
Ogniwa | Li-Ion |
Czas ładowania do 80% (h) | 3,5 |
Czas ładowania do 100% (h) | 6 |
Zasięg [km] | 100 |
Przewidywana żywotność powyżej 60% pojemności( ilość cykli ładowania) | 1000 |
Wskaśnik poziomu naładowania | Nie |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | Boost, Trail, Eco |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Nie |
WYŚWIETLACZ | SHIMANO SC-E8000 |
Licznik rowerowy | Tak |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 25.6 kg; M: 25.6 kg; L: 25.6 kg; XL: 25.6 kg |
Rozmiar ramy
Kross Level Soil Boost 1.0 można kupić wyłącznie w męskim wariancie. Rowery na kołach 27,5″ są zarówno dla osób niższych, jak i wyższych. Nie ma przeciwwskazań. Level Soil Boost 1.0 można kupić w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.
S-ka to 16 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 17 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 18 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 180 cm. Dla osób o wzroście ponad 190cm wskazana jest rama XL – 19 cale.
DoDATKOWE AKCESORIA
Kross Level Soil Boost 1.0 jest rowerem górskim, więc nic dziwnego, że nie ma na wyposażeniu żadnych dodatkowych akcesoriów. Możesz jednak dokupić do niego:
- podpórkę rowerową,
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- zestaw oświetlenia,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- błotniki,
- fotelik dla dziecka,
- licznik rowerowy,
- przyczepkę rowerową.
KROSS Soil Boost 1.0 630 – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ brak
NASZA opinia o Kross Soil Boost 1.0
Kross Soil Boost 1.0 jest drogim rowerem, ale i bardzo dobrze wyposażonym. Pierwszy w kolekcji rower elektryczny, który ma podwójną amortyzację. Dzięki napędowi elektrycznemu rower dostał sporo mocy, którą możesz swobodnie wykorzystać.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Soil Boost 1.0 630.
Napisz opinię