Kross Esker 4.0 2024/2023 – cena 4499 zł. Stalowy rower szosowy typu gravel, o wyjątkowym designie. Kolejny model z linii Esker, który wpada w pamięć. Stosunkowo lekki i mocny jak na rower gravel. Zyskuje uznanie polskich i zagranicznych kolarzy.
Kross Esker 4.0 to kolejny z uniwersalnych rowerów szosowych gravel. Idealny sprzęt dla każdego, kto szuka roweru na szuter i teren pozamiejski. Często kupowany na drugi rower po klasycznej szosówce typu road.
KROSS Esker 4.0 2024
CENA
Katalogowa: 4499 zł
Poza sezonem: 3799 zł – 4199 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2024 – zobacz ceny
Rower na lata? Koniecznie sprawdź Gravel Kross Esker 4.0 2024, który przeznaczony jest do zadań specjalnych, jako stalowy rower na długie lata. Jest to klasyka swojego gatunku, która daje pasjonatom rowerowym osprzęt, który przez lata będzie im służył do dzielnej jazdy, na każdym terenie. Gravel Kross Esker 4.0 2024 to propozycja nie tylko dla tych wymagających, lecz także dla osób, które chcą jeździć wygodnie i z odpowiednią dynamiką, w każdym terenie!
Oferowany nam osprzęt został zbudowany na bazie grupy części Shimano Tiagra, która opiera się między innymi o mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C. Do naszej dyspozycji jest także korba FSA Omega, która posiada zewnętrzne łożyska suportu, dzięki którym konserwacja naszego sprzętu, śmiało może pozostać w naszych rękach. Krótko mówiąc, bez problemu sami zadbamy o nasz napęd. Jeśli chodzi o piasty, do naszej dyspozycji są piasty Shimano Deore M600, które spełnią nasze oczekiwania podczas podróży.
Dzięki wspomnianym hamulcom TRP Spyre-C możemy mieć gwarancję co do krótkiej drogi hamowania. Natomiast 28 calowe obręcze marki WTB ASYM pozwolą nam bezproblemowo pokonywać kolejne kilometry na wymagającej trasie.
Godne naszej uwagi są także markowe opony WTB Resolute, które posiadają szerokość 42 milimetrów. Natomiast za naszą wygodę odpowiadać będzie siodełko WTB Sport Volt, które jest niezwykle wygodne, szczególnie na długie trasy.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Materiał Ramy | STAL |
WIDELEC | STAL |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | czarny |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SRAM APEX 1 |
MANETKI | SRAM APEX |
KORBA | PROWHEEL RPL |
KORONKI | 40T |
KASETA / WOLNOBIEG | SRAM PG1130 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | PROWHEEL |
ŁAŃCUCH | SRAM PC1110 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO M3050 |
OBRĘCZE | ALUMINIUM |
OPONY | WTB RESOLUTE COMP 700x42C |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TRP SPYRE |
HAMULEC TYŁ | TRP SPYRE |
DŹWIGNIE HAMULCA | SRAM APEX |
TARCZE HAMULCOWE | 160 |
Tarcze hamulcowe tył | 160 |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 31,8 (S, M, L – 420 mm, XL – 440 mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 31,8/7° (S, M – 80 mm, L, XL – 90 mm) |
SIODŁO | KROSS |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2 (S, M, L – 350mm, XL – 400mm) |
STERY | FSA T-848 |
CHWYTY | KROSS EVA |
PEDAŁY | FP-917N |
KROSS Esker 4.0 2023
CENA
Katalogowa: 5699 zł
Poza sezonem: 5299 zł – 5599 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2023 – zobacz ceny
Stalowy rower Kross Esker 4.0 2023 to idealna propozycja dla wszystkich, którzy poszukują wyjątkowego szutrowca. Jest to rower stworzony na bardzo dobrym osprzęcie, dzięki czemu jest trwały i dodatkowo stylowy. Jeśli więc poszukujemy czegoś bardzo gustownego do trudnych przejazdów, takich jak Wisła 1200, jest to rower stworzony właśnie dla nas. Dzięki swoim unikatowym zastosowaniom jest to bezpieczna i bardzo pewna opcja do realizacji wszystkich naszych przejazdów.
