Rowery gravel Kross Rowery Kross 2020/2019 Rowery szosowe Kross

Kross Esker 2.0 2020 – aluminiowy rower gravel

Kross Esker 2.0 2020

Kross Esker 2.0 – cena 3499 zł. Aluminiowy rower szosowy typu gravel, o ciekawej geometrii ramy. Najniższy model z linii Esker. Wyprodukowany w Polsce, w fabryce Krossa. Posiada dobrej jakości osprzęt, sprawdzi się jako uniwersalny rower szosowy.

Kross Esker 2.0 rozpoczyna linię rowerów ESKER – uniwersalnych rowerów szosowych, zwanych gravel. Potocznie nazywa się je też szutrówkami, ponieważ najlepiej prowadzi się je właśnie na takiej nawierzchni. Kross postawił na tego typu rowery w miejsce triathlonówek, które wyszły z kolekcji w 2018 roku.




Kross Esker 2.0 to gravelowy typ roweru szosowego. Geometria ramy i komponenty Kross zapewniają radości z szybkiej jazdy. Wizualnie rower prezentuje się bardzo estetycznie. Projektanci postarali się i wyszedł naprawdę ładny model roweru.

Rower typu gravel – rowery gravel to typ uniwersalnej szosówki. Najlepiej sprawdzają się na ekstremalnie zniszczonych asfaltach oraz szutrowych drogach. Na trasach o wielu rodzajach nawierzchni, jak polne drogi, leśne ścieżki, żwirowe nawierzchnie i asfalty, będą najszybsze. W powodzeniem sprawdzą się także jako środek transportu miejskiego oraz alternatywny rower treningowy dla kolarzy.

KROSS Esker 2.0 2020

CENA

Katalogowa: 3499 zł
Poza sezonem: 3099 zł – 3299 zł
Porównaj ceny w sklepach:

Kross Esker 2.0 zmienił się nieco względem 2019 roku. Cena pozostała nienaruszona, nie mniej producent włożył do roweru przerzutkę Shimano Sora R3000, która jest jedną z lepszych na rynku. Piasty w tym rowerze są marki SHIMANO Acera M3050. Producent założył w rowerze opony WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall, które prezentują się wybornie.

Kross Esker 2.0 2020

Kross Esker 2.0 2020

Rama została wykonana z lekkiego stopu Aluminium Superlite, podobnie jak widelec. Kross Esker 2.0 występuje w jednym kolorze. Malowanie i kolorystyka cechuje jakość i wyjątkowy, miejski design, wzorowany na latach 70.

Dostępne kolory

  • wiśniowo – srebrny mat.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Superlite
Widelec:
Aluminium (rura sterowa Tapered)
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
SHIMANO Acera M3050
Piasta tył:
SHIMANO Acera M3050
Opony:
WTB Riddler 700 x 37c Comp Tan Sidewall
Obręcze:
Kross
Napęd
Przerzutka przód:
Shimano Sora R3000
Przerzutka tył:
Shimano Sora R3000
Hamulce przód:
TEKTRO MD-C550
Hamulce tył:
TEKTRO MD-C550
Dźwignie hamulca:
Shimano Sora R3000
Manetki:
Shimano Sora R3000
Korby:
SHIMANO SORA R3000
Suport:
SHIMANO BSA BB-RS500
Łańcuch:
Shimano HG53
Kaseta / Wolnobieg:
SHIMANO HG201
Komponenty
Kierownica:
ALUMINIUM 440 MM 31.8
Wspornik kierownicy:
ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
Wspornik siodła:
ALUMINIUM SP-218
Stery:
FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″
Siodło:
WTB Volt Sport
Chwyty:
FIZIK TERRA MICROTEX

 

Dobór ramy

Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.

S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.

DoDATKOWE AKCESORIA

Kross Esker 2.0 jak każdy rower szosowy nie ma w zanadrzu dodatkowych akcesoriów. Jeśli jednak chciałbyś sobie dokupić pewne akcesoria, to możesz rozważyć zakup:

  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • zestaw oświetlenia,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • licznik rowerowy.
KROSS ESKER 2.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR

+ To mój pierwszy rower do triathlonu, nie mam porównania więc moja opinia może być nieco zakrzywiona. Ale jestem zadowolony. Przerzutki chodzą jak należy, korba działa dobrze, komponenty bardzo wytrzymałe a siodełko wygodne. Polecam wszystkim którzy rozpoczynają przygodę z triathlonem!!

NASZA opinia o rowerze

Kross Esker 2.0 to pierwszy i najtańszy z rowerów typu gravel Krossa. Uniwersalny rower spodoba się osobom, które lubią zarówno wyprawy poza miasto, jak i potrzebują roweru na dojazdy do pracy czy szkoły. Rower jest szybszy niż crossówka, ale wolniejszy niż szosówka. Przynajmniej jeśli chodzi o asfalt. Na szutrze sprawuje się najlepiej. Jeśli szukasz rower o lepszym osprzęcie, sprawdź Kross Esker 4.0.

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 2.0.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Napisz opinię