Kross Esker 2.0 2024/2023 – cena 3999 zł. Aluminiowy rower szosowy typu gravel, o ciekawej geometrii ramy. Najniższy model z linii Esker. Wyprodukowany w Polsce, w fabryce Krossa. Posiada dobrej jakości osprzęt, sprawdzi się jako uniwersalny rower szosowy.
Kross Esker 2.0 rozpoczyna linię rowerów ESKER – uniwersalnych rowerów szosowych, zwanych gravel. Potocznie nazywa się je też szutrówkami, ponieważ najlepiej prowadzi się je właśnie na takiej nawierzchni. Kross postawił na tego typu rowery w miejsce triathlonówek, które wyszły z kolekcji w 2018 roku.
Kross Esker 2.0 to gravelowy typ roweru szosowego. Geometria ramy i komponenty Kross zapewniają radości z szybkiej jazdy. Wizualnie rower prezentuje się bardzo estetycznie. Projektanci postarali się i wyszedł naprawdę ładny model roweru.
KROSS Esker 2.0 2024
CENA
Katalogowa: 3999 zł
Poza sezonem: 3199 zł – 3799 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2024 – zobacz ceny
Szukasz dobrego roweru na długie wycieczki rowerowe? Chciałbyś rozpocząć swoją przygodę rowerową na modelu, który spełni Twoje oczekiwania i pozostanie z Tobą na długie lata? W takim razie rower Gravel Kross Esker 2.0 2024 jest odpowiednią propozycją dla Ciebie, ponieważ jest to rower na każdy teren, dzięki któremu przemieszczanie się, będzie stanowiło bardzo miłe wspomnienia na przyszłość. W dodatku, jest to rower, na bardzo długie lata użytkowania!
Jako iż rower Kross Esker 2.0 2024 został przystosowany do jazdy zarówno na szosie jak i w terenie, musi posiadać odpowiednio uniwersalny i jakościowy osprzęt, który został wykorzystany do produkcji tego modelu. Skutkiem tego, do naszej dyspozycji jest jakościowy napęd Shimano Sora R3000, który w połączeniu z mechanicznymi hamulcami tarczowymi Tektro MD C550 daje najlepsze doznania i bezpieczeństwo podczas jazdy.
Powracając do napędu Shimano Sora R3000, warto zaznaczyć iż jest to dziewięciobiegowa kaseta, która współpracuje z dwurzędową korbą. Dzięki temu, śmiało dobierzemy odpowiednie obciążenie do warunków, w których aktualnie przyjdzie nam jeździć. Do tego, dołożone zostały markowe opony WTB Riddler Comp Tan, które świetnie sprawdzą się w każdym terenie, ze względu na swoją wszechstronność i uniwersalność.
Na sam koniec warto wspomnieć także o bardzo wydajnym siodełku WTB Sport Volt, które posłuży nam świetnie na długie trasy przejazdu, w każdym terenie jezdnym.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | rubinowy / czarny połysk |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
KORONKI | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO RS501 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG53 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO M3050 |
OBRĘCZE | ALUMINIUM |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | 160 |
Tarcze hamulcowe tył | 160 |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 31,8 (S, M- 420 MM, L, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED |
CHWYTY | FIZIK |
PEDAŁY | BRAK |
KROSS Esker 2.0 2023
CENA
Katalogowa: 4499 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4399 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2023 – zobacz ceny
Rower szutrowy Kross Esker 2.0 2023 to idealna opcja do jazdy zarówno w terenie, jak i na drogach. Dzięki temu, jest to bardzo uniwersalna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają rowerów w różne tereny. Nada się on zarówno na wyjazdy w łąki czy lasy, ale także poradzi sobie świetnie na betonowych drogach, czy też na innych trasach miejskich.
Wybierając rower Kross Esker 2.0 2023 mamy do dyspozycji odpowiedniej jakości osprzęt, który nie zawiedzie nas, podczas długich przejazdów. Do naszej dyspozycji jest między innymi wysokiej jakości napęd Shimano Sora R3000, a także mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD C550. Dzięki temu poradzimy sobie z nagłym hamowaniem w dowolnych warunkach.
