Kross Trans 7.0 2024 – cena 4199 zł. Solidny i wytrzymały rower trekkingowy polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach, z hydraulicznymi hamulcami i dynamem w piaście. Wspaniały sprzęt na długie i bardzo długie trasy. Trans 7.0 to rower praktycznie nie do zdarcia. Sprawdzi się na każdej trasie i w każdych warunkach. Występuje w wersji damskiej i męskiej.
Kross Trans 7.0 to mocarz wśród rowerów trekkingowych do 3000 złotych. Na długie trasy przyda się wytrzymały, aluminiowy bagażnik wraz z gumą. Błotniki i osłona na łańcuch zapewniają komfort jazdy. Rower posiada jedno z najmocniejszych oświetleń, które działa na dynamo w piaście.
Kross TRANS 7.0 to rower typowo turystyczny. Duże koła 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Silento dają świetny start na najdłuższe wyprawy. Rama w rowerze została wykonana z aluminium, a za pomocą najnowszej technologii zyskała opływowy, aerodynamiczny kształt. Siodełko jest oczywiście żelowe, wygodne i szerokie. Zamontowane na amortyzowanej sztycy podsiodłowej. Trans 7.0 ma amortyzację w widelcu oraz hydrauliczne hamulce Shimano, które zwiększają bezpieczeństwo jazdy.
Kross Trans 7.0 jest wyposażony w najwyższej klasy napęd Shimano Deore z 24 biegami. Hamulce hydrauliczne Shimano, korby Shimano Acera i mocne opony Schwalbe Silento 28×1,6.
KROSS TRANS 7.0 2024
CENA
Katalogowa: 3499 zł
Poza sezonem: 2999 zł – 3299 zł
Rower kupisz w sklepach
Rower trekkingowy dla bardziej wymagających, czyli model Kross Trans 7.0 2024 to propozycja, wobec której nie można przejść obojętnie. Jest to bowiem rower turystyczny, o bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Wszystko za sprawą komponentów, które zostały użyte do jego produkcji. Skutkiem tego, otrzymujemy rower kompletny, który cieszy się bardzo dobrymi opiniami. Wszystko za sprawą obniżonej ramy, która daje nam możliwość wygodnej jazdy z wyprostowanymi plecami.
Specyfikacja Trekking Kross Trans 7.0 2024
Przejdźmy do tego, co najbardziej budzi respekt w wypadku tego roweru. Do naszej dyspozycji jest bardzo dobry układ napędowy, czyli 3×9, który obsługuje aż 27 biegów, dzięki którym idealnie dopasujemy prędkość i trudność jazdy do każdego terenu. W rowerze zamontowana została tylna przerzutka Shimano Deore M592, która jest bardzo udanym i jednym z topowych modeli, jeśli chodzi o producenta Shimano. Dzięki temu połączeniu, rower jest bardzo szybki i łatwy w obsłudze.
Oprócz tego, producent zadbał o bardzo mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe marki Shimano, które pozwolą nam skrócić maksymalnie drogę naszego hamowania, nawet przy dużych prędkościach. Jest to idealny hamulec dla tych, którzy lubią szybszą jazdę i którzy chcą się czuć bezpiecznie nawet na śliskiej powierzchni.
Rower Trekking Kross Trans 7.0 2024 został także wyposażony w pełen system błotników, bagażnik, a także niezbędne oświetlenie, które jest zasilane przez prądnice. Dzięki temu, zawsze mamy pewność co do tego, że światła mamy sprawne.

Kross Trans 7.0 2024
To, co rzuca się w oczy w rowerze Trans 7.0 to jego szyk. Jakość elementów została uzupełniona eleganckim wyglądem.
Dostępne kolory męskie
- czarno-grafitowy mat
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama i widelec
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR NEX HLO |
Skok widelca | 63mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Wykończenie lakieru | połysk |
Kolor ramy | turkusowy |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO CUES U4010 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO CUES RD U6020 |
MANETKI | SHIMANO CUES U6000 |
KORBA | SHIMANO CUES U4010 |
KORONKI | 46T-30T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO CUES LG400 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-39T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 20 |
SUPORT | SHIMANO BB-MT501 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO LG500 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO NEXUS DH-3D37 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO TOURNEY TX505 |
OBRĘCZE | KROSS ALUMINIUM 622X25 |
OPONY | SCHWALBE SILENTO 28X1,6 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO MT200 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO MT200 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO MT201 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT10 160 CL |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO RT10 160 CL |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM 640 MM 31.8 |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 90MM/31,8 REG |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | AMORTYZOWANY 31,6x350MM |
STERY | FP-H813PL 1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS |
PEDAŁY | ALUMINIUM/TWORZYWO |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | ok. 17,3 |
KROSS TRANS 7.0 2019
CENA
Katalogowa: 2799 zł
Poza sezonem: 2299 zł – 2499 zł
Rower kupisz w sklepach
Największy wyróżnik w rowerze Kross Trans 7.0 2019 to hamulce hydrauliczne tarczowe. Jest to niewątpliwa korzyść w porównaniu z Krossem Trans 6.0 2019. Hamulce tarczowe powodują, że nie musimy już kupować klocków hamulcowych i martwić się o to, że się zetrą podczas długiej jazdy. Producent umieścił w rowerze także dobrej klasy przerzutkę tył Shimano Deore, która pomoże pokonywać setki km.
Jazdę po asfalcie ułatwiają opony Schwalbe Silentio K-Guard (28×1,6″), dzięki którym rower trzyma się podłoża. Bagażnik w Kross Trans 7.0 2019 ma standardowo mocne gumy, którymi można przypiąć bagaż. Oświetlenie na dynamo w przedniej piaście jest mocne i daje dalekie światło.

