Rowery gravel Kross Rowery Kross 2024/2023 - OPINIE Rowery szosowe Kross

Kross Esker 4.0 2024 – stalowy rower gravel

Kross Ekser 4.0 2023

Kross Esker 4.0 2024/2023 – cena 4499 zł. Stalowy rower szosowy typu gravel, o wyjątkowym designie. Kolejny model z linii Esker, który wpada w pamięć. Stosunkowo lekki i mocny jak na rower gravel. Zyskuje uznanie polskich i zagranicznych kolarzy.

Kross Esker 4.0 to kolejny z uniwersalnych rowerów szosowych gravel. Idealny sprzęt dla każdego, kto szuka roweru na szuter i teren pozamiejski. Często kupowany na drugi rower po klasycznej szosówce typu road.




Kross Esker 4.0 to rower, który lubi podróże. Niecodzienna stalowa rama i widelec to ewenement. Taki materiał gwarantuje wygodę i tłumienie wibracji. Rower jest stworzony w celu podróży, dlatego posiada sporą ilość mocowań dodatkowych akcesoriów. Esker 4.0 to świetna opcja na bikepacking i wyjazdy poza miasto.

Rower typu gravel – rowery gravel to typ uniwersalnej szosówki. Najlepiej sprawdzają się na ekstremalnie zniszczonych asfaltach oraz szutrowych drogach. Na trasach o wielu rodzajach nawierzchni, jak polne drogi, leśne ścieżki, żwirowe nawierzchnie i asfalty, będą najszybsze. W powodzeniem sprawdzą się także jako środek transportu miejskiego oraz alternatywny rower treningowy dla kolarzy.

KROSS Esker 4.0 2024

CENA

Katalogowa: 4499 zł
Poza sezonem: 3799 zł – 4199 zł
Porównaj ceny w sklepach:

Rower na lata? Koniecznie sprawdź Gravel Kross Esker 4.0 2024, który przeznaczony jest do zadań specjalnych, jako stalowy rower na długie lata. Jest to klasyka swojego gatunku, która daje pasjonatom rowerowym osprzęt, który przez lata będzie im służył do dzielnej jazdy, na każdym terenie. Gravel Kross Esker 4.0 2024 to propozycja nie tylko dla tych wymagających, lecz także dla osób, które chcą jeździć wygodnie i z odpowiednią dynamiką, w każdym terenie!

Kross ESKER 4.0 2024

Kross ESKER 4.0 2024

Oferowany nam osprzęt został zbudowany na bazie grupy części Shimano Tiagra, która opiera się między innymi o mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C. Do naszej dyspozycji jest także korba FSA Omega, która posiada zewnętrzne łożyska suportu, dzięki którym konserwacja naszego sprzętu, śmiało może pozostać w naszych rękach. Krótko mówiąc, bez problemu sami zadbamy o nasz napęd. Jeśli chodzi o piasty, do naszej dyspozycji są piasty Shimano Deore M600, które spełnią nasze oczekiwania podczas podróży.

Dzięki wspomnianym hamulcom TRP Spyre-C możemy mieć gwarancję co do krótkiej drogi hamowania. Natomiast 28 calowe obręcze marki WTB ASYM pozwolą nam bezproblemowo pokonywać kolejne kilometry na wymagającej trasie.

Godne naszej uwagi są także markowe opony WTB Resolute, które posiadają szerokość 42 milimetrów. Natomiast za naszą wygodę odpowiadać będzie siodełko WTB Sport Volt, które jest niezwykle wygodne, szczególnie na długie trasy.

