Kross Esker 2.0 2022/2021 – cena 4299 zł. Aluminiowy rower szosowy typu gravel, o ciekawej geometrii ramy. Najniższy model z linii Esker. Wyprodukowany w Polsce, w fabryce Krossa. Posiada dobrej jakości osprzęt, sprawdzi się jako uniwersalny rower szosowy.
Kross Esker 2.0 rozpoczyna linię rowerów ESKER – uniwersalnych rowerów szosowych, zwanych gravel. Potocznie nazywa się je też szutrówkami, ponieważ najlepiej prowadzi się je właśnie na takiej nawierzchni. Kross postawił na tego typu rowery w miejsce triathlonówek, które wyszły z kolekcji w 2018 roku.
Kross Esker 2.0 to gravelowy typ roweru szosowego. Geometria ramy i komponenty Kross zapewniają radości z szybkiej jazdy. Wizualnie rower prezentuje się bardzo estetycznie. Projektanci postarali się i wyszedł naprawdę ładny model roweru.
KROSS Esker 2.0 2022
CENA
Katalogowa: 4299 zł
Poza sezonem: 3999 zł – 4199 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2022 – zobacz ceny
- rocznik 2021 – sprawdź promocje
KROSS Esker 2.0 2022 to idealna propozycja dla osób, które kochają naturę i chcą poruszać się pośród lasów, rzek czy innych okoliczności przyrody. KROSS Esker 2.0 jest do tego idealnym modelem, ponieważ został stworzony właśnie w tym celu, aby zapewnić wszystkim dostęp do roweru, który nadaje się do wielu dzikich dróg, które związane są z naszą przyrodą.


Kross Esker 2.0 2022
Jest to więc idealna propozycja roweru dla osób, które chcą uciekać od cywilizacji na rowerze, który spełni ich wymagania i zapewni odpowiednie bezpieczeństwo i niezawodność podczas jazdy. Jest to idealny model dla wymagających osób!
Warto dodać, że KROSS Esker 2.0 jest idealnym rowerem nie tylko w teren, lecz także na szosę. Dzięki efektywnemu napędowi, przenoszenie ciężaru i nabieranie prędkości na tym rowerze nie stanowi najmniejszego problemu. Jeśli chodzi o napęd, zastosowano tutaj napęd Shimano Sora R3000, a także mechaniczne hamulce tarczowe marki Tektro MD C550.
Takie połączenie gwarantuje nam bezpieczeństwo i niezawodność podczas poruszania się w każdym terenie. Jeśli chodzi o napęd Shimano Sora R3000, jest to dziewięciobiegowa kaseta z dwurzędową korbą z przodu. Dzięki temu dobieranie obciążenia nie stanowi żadnego problemu podczas agresywnej, czy tez rekreacyjnej jazdy.
W rowerze KROSS Esker 2.0 zadbano także o wykonanie pod względem ramy i widelca. Są one wykonane z bardzo twardej i lekkiej ramy aluminiowej o nazwie aluminium lite. Jak sama nazwa wskazuje, jest to rama o niskiej wadze. Natomiast za wygodę podczas jazdy odpowiada specjalna kierownica z flarą, która rozszerza się ku dołowi. Dzięki temu zachowujemy lepszą kontrolę nad rowerem podczas jazdy. Dodatkowym atutem są także szerokie opony Riddler Comp Tan o średnicy 37 mm.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
Koronki | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | CN-HG53 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO ACERA M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO ACERA M3050 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS Esker 2.0 2021
CENA
Katalogowa: 3899 zł
Poza sezonem: 3699 zł – 3799 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2021 – sprawdź ceny
- rocznik 2020 – zobacz promocje
Model Kross Esker 2.0 2021 to rower gravelowy przeznaczony do uprawiania kolarstwa szosowego. W odróżnieniu od klasycznych szosówek, ten rower jest przystosowany także do pokonywania odcinków szutrowych oraz żwirowych. Dobrze radzi sobie także przy ubitych ścieżkach ziemnych. W ten sposób, oferuje nam większą swobodę jazdy po zróżnicowanym terenie.