W modelu Kross Esker 4.0 2023 zadbano o wszystko, co jest dla nas najlepsze. Dlatego też, do naszej dyspozycji są części z grupy Shimano Tiagra, które wspierane są między innymi, przez bardzo wysokiej jakości, mechaniczne hamulce tarczowe TRP Spyre-C.
W modelu Kross Esker 4.0 2023 zadbano o 28 calowe obręcze, które pochodzą od marki WTB ASYM. Dorzucono do nich także i piasty Shimano Deore M6000, natomiast obręcze kół są dostosowane do systemu tubeless. Warto zwrócić także na znane i cenione opony WTB Resolute, które posiadają 42 milimetry szerokości. Oprócz tego, do naszej dyspozycji jest siodełko WTB Sport Volt, które świetnie sprawdzi się podczas dłuższych tras czy wyścigów.
Mówiąc krótko, model Kross Esker 4.0 2023 jest idealną propozycją zarówno na zawody jak i we własne trasy, na których chcemy ćwiczyć swoją wydolność. Wraz z tym modelem będziemy poprawiać na bieżąco swoje wyniki, ponieważ pod względem mechanicznym mamy wszystko, czego moglibyśmy tylko sobie zapragnąć do wydajnej jazdy.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | STAL |
WIDELEC | CROMO STEEL |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TIAGRA 4700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO TIAGRA 4700 |
MANETKI | SHIMANO TIAGRA 4700 |
KORBA | FSA OMEGA |
KORONKI | 46T-36T/172,5MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG500 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 20 |
SUPORT | FSA MEGAEXO BB-4000 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG54 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO DEORE M6000 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO DEORE M6000 |
OBRĘCZE | WTB ASYM IP23 TCS |
OPONY | WTB RESOLUTE 700x42C COMP |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TRP SPYRE-C |
HAMULEC TYŁ | TRP SPYRE-C |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO TIAGRA 4700 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 420 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 80MM/31,8 |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA T-848 |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S – 12,2 kg, M – 12,28 kg, L – 12,4 kg, XL – 12,34 kg |
KROSS Esker 4.0 2022
CENA
Katalogowa: 5399 zł
Poza sezonem: 4999 zł – 5299 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2022 – zobacz ceny
- rocznik 2021 – sprawdź promocje
Jeśli jesteśmy fanami klasycznych rowerów, KROSS Esker 4.0 2022 jest odpowiedzią na nasze potrzeby. Jest to bowiem model, który miał stworzyć unikalny szutrowiec, który przygotowany jest na różne trasy.
Ten model jest niezwykle trwały i bardzo odporny na wszelkiego rodzaju awarie, skutkiem czego jest to idealna propozycja na bardzo długie trasy, które będą wymagać dobrego osprzętu i niezawodności podczas poruszania się na tym rowerze. Rower KROSS Esker 4.0 z pewnością pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób dotrzeć do celu, zarówno podczas wyścigów, czy też w wypadku jazdy wprost przed siebie, w nieznane.
Jako iż rower KROSS Esker 4.0 jest przygotowany na dłuższe trasy, musi wyróżniać się zastosowanym w nim osprzętem. Warto zwrócić uwagę na użytą stal „Cro-Mo”, z której zbudowany jest widelec i rama tego roweru. Dzięki nim szutrowiec bardzo dobrze radzi sobie z pochłananiem wszelkich wibracji podczas jazdy. Wykorzystana stal obok karbonu daje nam najlepsze doznania podczas jazdy.
W rowerze KROSS Esker 4.0 postawiono na szosowe rozwiązania z grupy Shimano Tiagra, które są wspierane przez hamulce tarczowe marki TRP Spyre-C. W rowerze została wykorzystana także korba FSA Omega z zewnętrznymi łożyskami suportu, które mają ułatwić konserwację napędu. Dodatkowym atutem jest oczywiście lepsze przeniesienie mocy na napęd. Jeśli chodzi natomiast o koła, do naszej dyspozycji są 28 calowe obręcze WTB ASYM, które działają na znanych i cenionych piastach Shimano Deore M6000. Z takim osprzętem możemy ruszać śmiało w nieznane!