Z kolei dziewięciorzędowa kaseta Shimano Sora R3000 wraz z dwurzędową korbą z przodu, pozwolą nam idealnie dobrać obciążenie do terenu, w którym przyjdzie nam aktualnie prowadzić ten model roweru. Oprócz tego, rama i widelec wykonane z aluminium lite zapewnią nam niską wagę całego roweru, tak więc będziemy mogli cieszyć się możliwością łatwiejszego i bardziej swobodnego napędzania swojego roweru. Jako że to gravler, będzie posiadał on opony o profilu 37 mm szerokości. Natomiast same opony to WTB Riddler Comp Tan, czyli sprawdzone opony zarówno w teren, jak i na innego rodzaju podjazdy, czy też proste odcinki dróg.
W modelu Kross Esker 2.0 2023 postawiono także na możliwość łatwego montażu dodatkowych koszyków na bidon, bagażnika, błotników, a także innych elementów rowerowych, które mogą okazać się dla nas istotne.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
KORONKI | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | CN-HG53 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO ACERA M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO ACERA M3050 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Tarcze hamulcowe tył | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS Esker 2.0 2022
CENA
Katalogowa: 4299 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4199 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2022 – zobacz ceny
- rocznik 2021 – sprawdź promocje
KROSS Esker 2.0 2022 to idealna propozycja dla osób, które kochają naturę i chcą poruszać się pośród lasów, rzek czy innych okoliczności przyrody. KROSS Esker 2.0 jest do tego idealnym modelem, ponieważ został stworzony właśnie w tym celu, aby zapewnić wszystkim dostęp do roweru, który nadaje się do wielu dzikich dróg, które związane są z naszą przyrodą.
Jest to więc idealna propozycja roweru dla osób, które chcą uciekać od cywilizacji na rowerze, który spełni ich wymagania i zapewni odpowiednie bezpieczeństwo i niezawodność podczas jazdy. Jest to idealny model dla wymagających osób!
Warto dodać, że KROSS Esker 2.0 jest idealnym rowerem nie tylko w teren, lecz także na szosę. Dzięki efektywnemu napędowi, przenoszenie ciężaru i nabieranie prędkości na tym rowerze nie stanowi najmniejszego problemu. Jeśli chodzi o napęd, zastosowano tutaj napęd Shimano Sora R3000, a także mechaniczne hamulce tarczowe marki Tektro MD C550.
Takie połączenie gwarantuje nam bezpieczeństwo i niezawodność podczas poruszania się w każdym terenie. Jeśli chodzi o napęd Shimano Sora R3000, jest to dziewięciobiegowa kaseta z dwurzędową korbą z przodu. Dzięki temu dobieranie obciążenia nie stanowi żadnego problemu podczas agresywnej, czy tez rekreacyjnej jazdy.
W rowerze KROSS Esker 2.0 zadbano także o wykonanie pod względem ramy i widelca. Są one wykonane z bardzo twardej i lekkiej ramy aluminiowej o nazwie aluminium lite. Jak sama nazwa wskazuje, jest to rama o niskiej wadze. Natomiast za wygodę podczas jazdy odpowiada specjalna kierownica z flarą, która rozszerza się ku dołowi. Dzięki temu zachowujemy lepszą kontrolę nad rowerem podczas jazdy. Dodatkowym atutem są także szerokie opony Riddler Comp Tan o średnicy 37 mm.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
Koronki | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | CN-HG53 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO ACERA M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO ACERA M3050 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS Esker 2.0 2021
CENA
Katalogowa: 3899 zł
Poza sezonem: 3699 zł – 3799 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2021 – sprawdź ceny
- rocznik 2020 – zobacz promocje
Model Kross Esker 2.0 2021 to rower gravelowy przeznaczony do uprawiania kolarstwa szosowego. W odróżnieniu od klasycznych szosówek, ten rower jest przystosowany także do pokonywania odcinków szutrowych oraz żwirowych. Dobrze radzi sobie także przy ubitych ścieżkach ziemnych. W ten sposób, oferuje nam większą swobodę jazdy po zróżnicowanym terenie.
Nowoczesny osprzęt w rowerze Kross Esker 2.0 2021
W rowerze wykorzystano sprawdzony system przerzutek tylnych i przednich Shimano Sora R3000. Kolarze mają do dyspozycji 18 przełożeń ułatwiających rozwijanie dużych prędkości. W modelu Kross Esker 2.0 2021 zastosowano opony WTB Riddler zaprojektowane z myślą o pokonywaniu tras o zróżnicowanych nawierzchniach. Dużym plusem jest sportowe siodełko WTB Volt Sport, które zadba o większy komfort i przyjemność z jazdy.