SPECYFIKACJA

Rama i widelec

Materiał RamySTAL
WIDELECSTAL
Skok widelcaBRAK
TYLNY AMORTYZATORBRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORABRAK
Wykończenie lakierupołysk
Kolor ramyczarny

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDBRAK
PRZERZUTKA TYŁSRAM APEX 1
MANETKISRAM APEX
KORBAPROWHEEL RPL
KORONKI40T
KASETA / WOLNOBIEGSRAM PG1130
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU11-42T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ11
SUPORTPROWHEEL
ŁAŃCUCHSRAM PC1110

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO M3050
PIASTA TYŁSHIMANO M3050
OBRĘCZEALUMINIUM
OPONYWTB RESOLUTE COMP 700x42C
SzprychySAPIM
NypleMosiężne

Hamulce

HAMULEC PRZÓDTRP SPYRE
HAMULEC TYŁTRP SPYRE
DŹWIGNIE HAMULCASRAM APEX
TARCZE HAMULCOWE160
Tarcze hamulcowe tył160

Komponenty

KIEROWNICAALUMINIUM 31,8 (S, M, L – 420 mm, XL – 440 mm)
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM 31,8/7° (S, M – 80 mm, L, XL – 90 mm)
SIODŁOKROSS
WSPORNIK SIODŁAALUMINIUM 27,2 (S, M, L – 350mm, XL – 400mm)
STERYFSA T-848
CHWYTYKROSS EVA
PEDAŁYFP-917N

 

KROSS Esker 4.0 2023

CENA

Katalogowa: 5699 zł
Poza sezonem: 5299 zł – 5599 zł
Porównaj ceny w sklepach:

Stalowy rower Kross Esker 4.0 2023 to idealna propozycja dla wszystkich, którzy poszukują wyjątkowego szutrowca. Jest to rower stworzony na bardzo dobrym osprzęcie, dzięki czemu jest trwały i dodatkowo stylowy. Jeśli więc poszukujemy czegoś bardzo gustownego do trudnych przejazdów, takich jak Wisła 1200, jest to rower stworzony właśnie dla nas. Dzięki swoim unikatowym zastosowaniom jest to bezpieczna i bardzo pewna opcja do realizacji wszystkich naszych przejazdów.

Kross Ekser 4.0 2023

Kross Ekser 4.0 2023

W modelu Kross Esker 4.0 2023 zadbano o wszystko, co jest dla nas najlepsze. Dlatego też, do naszej dyspozycji są części z grupy Shimano Tiagra, które wspierane są między innymi, przez bardzo wysokiej jakości, mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C.

W modelu Kross Esker 4.0 2023 zadbano o 28 calowe obręcze, które pochodzą od marki WTB ASYM. Dorzucono do nich także i piasty Shimano Deore M6000, natomiast obręcze kół są dostosowane do systemu tubeless. Warto zwrócić także na znane i cenione opony WTB Resolute, które posiadają 42 milimetry szerokości. Oprócz tego, do naszej dyspozycji jest siodełko WTB Sport Volt, które świetnie sprawdzi się podczas dłuższych tras czy wyścigów.

Mówiąc krótko, model Kross Esker 4.0 2023 jest idealną propozycją zarówno na zawody jak i we własne trasy, na których chcemy ćwiczyć swoją wydolność. Wraz z tym modelem będziemy poprawiać na bieżąco swoje wyniki, ponieważ pod względem mechanicznym mamy wszystko, czego moglibyśmy tylko sobie zapragnąć do wydajnej jazdy.

SPECYFIKACJA

Rama i widelec

Wykończenie lakierupołysk
Materiał RamySTAL
WIDELECCROMO STEEL
Skok widelcaBRAK
TYLNY AMORTYZATORBRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORABRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁSHIMANO TIAGRA 4700
MANETKISHIMANO TIAGRA 4700
KORBAFSA OMEGA
KORONKI46T-36T/172,5MM
KASETA / WOLNOBIEGSHIMANO HG500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ20
SUPORTFSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCHSHIMANO HG54

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁSHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZEWTB ASYM IP23 TCS
OPONYWTB RESOLUTE 700x42C COMP
SzprychySAPIM
NypleMosiężne

Hamulce

HAMULEC PRZÓDTRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁTRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCASHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWESHIMANO RT30 (160)
Tarcze hamulcowe tyłSHIMANO RT30 (160)

Komponenty

KIEROWNICAALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM 80MM/31,8
SIODŁOWTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁAALUMINIUM 27,2×350
STERYFSA T-848
CHWYTYFIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁYBRAK