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | STAL |
WIDELEC | CROMO STEEL |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TIAGRA 4700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO TIAGRA 4700 |
MANETKI | SHIMANO TIAGRA 4700 |
KORBA | FSA OMEGA |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG500 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 20 |
SUPORT | FSA MEGAEXO BB-4000 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG54 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO DEORE M6000 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO DEORE M6000 |
OBRĘCZE | WTB ASYM IP23 TCS |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TRP SPYRE-C |
HAMULEC TYŁ | TRP SPYRE-C |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO TIAGRA 4700 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
STERY | FSA T-848 |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS Esker 4.0 2021
CENA
Katalogowa: 4999 zł
Poza sezonem: 4699 zł – 4799 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2021 – sprawdź ceny
- rocznik 2020 – zobacz promocje
Kross Esker 4.0 2021 to rower gravelowy przystosowany do szybkiego pokonywania zróżnicowanych tras. Jego konstrukcja została zaprojektowana z myślą o pokonywaniu dróg asfaltowych, kostki brukowej, żwiru, a także szutru. Jeśli interesuje Cię kolarstwo szosowe także w trudniejszym terenie, rower Kross Esker 4.0 na pewno sprosta Twoim oczekiwaniom.
Jaki osprzęt zawarto w rowerze Kross Esker 4.0 2021?
Charakterystyczną cechą tego roweru jest niezwykle wytrzymała, stalowa rama, odporna na odkształcenia. Sięgając po wysokogatunkową stal udało się także uzyskać niską wagę roweru. Napędem są w tym przypadku przerzutki tylne i przednie Shimano Tiagra 4700 z szerokim zakresem 20 przełożeń. Rower posiada również stalowy widelec, jakościowe opony WTB Resolute do zróżnicowanych nawierzchni, a także hydrauliczne hamulce tarczowe.
Komu dedykowany jest rower szosowy Kross Esker 4.0?
Rower szosowy Kross Esker 4.0 to propozycja dla osób pragnących pokonywać długie trasy o zróżnicowanej nawierzchni. Stalowa konstrukcja doskonale poradzi sobie z szutrem, żwirem oraz innymi, sypkimi materiałami. Nowoczesny oprzęt dba o większą wygodę jazdy, a jednocześnie, gwarantuje niezawodność, której oczekujemy w terenie.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | STAL |
WIDELEC | CROMO STEEL |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TIAGRA 4700 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO TIAGRA 4700 |
MANETKI | SHIMANO TIAGRA 4700 |
KORBA | FSA OMEGA |
Koronki | 46T-36T/ (S- 172,5MM, M- 172,5MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG500 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 20 |
SUPORT | FSA MEGAEXO BB-4000 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG54 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO DEORE M6000 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO DEORE M6000 |
OBRĘCZE | WTB ASYM IP23 TCS |
OPONY | WTB RESOLUTE 700x42C COMP |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TRP SPYRE-C |
HAMULEC TYŁ | TRP SPYRE-C |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO TIAGRA 4700 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 31,8 (S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA T-848 |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 12.2 kg; M: 12.28 kg; L: 12.4 kg; XL: 12.34 kg |
Dobór ramy
Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.
S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.
DoDATKOWE AKCESORIA
Kross Esker 4.0 jak każdy rower szosowy nie ma w zanadrzu dodatkowych akcesoriów. Jeśli jednak chciałbyś sobie dokupić pewne akcesoria, to możesz rozważyć zakup:
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- zestaw oświetlenia,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- licznik rowerowy.
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ To mój pierwszy rower do triathlonu, nie mam porównania więc moja opinia może być nieco zakrzywiona. Ale jestem zadowolony. Przerzutki chodzą jak należy, korba działa dobrze, komponenty bardzo wytrzymałe a siodełko wygodne. Polecam wszystkim którzy rozpoczynają przygodę z triathlonem!!
NASZA opinia o rowerze
Kross Esker 4.0 to stalowa wersja roweru typu gravel. Producent Kross podszedł do tematu bardzo profesjonalnie. Rower jest uniwersalny i wyróżnia się wyglądem oraz materiałem, z którego została zrobiona rama. Możesz kupić ten model, jeśli jeździsz po szutrze i asfalcie. Z pewnością zadowoli Twoje pragnienia. Szukając najwyższej półki roweru gravel zerknij na Krossa Esker 6.0.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 4.0.
Napisz opinię