Kross Trans 7.0 2019 męski
To, co rzuca się w oczy w rowerze Trans 7.0 to jego szyk. Jakość elementów została uzupełniona eleganckim wyglądem.
Dostępne kolory męskie
- czarno-niebiesko-srebrny mat (2019).
Kross Trans 7.0 2019 w damskiej wersji został wykonany w jednej wersji kolorystycznej, zatem panie nie mają wielkiego wyboru. Nie mniej barwa jest przyjemna a i wykonanie bardzo solidne.

Kross Trans 7.0 2019 damski
Dostępne kolory damskie
- czarno-fioletowo-srebrny mat (2019).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
---|---|
Materiał ramy | Aluminium Performance |
Widelec | SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie) |
Tylny amortyzator | – |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Shimano Nexus DH-3D37 |
Piasta tył | Shimano Deore FH-M6000 |
Opony | Schwalbe Silento K-Guard (28″x1.6″, reflex) |
Obręcze | Kross (aluminium, double wall) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Altus FD-M310 |
Przerzutka tył | Shimano Deore RD-M591 |
Hamulce przód | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
Hamulce tył | Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny) |
Dźwignie hamulca | Shimano ST-EF505 (hydrauliczny) |
Manetki | Shimano ST-EF505 (3×8) |
Korby | Shimano Acera FC-M311 (48/38/28T, 170mm) |
Suport | FP-B902 |
Łańcuch | KMC HV700 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Altus CS-HG31-8 (11-32T) |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Steel (610mm, 25.4mm) |
Wspornik kierownicy | Aluminium adjustable (DM/S-90mm, DL/M/L-110mm, 25.4mm) |
Wspornik siodła | Aluminium suspension (350mm, 27.2mm) |
Stery | FP-H128 (1-1/8″) |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel |
Chwyty | Kross Gripen |
Pedały | FP-910 |
Dobór ramy
- Kross Trans 7.0 męski można nabyć w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.
S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.
- Kross Trans 7.0 w wersji damskiej występuje w dwóch rozmiarach: M i L.
M-ka to rozmiar 17 cali i jest wyprodukowany z myślą o kobietach mających mniej niż 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.
DoDATKOWE AKCESORIA
Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower turystyczny na długie wyprawy. Ponadto projektanci pomyśleli o wygodzie i poprowadzili linki wewnątrz ramy, a także dołożyli aluminiowe pedały. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans7.0 warto dokupić:
- sakwę rowerową,
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- fotelik dla dziecka,
- przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 7.0 – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo
+ Super rower dobra jakość i świetny wygląd
+ Chyba najlepszy w tej cenie i w takiej jakości rower trankingowy na polskim rynku
+ Bardzo dobry rower. Za tą cenę nie kupi się nic lepszego.
+ Wybrałem to czego szukałem. Jak dla mnie jest to dobry stosunek ceny do jakości. Polski produkt z renomowanym osprzętem.Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne.
NASZA opinia o rowerze
Kross Trans 7.0 to rower, który nada się idealnie na daleką wyprawę po Europie. Jego wytrzymałość i zastosowane elementy poprawiające bezpieczeństwo i wygodę sprawiają, że rower stoi wysoko w hierarchii. Do tego dochodzi w miarę niska – jak na tego typu sprzęt – cena.
Zapraszamy do dodania w komentarzu własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 7.0.
Kupiłem niedawno ten rower model 2015 r. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Bardzo wygodny trekking na długie wypady, ze świetnym osprzętem i genialnymi hamulcami. Jedyna wada, jaką do tej pory zauważyłem, to przedni amortyzator – od nowości ma niewielki luz, który można łatwo wyczuć wciskając przedni hamulec do oporu i ruszając rowerem w przód i tył. W serwisie powiedzieli, że “ten typ tak ma”:) Przydałoby się też więcej mocowań na bidon – jest niestety tylko jedno.
super rower