System e-bike

SILNIKBRAK
BATERIABRAK
WYŚWIETLACZBRAK

Informacje dodatkowe

Waga [kg]S – 12,2 kg, M – 12,28 kg, L – 12,4 kg, XL – 12,34 kg

 

KROSS Esker 4.0 2022

CENA

Katalogowa: 5399 zł
Poza sezonem: 4999 zł – 5299 zł
Porównaj ceny w sklepach:

Jeśli jesteśmy fanami klasycznych rowerów, KROSS Esker 4.0 2022 jest odpowiedzią na nasze potrzeby. Jest to bowiem model, który miał stworzyć unikalny szutrowiec, który przygotowany jest na różne trasy.

Kross Esker 4.0 2022

Kross Esker 4.0 2022

Ten model jest niezwykle trwały i bardzo odporny na wszelkiego rodzaju awarie, skutkiem czego jest to idealna propozycja na bardzo długie trasy, które będą wymagać dobrego osprzętu i niezawodności podczas poruszania się na tym rowerze. Rower KROSS Esker 4.0 z pewnością pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób dotrzeć do celu, zarówno podczas wyścigów, czy też w wypadku jazdy wprost przed siebie, w nieznane.

Jako iż rower KROSS Esker 4.0 jest przygotowany na dłuższe trasy, musi wyróżniać się zastosowanym w nim osprzętem. Warto zwrócić uwagę na użytą stal „Cro-Mo”, z której zbudowany jest widelec i rama tego roweru. Dzięki nim szutrowiec bardzo dobrze radzi sobie z pochłananiem wszelkich wibracji podczas jazdy. Wykorzystana stal obok karbonu daje nam najlepsze doznania podczas jazdy.

W rowerze KROSS Esker 4.0 postawiono na szosowe rozwiązania z grupy Shimano Tiagra, które są wspierane przez hamulce tarczowe marki TRP Spyre-C. W rowerze została wykorzystana także korba FSA Omega z zewnętrznymi łożyskami suportu, które mają ułatwić konserwację napędu. Dodatkowym atutem jest oczywiście lepsze przeniesienie mocy na napęd. Jeśli chodzi natomiast o koła, do naszej dyspozycji są 28 calowe obręcze WTB ASYM, które działają na znanych i cenionych piastach Shimano Deore M6000. Z takim osprzętem możemy ruszać śmiało w nieznane!

SPECYFIKACJA

Rama i widelec

Wykończenie lakierupołysk
Materiał RamySTAL
WIDELECCROMO STEEL
Skok widelcaBRAK
TYLNY AMORTYZATORBRAK
Skok tylnego amortyzatoraBRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁSHIMANO TIAGRA 4700
MANETKISHIMANO TIAGRA 4700
KORBAFSA OMEGA
KASETA / WOLNOBIEGSHIMANO HG500
Zakres kasety / wolnobiegu11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ20
SUPORTFSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCHSHIMANO HG54

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁSHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZEWTB ASYM IP23 TCS
SzprychySAPIM
NypleMosiężne

Hamulce

HAMULEC PRZÓDTRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁTRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCASHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWESHIMANO RT30 (160)

Komponenty

SIODŁOWTB VOLT SPORT
STERYFSA T-848
CHWYTYFIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁYBRAK

System e-bike

SILNIKBRAK
BATERIABRAK
WYŚWIETLACZBRAK

 

KROSS Esker 4.0 2021

CENA

Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4699 zł – 4799 zł
Porównaj ceny w sklepach:

Kross Esker 4.0 2021 to rower gravelowy przystosowany do szybkiego pokonywania zróżnicowanych tras. Jego konstrukcja została zaprojektowana z myślą o pokonywaniu dróg asfaltowych, kostki brukowej, żwiru, a także szutru. Jeśli interesuje Cię kolarstwo szosowe także w trudniejszym terenie, rower Kross Esker 4.0 na pewno sprosta Twoim oczekiwaniom.

kross esker 4.0 2021

Jaki osprzęt zawarto w rowerze Kross Esker 4.0 2021?

