Kross - katalog rowerów Rowery trekkingowe

Kross TRANS 6.0 / SANDER

Kross Trans 6.0 2018

Kross Trans 6.0 / Sander 2018/2017 – cena 2499 zł. Rower trekkingowy polskiej marki Kross z biegami w piaście. Na dużych, 28-calowych kołach, z hamulcami v-brake. Posiada 7 biegów i ważny 18kg.

Kross Trans 6.0 / Sander to rower trekkingowy, choć równie dobrze mógłby występować w kategorii rowerów miejskich. A to ze względu na biegi w piaście – przerzutkę Nexus, która jest standardem w rowerach miejskich. Trans 6.0 / Sander ma 7 biegów, więc nie jest to szczyt marzeń kolarza dalekobieżnego. Nie mniej rower jest świetny w swojej klasie i z pewnością zadowoli rowerzystów lubiących niedalekie wyprawy rowerowe.

Przejdź do wybranego rocznika Trans 6.0 / Sander:




Kross TRANS 6.0 / SANDER to rower turystyczny na amortyzowanym widelcu. Nie jest najlżejszy, jego 18kg to taki status “OK” w kategorii trekkingów. Duże koła o rozmiarze 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Silento sprawdzą się w terenie i na asfalcie.

Rama w rowerze została wykonana z nowego stopu aluminium performance i potrafi udźwignąć do 120 kg. Rower jest świetny do wypraw weekendowych a także do codziennego użytku. Biegi w piaście są mocne i nie zużywają się – nie są narażone na warunki zewnętrzne i aspekty fizyczne trasy.

KROSS TRANS 6.0 2018

CENA

Katalogowa: 2499 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2249 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 6.0 męski
Trans 6.0 damski
logo-perfect-sport

mazowieckie

Kross Trans 6.0 2018 to kontynuacja roweru Kross Trans Sander z poprzednich sezonów. Kross zmienił nazwy rowerów, wymazując przydomki i zastępując je cyframi z zerem po przecinku. Trans 6.0 pod wieloma względami przypomina Transa Sandera, dlatego odnotowujemy go za kontynuację tej serii. Pod względem ceny to średnia półka, nie jest ani zbyt tani, ani mega drogi. W zasadzie jest to pół rower trekkingowy a na pół miejski. Cechą szczególną jest w tym wypadku tylna piasta, w której umieszczono 7 biegów. Biegi w piaście to udogodnienie i cenią sobie je rowerzyści lubiący podróże miejskie. Rower charakteryzuje się szeroką kierownicą, wygodnym siodłem i oświetleniem na dynamo w piaście. Na rower jest udzielana pięcioletnia gwarancja.

Kross Trans 6.0 2018 posiada 7 biegów, dzięki którym jazda po mieście jest łatwa i przyjemna. Nie nadaje się jednak na dalekie wyprawy, tam o wiele lepsze będą Kross Trans 5.0 i Kross Trans 7.0. terenach i podjazdach będzie łatwiejsza. Rama wykonana z aluminium w technologii Aluminium Performance. Wygląda estetycznie i jest mocna. Rower ma swoich wiernych fanów i co roku znajduje odbiorców. Warto też zwrócić uwagę na przerzutkę tylną Shimano Alivio i amortyzator SR Suntour NEX.

Kross Trans 6.0 2018

Kross Trans 6.0 2018

 

Kross Trans 6.0 2018 męski został wypuszczony z hali produkcyjnej w jednym malowaniu. Widać go na powyższym zdjęciu.

Dostępne kolory

  • czarno-srebrny mat (2018).

Kross Trans 6.0 2018 damski odpowiada specyfikacją rowerowi męskiemu. Ma rzecz jasna inną ramę – kobiecą, dzięki której łatwo można zsiąść i wsiąść na rower. Rower wyszedł z taśmy produkcyjnej w jednym kolorze, który widać poniżej.