Do kogo adresowany jest rower szosowy Kross Esker 2.0?
Zaawansowany rower szosowy gravel Kross Esker 2.0 to dobra opcja dla wszystkich miłośników kolarstwa szybkiego. Model ten zapewni wysoki komfort i niezawodne działanie nie tylko na utwardzonych ścieżkach, ale również na szutrze oraz żwirze. Warto wspomnieć o solidnej i lekkiej ramie wykonanej z wysokogatunkowego aluminium.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
Koronki | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG40 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO ACERA M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO ACERA M3050 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 11.5 kg; M: 11.55 kg; L: 11.6 kg; XL: 11.65 kg |
KROSS Esker 2.0 2020
CENA
Katalogowa: 3499 zł
Poza sezonem: 3099 zł – 3299 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2020 – sprawdź ceny
- rocznik 2019 – zobacz promocje
Kross Esker 2.0 zmienił się nieco względem 2019 roku. Cena pozostała nienaruszona, nie mniej producent włożył do roweru przerzutkę Shimano Sora R3000, która jest jedną z lepszych na rynku. Piasty w tym rowerze są marki SHIMANO Acera M3050. Producent założył w rowerze opony WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall, które prezentują się wybornie.
Rama została wykonana z lekkiego stopu Aluminium Superlite, podobnie jak widelec. Kross Esker 2.0 występuje w jednym kolorze. Malowanie i kolorystyka cechuje jakość i wyjątkowy, miejski design, wzorowany na latach 70.
Dostępne kolory
- wiśniowo – srebrny mat.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
Materiał ramy: | Aluminium Superlite |
Widelec: | Aluminium (rura sterowa Tapered) |
Tylny amortyzator: | – |
Koła | |
Piasta przód: | SHIMANO Acera M3050 |
Piasta tył: | SHIMANO Acera M3050 |
Opony: | WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall |
Obręcze: | Kross |
Napęd | |
Przerzutka przód: | Shimano Sora R3000 |
Przerzutka tył: | Shimano Sora R3000 |
Hamulce przód: | TEKTRO MD-C550 |
Hamulce tył: | TEKTRO MD-C550 |
Dźwignie hamulca: | Shimano Sora R3000 |
Manetki: | Shimano Sora R3000 |
Korby: | SHIMANO SORA R3000 |
Suport: | SHIMANO BSA BB-RS500 |
Łańcuch: | Shimano HG53 |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG201 |
Komponenty | |
Kierownica: | ALUMINIUM 440 MM 31.8 |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 90MM/31,8/7° |
Wspornik siodła: | ALUMINIUM SP-218 |
Stery: | FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″ |
Siodło: | WTB Volt Sport |
Chwyty: | FIZIK TERRA MICROTEX |
Dobór ramy
Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.
S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.
DoDATKOWE AKCESORIA
Kross Esker 2.0 jak każdy rower szosowy nie ma w zanadrzu dodatkowych akcesoriów. Jeśli jednak chciałbyś sobie dokupić pewne akcesoria, to możesz rozważyć zakup:
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- zestaw oświetlenia,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- licznik rowerowy.
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ To mój pierwszy rower do triathlonu, nie mam porównania więc moja opinia może być nieco zakrzywiona. Ale jestem zadowolony. Przerzutki chodzą jak należy, korba działa dobrze, komponenty bardzo wytrzymałe a siodełko wygodne. Polecam wszystkim którzy rozpoczynają przygodę z triathlonem!!
NASZA opinia o rowerze
Kross Esker 2.0 to pierwszy i najtańszy z rowerów typu gravel Krossa. Uniwersalny rower spodoba się osobom, które lubią zarówno wyprawy poza miasto, jak i potrzebują roweru na dojazdy do pracy czy szkoły. Rower jest szybszy niż crossówka, ale wolniejszy niż szosówka. Przynajmniej jeśli chodzi o asfalt. Na szutrze sprawuje się najlepiej. Jeśli szukasz rower o lepszym osprzęcie, sprawdź Kross Esker 4.0.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 2.0.
Napisz opinię