Charakterystyczną cechą tego roweru jest niezwykle wytrzymała, stalowa rama, odporna na odkształcenia. Sięgając po wysokogatunkową stal udało się także uzyskać niską wagę roweru. Napędem są w tym przypadku przerzutki tylne i przednie Shimano Tiagra 4700 z szerokim zakresem 20 przełożeń. Rower posiada również stalowy widelec, jakościowe opony WTB Resolute do zróżnicowanych nawierzchni, a także hydrauliczne hamulce tarczowe.

Komu dedykowany jest rower szosowy Kross Esker 4.0?

Rower szosowy Kross Esker 4.0 to propozycja dla osób pragnących pokonywać długie trasy o zróżnicowanej nawierzchni. Stalowa konstrukcja doskonale poradzi sobie z szutrem, żwirem oraz innymi, sypkimi materiałami. Nowoczesny oprzęt dba o większą wygodę jazdy, a jednocześnie, gwarantuje niezawodność, której oczekujemy w terenie.

SPECYFIKACJA

Rama i widelec

Wykończenie lakierupołysk
Materiał RamySTAL
WIDELECCROMO STEEL
Skok widelcaBRAK
TYLNY AMORTYZATORBRAK
Skok tylnego amortyzatoraBRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSHIMANO TIAGRA 4700
PRZERZUTKA TYŁSHIMANO TIAGRA 4700
MANETKISHIMANO TIAGRA 4700
KORBAFSA OMEGA
Koronki46T-36T/ (S- 172,5MM, M- 172,5MM, L- 175MM, XL- 175MM)
KASETA / WOLNOBIEGSHIMANO HG500
Zakres kasety / wolnobiegu11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ20
SUPORTFSA MEGAEXO BB-4000
ŁAŃCUCHSHIMANO HG54

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO DEORE M6000
PIASTA TYŁSHIMANO DEORE M6000
OBRĘCZEWTB ASYM IP23 TCS
OPONYWTB RESOLUTE 700x42C COMP
SzprychySAPIM
NypleMosiężne

Hamulce

HAMULEC PRZÓDTRP SPYRE-C
HAMULEC TYŁTRP SPYRE-C
DŹWIGNIE HAMULCASHIMANO TIAGRA 4700
TARCZE HAMULCOWESHIMANO RT30 (160)

Komponenty

KIEROWNICAALUMINIUM 31,8 (S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM)
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM)
SIODŁOWTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁAALUMINIUM 27,2×350
STERYFSA T-848
CHWYTYFIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁYBRAK

System e-bike

SILNIKBRAK
BATERIABRAK
WYŚWIETLACZBRAK

Informacje dodatkowe

Waga [kg]S: 12.2 kg; M: 12.28 kg; L: 12.4 kg; XL: 12.34 kg

 

Dobór ramy

Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.

S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.

DoDATKOWE AKCESORIA

Kross Esker 4.0 jak każdy rower szosowy nie ma w zanadrzu dodatkowych akcesoriów. Jeśli jednak chciałbyś sobie dokupić pewne akcesoria, to możesz rozważyć zakup:

  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • zestaw oświetlenia,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • licznik rowerowy.
KROSS ESKER 4.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR

+ To mój pierwszy rower do triathlonu, nie mam porównania więc moja opinia może być nieco zakrzywiona. Ale jestem zadowolony. Przerzutki chodzą jak należy, korba działa dobrze, komponenty bardzo wytrzymałe a siodełko wygodne. Polecam wszystkim którzy rozpoczynają przygodę z triathlonem!!

NASZA opinia o rowerze

Kross Esker 4.0 to stalowa wersja roweru typu gravel. Producent Kross podszedł do tematu bardzo profesjonalnie. Rower jest uniwersalny i wyróżnia się wyglądem oraz materiałem, z którego została zrobiona rama. Możesz kupić ten model, jeśli jeździsz po szutrze i asfalcie. Z pewnością zadowoli Twoje pragnienia. Szukając najwyższej półki roweru gravel zerknij na Krossa Esker 6.0.

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 4.0.

Oceń
[Total: 5 Average: 3.8]

Napisz opinię