Kross Trans 6.0 2018 damski

Kross Trans 6.0 2018 damski

 

Dostępne kolory

  • grafitowo-srebrny połysk (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Performance
Waga:
17,3 kg
Widelec:
SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył:
Shimano Nexus SG-C3000
Opony:
Schwalbe Silento K-Guard (28″x1.6″, reflex)
Obręcze:
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Przerzutka tył:
Shimano Nexus SG-C3000
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Aluminium (mechaniczne)
Manetki:
Shimano Nexus SL-C3000 (7)
Korby:
SR Suntour (38T, 170mm)
Suport:
SR Suntour
Łańcuch:
KMC 410
Kaseta / Wolnobieg:
18T
Kierownica:
Stalowa (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H128 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-920

KROSS TRANS SANDER 2017

CENA

Katalogowa: 2499 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2249 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans Sander męski
Trans Sander damski
logo-perfect-sport
logo-skapiec

Kross Trans Sander 2017 jest o 100 zł droższy od modelu z 2016 roku. Co zmieniło się w rowerze? Oprócz łańcucha (KMC zamiast YBN) i dźwigni hamulca (Kross zamiast Alhonga), producent wymienił przednią piastę Panasonic i włożył piastę Shimano.

Kross Trans Sander 2017 posiada dobrej klasy przerzutki w piaście Shimano Nexus z 7 przełożeniami. Opony Schwalbe Silento 28″ świetnie sprawdzają się na drodze. Hamulce: z przodu Kros v-brake, z tyłu Schimano Nexus torpedo zapewniają bezpieczeństwo podczas jazdy.

Kross Trans Sander 2017

Kross Trans Sander 2017

Kross Trans Sander 2017 męski wyszedł w ciemnym, bardzo eleganckim malowaniu.

Dostępne kolory

  • czarno-biały połysk (2017).
Kross Trans Sander damski 2017

Kross Trans Sander damski 2017

Kross Trans Sander damski 2017 wyszedł w nowoczesnej, eleganckiej kolorystyce.

Dostępne kolory

  • czarno-fioletowy mat (2017).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

RamaPerformance Aluminium
WidelecSR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator
Ilość biegów7
Przerzutka przód
Przerzutka tyłShimano Nexus 7 biegów
Hamulec przódTektro V-brake
Hamulec tyłTektro V-brake, Shimano Nexus Torpedo
Dźwignie hamulcaKross
ManetkiShimano Nexus 7 biegów
KorbySR Suntour CW-SCX-S38-95 38T
ŁańcuchKMC HV410
Kaseta / Wolnobieg
Piasta przódShimano DH-C3000
Piasta tyłShimano Nexus SGC3000-7C
OponySchwalbe Silento Puncture Protection 28″x1,6″
ObręczeKross (Aluminium, podwójna ścianka)
KierownicaKross Universal Components (Stal, niski wznios, 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicyKross Universal Components (Aluminium, regulacja, 25,4mm)
Wspornik siodłaKross Universal Components (aluminiowy, amortyzowany, 27,2mm)
SteryNeco H128
SiodłoSelle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
ChwytyHerrmans Primergo
PedałyAluminium (antypoślizgowe)
Waga17,5 kg

KROSS TRANS SANDER 2016

CENA

Katalogowa: 2400 zł
Poza sezonem: 1919 zł – 2160 zł
Porównaj ceny w sklepach:

 
Trans Sander męski
Trans Sander damski
logo-perfect-sport
-
logo-ceneo

Rower Kross Trans Sander 2016 wyposażony jest w oświetlenie przód/tył zasilane dynamem w przedniej piaście. Dzięki dynamu światło rozchodzi się proporcjonalnie do jazdy i daje spore oszczędności.

Kross Trans Sander jest wyposażony w najwyższej klasy przerzutki Shimano Nexus, które znajdują się w tylnej piaście. Biegów jest 7, a więc w sam raz na miejskie wycieczki i bliskie wyprawy rowerowe po nizinnym terenie. Razem z korbami SR Suntour tworzą mocny i wytrzymały napęd. Hamulce Tektro v-brake to solidny sprzęt w dobrej cenie.

Jazda na rowerze Kross Trans Sander cechuje się wygodą i komfortem ze ze względu na żelowe siodełko, amortyzowany widelec i aerodynamiczny profil ramy. Rower jest wyposażony w standardowe dla rowerów trekkingowych akcesorium. Producent poprowadził linki wewnątrz ramy, co znacznie zwiększa komfort jazdy i użytkowania roweru.

