Kross Hexagon Boost 1.0 2024 – cena 5999 zł. Rower elektryczny górski o sportowej geometrii na kołach 27,5 cala. Najtańszy rower z linii Hexagon Boost. Został wyprodukowany w Polsce, w Przasnyszu. Wyposażony w hamulce tarczowe hydrauliczne i 24 biegi. Wykonany z aluminium.
Model Kross Hexagon Boost 1.0 to rower elektryczny idealny do rekreacyjnej jazdy w każdym terenie: począwszy od ścieżek rowerowych, poprzez leśne dróżki, aż po wymagające, górskie szlaki. Komfort jazdy zapewnia nam nowoczesny osprzęt zastosowany w tym rowerze.
KROSS HEXAGON BOOST 1.0 2024
CENA
Katalogowa: 5999 zł
Poza sezonem: 4999 zł – 5799 zł
Sprawdź ceny w sklepach: LINK
Rowery typu MTB od wielu lat cieszą się bardzo dużym uznaniem Polaków. Co jednak, gdy do bardzo dobrego jakościowo roweru MTB dołożymy jeszcze elektryczny napęd? Uzyskujemy idealny rower, jak na dzisiejsze czasy. Dzięki połączeniu wysokiej jakości komponentów wraz z napędem elektrycznym, nasz rower pomoże nam dostać się w dowolne miejsce. Dzięki temu, jest to jeszcze lepsza propozycja dla osób, które lubują się w rowerach rekreacyjnych do codziennej jazdy.
Aby uzyskać tak atrakcyjną cenę dla roweru elektrycznego, producent Kross musiał bardzo mocno zastanowić się nad częściami, które zostaną wybrane. Pomimo niskiej ceny, chodziło o taki dobór części, aby były one idealnie dopasowane do potrzeb użytkownika lubiącego jazdę rekreacyjną.
Skutkiem teg, w ofercie dostępny jest silnik Bafang G120, który wspierany jest przez baterię, o pojemności 522 Wh. Dzięki temu, bateria jest w stanie przejechać do 90 kilometrów, natomiast prędkość maksymalna tego roweru to 25 km/h.
Rower został wyposażony także w wyświetlacz Bafang HMI DP E12, który został umieszczony w kierownicy. Dzięki temu, dowiemy się, ile jeszcze zostało nam baterii, a także jak wygląda sytuacja w kwestii naszego napędu i jego stanu. Oprócz tego, łatwo będziesz w stanie kontrolować aktualne tempo, mając do dyspozycji licznik kilometrów.
Za wygodę podczas jazdy będzie odpowiadał natomiast amortyzator SR Suntour XCT30 HLO o skoku 100 mm dzięki któremu bez problemu pokonamy nierówności, na które natrafimy na naszej drodze.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM 6061 |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCT30 HLO |
Skok widelca | 100mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | matowy |
Kolor ramy | czarny |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA M3020 |
MANETKI | SHIMANO ACERA ST-EF505 |
KORBA | SHIMANO TOURNEY TY301 |
KORONKI | 42T-34T-24T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 12-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | BAFANG |
ŁAŃCUCH | YBN S8 |
Koła
PIASTA PRZÓD | ALUMINIUM |
PIASTA TYŁ | BAFANG RM G120.250 |
OBRĘCZE | ALUMINIUM |
OPONY | WANDA P1255 29X1,95 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO ALTUS ST-EF505 |
TARCZE HAMULCOWE | 160 |
Tarcze hamulcowe tył | 160 |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 680 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 31,8, 7° (S – 75mm, M – 90mm, L – 105mm) |
SIODŁO | KROSS |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×300 |
STERY | 1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS |
PEDAŁY | TWORZYWO/STAL |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G120.250.DC |
Umiejscowienie silnika | Tylne koło |
Moc silnika | 250 W |
Moment obrotowy silnika | 32 Nm |
BATERIA | PHYLION SF-06S 14,5AH/522WH |
Producent baterii | PHYLION |
Rodzaj baterii | Zewnętrzna |
Umiejscowienie baterii | Zewnętrzne |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 14,5 Ah / 522 Wh |
Napięcie znamionowe | 36 V |
Ładowarka | 42 V / 2 A |
Czas ładowania do 100% (h) | ok. 7 |
Zasięg [km] | do 70 |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | 0-4 |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Tak |
WYŚWIETLACZ | BAFANG HMI DP E12.CANBUS |
Licznik rowerowy | Nie |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
KROSS HEXAGON BOOST 1.0 396 2022
CENA
Katalogowa: 5199 zł
Poza sezonem: 4899 zł – 4999 zł
Sprawdź ceny w sklepach: LINK
Rekreacyjny rower KROSS Hexagon Boost 1.0 2022 to idealna propozycja dla wszystkich osób, które cenią sobie wygodę podczas jazdy. W standardowym rowerze o bardzo dobrych parametrach zamontowano elektryczny napęd, który w razie problemów pozwoli nam przełączyć na się na elektrykę i jechać kolejne kilometry bez straty swoich sił. Co więcej, rower KROSS Hexagon Boost 1.0 jest idealny pod względem wykonania, dzięki czemu nadaje się zarówno do jazdy po mieście, jak i na weekendowe wypady poza miasto. Dzięki łatwości pedałowania jest to rower idealny w każdym terenie.