Kross Esker 2.0 2021
Nowoczesny osprzęt w rowerze Kross Esker 2.0 2021
W rowerze wykorzystano sprawdzony system przerzutek tylnych i przednich Shimano Sora R3000. Kolarze mają do dyspozycji 18 przełożeń ułatwiających rozwijanie dużych prędkości. W modelu Kross Esker 2.0 2021 zastosowano opony WTB Riddler zaprojektowane z myślą o pokonywaniu tras o zróżnicowanych nawierzchniach. Dużym plusem jest sportowe siodełko WTB Volt Sport, które zadba o większy komfort i przyjemność z jazdy.
Do kogo adresowany jest rower szosowy Kross Esker 2.0?
Zaawansowany rower szosowy gravel Kross Esker 2.0 to dobra opcja dla wszystkich miłośników kolarstwa szybkiego. Model ten zapewni wysoki komfort i niezawodne działanie nie tylko na utwardzonych ścieżkach, ale również na szutrze oraz żwirze. Warto wspomnieć o solidnej i lekkiej ramie wykonanej z wysokogatunkowego aluminium.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO SORA R3000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO SORA R3000 |
MANETKI | SHIMANO SORA R3000 |
KORBA | SHIMANO SORA R3000 |
Koronki | 50T-34T/ (S- 170MM, M- 170MM, L- 175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG201 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-34T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 18 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG40 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO ACERA M3050 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO ACERA M3050 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO SORA R3000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 11.5 kg; M: 11.55 kg; L: 11.6 kg; XL: 11.65 kg |
KROSS Esker 2.0 2020
CENA
Katalogowa: 3499 zł
Poza sezonem: 3099 zł – 3299 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2020 – sprawdź ceny
- rocznik 2019 – zobacz promocje
Kross Esker 2.0 zmienił się nieco względem 2019 roku. Cena pozostała nienaruszona, nie mniej producent włożył do roweru przerzutkę Shimano Sora R3000, która jest jedną z lepszych na rynku. Piasty w tym rowerze są marki SHIMANO Acera M3050. Producent założył w rowerze opony WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall, które prezentują się wybornie.


Kross Esker 2.0 2020
Rama została wykonana z lekkiego stopu Aluminium Superlite, podobnie jak widelec. Kross Esker 2.0 występuje w jednym kolorze. Malowanie i kolorystyka cechuje jakość i wyjątkowy, miejski design, wzorowany na latach 70.
Dostępne kolory
- wiśniowo – srebrny mat.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
Materiał ramy: | Aluminium Superlite |
Widelec: | Aluminium (rura sterowa Tapered) |
Tylny amortyzator: | – |
Koła | |
Piasta przód: | SHIMANO Acera M3050 |
Piasta tył: | SHIMANO Acera M3050 |
Opony: | WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall |
Obręcze: | Kross |
Napęd | |
Przerzutka przód: | Shimano Sora R3000 |
Przerzutka tył: | Shimano Sora R3000 |
Hamulce przód: | TEKTRO MD-C550 |
Hamulce tył: | TEKTRO MD-C550 |
Dźwignie hamulca: | Shimano Sora R3000 |
Manetki: | Shimano Sora R3000 |
Korby: | SHIMANO SORA R3000 |
Suport: | SHIMANO BSA BB-RS500 |
Łańcuch: | Shimano HG53 |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG201 |
Komponenty | |
Kierownica: | ALUMINIUM 440 MM 31.8 |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 90MM/31,8/7° |
Wspornik siodła: | ALUMINIUM SP-218 |
Stery: | FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″ |
Siodło: | WTB Volt Sport |
Chwyty: | FIZIK TERRA MICROTEX |
Dobór ramy
Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.
S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.
DoDATKOWE AKCESORIA
Kross Esker 2.0 jak każdy rower szosowy nie ma w zanadrzu dodatkowych akcesoriów. Jeśli jednak chciałbyś sobie dokupić pewne akcesoria, to możesz rozważyć zakup:
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- zestaw oświetlenia,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- licznik rowerowy.
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
+ To mój pierwszy rower do triathlonu, nie mam porównania więc moja opinia może być nieco zakrzywiona. Ale jestem zadowolony. Przerzutki chodzą jak należy, korba działa dobrze, komponenty bardzo wytrzymałe a siodełko wygodne. Polecam wszystkim którzy rozpoczynają przygodę z triathlonem!!
NASZA opinia o rowerze
Kross Esker 2.0 to pierwszy i najtańszy z rowerów typu gravel Krossa. Uniwersalny rower spodoba się osobom, które lubią zarówno wyprawy poza miasto, jak i potrzebują roweru na dojazdy do pracy czy szkoły. Rower jest szybszy niż crossówka, ale wolniejszy niż szosówka. Przynajmniej jeśli chodzi o asfalt. Na szutrze sprawuje się najlepiej. Jeśli szukasz rower o lepszym osprzęcie, sprawdź Kross Esker 4.0.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 2.0.
Napisz opinię