Kross TRANS SANDER 2016

Kross TRANS SANDER 2016

Kross Trans Sander wychodzi co roku w jednej, stonowanej kolorystyce.

Dostępne kolory

  • czarno-niebieski mat (2016).
Kross TRANS SANDER damski 2016

Kross TRANS SANDER damski 2016

Kross Trans Sander wychodzi co roku w jednym malowaniu. Kolorystyka roweru jest zawsze stonowana i elegancka.

Dostępne kolory

  • granatowo-błękitny mat (2016).

Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans Arctica producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
Full Mudguards – długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.
Inner Cable Route – wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Post Mounts – System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Hi Strength Carry Rack – tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

RamaPerformance Aluminium
WidelecSR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator
Ilość biegów7
Przerzutka przód
Przerzutka tyłShimano Nexus 7 biegów
Hamulec przódTektro V-brake
Hamulec tyłTektro V-brake, Shimano Nexus Torpedo
Dźwignie hamulcaAlhonga
ManetkiShimano Nexus 7 biegów
KorbySR Suntour CW-SCX-S38-95 38T
ŁańcuchYBN S410
Kaseta / Wolnobieg
Piasta przódPanasonic NWM 789
Piasta tyłShimano Nexus SGC3000-7C
OponySchwalbe Silento Puncture Protection 28″x1,6″
ObręczeKross (Aluminium, podwójna ścianka)
KierownicaKross Universal Components (Stal, niski wznios, 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicyKross Universal Components (Aluminium, regulacja, 25,4mm)
Wspornik siodłaKross Universal Components (aluminiowy, amortyzowany, 27,2mm)
SteryNeco H128
SiodłoSelle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
ChwytyHerrmans Primergo
PedałyAluminium (antypoślizgowe)
Waga18 kg

PORÓWNAJ CENY MODELI WYPRZEDAŻOWYCH 2016

SPRAWDŹ W SKLEPACH

 

Dobór ramy

  • Kross Trans 6.0 / Sander męski został wyprodukowany w kilku rozmiarach. Są to S, M, L i XL.

S-ka to 17 cali i jest przeznaczona dla osób poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 185cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 185cm do 195cm. XL-ka jest dla bardzo wysokich mężczyzn – powyżej 195cm.

  • Kross Trans 6.0 / Sander damski został wyprodukowany w dwóch rozmiarach: M i L.

M-ka to 17 cali i będzie w sam raz dla kobiet o wzroście od ok. 160cm do ok. 175cm. L-ka, czyli 19 cali jest przeznaczona dla wysokich pań powyżej 175cm.

DoDATKOWE AKCESORIA

Trans Sander posiada na wyposażeniu bagażnik, podpórkę, błotniki rowerowe, gumę na bagażnik i wspomniane wcześniej oświetlenie oraz dzwonek. Do roweru możesz również dokupić:

  • sakwę rowerową,
  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • fotelik dla dziecka,
  • przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 6.0 / SANDER – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ Bardzo wygodny, solidny, ładny, nexus 7 to rewelacja
+ Solidnie wykonany rower na zróżnicowane warunki jezdne

Nasza opinia o rowerze Kross trans 6.0

Kross Trans 6.0 / Sander to połączenie roweru trekkingowego z miejskim. Zaledwie 7 biegów nie daje wielkich możliwości dla długodystansowców, ale umieszczenie ich w piaście sprawia, że są bezpieczne i nie narażone na fizyczne czynniki środowiskowe. Rower posłuży jako sprzęt do jazdy po mieście i na krótkie wyprawy, ale raczej po nizinnym terenie. Jest to maszyna dla znawców i ludzi, którzy wiedzą czego chcą.

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 6.0 / SANDER.

Masz problem z wyborem konkretnego roweru? Wypełnij poniższy formularz i uzyskaj darmową poradę specjalisty:
[contact-form-7 404 "Not Found"]
Kross TRANS 6.0 / SANDER
Ocena: 4.6 (głosy: 25)

Napisz opinię

two × 2 =

1 opinia