Za elektryczny system jazdy odpowiada silnik Bafang G120, który uznawany jest za niezwykle wydajny. Właśnie ten silnik generuje 32 Nm momentu obrotowego, co stawia go w bardzo dobrym świetle, patrząc na stosunek ceny do jakości. Jeśli zaś chodzi o baterię, do naszej dyspozycji jest bateria o pojemności 396 Wh, która pozwoli nam przejechać komfortowo na silniku elektrycznym aż do 105 kilometrów. Jest to także odpowiednia odległość, dzięki której z łatwością dostaniemy się w wiele interesujących nas miejsc. Na samym końcu warto wymienić także wyświetlacz Bafang HMI DP E12, dzięki któremu odczytamy wszystkie wartości włącznie ze stanem baterii, dystansem który możemy pokonać na niej i parametrami jazdy.
W modelu KROSS Hexagon Boost 1.0 2022 zadbano o dobre komponenty. Potwierdzeniem tego są części napędu wybrane od marki Shimano. Pozwolą nam one uzyskać aż 24 przełożenia, które możemy swobodnie wybierać w momencie zmiany nawierzchni, po której będziemy się poruszać. Godny odnotowania jest także amortyzowany widelec SR Suntour XCT30 HLO o skoku 100 mm. Dzięki niemu pokonamy wszystkie nierówności na drodze, zapewniając sobie wygodną jazdę.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | matowy |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCT 30 HLO |
Skok widelca | 100mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA M360 |
MANETKI | SHIMANO EF505 |
KORBA | SHIMANO TY301 |
Koronki | 42T-34T-24T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 12-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | BRAK |
ŁAŃCUCH | 1/2″X3/32″x112L |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | BAFANG G120.250.DC |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | 29″x2,1″ |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF505 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 680 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 31,8, 7° (S – 75mm, M – 90mm, L – 105mm) |
SIODŁO | KROSS |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H816 O1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS SCALE |
PEDAŁY | FP-917N |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G120.250.DC |
BATERIA | PHYLION SF-06S |
WYŚWIETLACZ | BAFANG HMI DP E12.CANBUS |
KROSS HEXAGON BOOST 1.0 396 2021
CENA
Katalogowa: 4799 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4499 zł
Jaki napęd wykorzystuje rower ebike MTB Kross Hexagon Boost 1.0 396?
Rower ebike MTB został wyposażony w silnik elektryczny Bafang G120 o momencie obrotowym 32Nm. Bardzo pojemna i żywotna bateria 396Wh pozwoli na pokonanie ponad stu kilometrów bez konieczności ładowania Wyświetlacz na kierownicy informuje o parametrach jazdy oraz stopniu naładowania baterii. W rowerze wykorzystano także konwencjonalne przerzutki przednie i tylne, które oddają do dyspozycji rowerzysty 24 przełożenia.
Udogodnienia dostępne w rowerze Kross Hexagon Boost 1.0 396 2021?
Ze względu na liczne udogodnienia, rower elektryczny Kross Hexagon Boost 1.0 396 doskonale radzi sobie w zróżnicowanych trasach. Amortyzowany widelec SR Suntour XCT dobrze pochłania drgania i dba o większy komfort podczas jazdy po nierównościach. Nienaganną przyczepność na każdej nawierzchni zapewniają opony Mitas Ocelot V84 o szerokości 2,1 cala.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | matowy |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | SR SUNTOUR XCT 30 HLO |
Skok widelca | 100mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA M360 |
MANETKI | SHIMANO EF505 |
KORBA | SHIMANO TY301 |
Koronki | 42T-34T-24T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 12-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 24 |
SUPORT | BAFANG |
ŁAŃCUCH | YBN S8 |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B43F-DS |
PIASTA TYŁ | BAFANG G120.250.DC |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | MITAS OCELOT V85 29X2.1 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF505 |
TARCZE HAMULCOWE | DISC (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 680 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALU 105MM/31,8/7° |
SIODŁO | DDK D5311 |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H816 O1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS SCALE |
PEDAŁY | FP-917N |
System e-bike
SILNIK | BAFANG G120.250.DC |
Umiejscowienie silnika | Tylne koło |
Moc silnika | 250W |
BATERIA | PHYLION SF-06S 396WH |
Producent baterii | PHYLION SF-06S |
Umiejscowienie baterii | Zewnętrzne |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 11Ah / 396Wh |
Napięcie znamionowe | 43V |
Ładowarka | 43V / 2A |
Ogniwa | Li-Ion |
Czas ładowania do 80% (h) | 3,5 |
Czas ładowania do 100% (h) | 7 |
Zasięg [km] | 80 |
Przewidywana żywotność powyżej 60% pojemności( ilość cykli ładowania) | 1000 |
Wskaśnik poziomu naładowania | Tak |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | 0-4 |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Tak |
WYŚWIETLACZ | BAFANG HMI DP E12.CANBUS |
Licznik rowerowy | Nie |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 |
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ brak
NASZA opinia o Kross Hexagon Boost 1.0
Kross Hexagon Boost 1.0 to pierwszy i najtańszy z rowerów elektrycznych w stylu MTB w kolekcji Krossa. Posiada sportową ramę i koła 27,5 cali. Sprawdzi się podczas wypadów w góry i do lasu.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Hexagon Boost 1.0.
W opisie jest błąd dotyczący baterii
43V 11Ah daje nam baterie 473Wh a nie 396Wh jak jest napisane w opisie