Kross - katalog rowerów Rowery trekkingowe Trekkingowe

Kross TRANS 4.0

Kross Trans 4.0 2018

Kross Trans 4.0 2018/2017 – cena 1999 zł. Typowy trekking tzw. średniej półki cenowej polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach. Idealny dla osób ceniących sobie komfort, wygodę i szukających roweru uniwersalnego. Trans Pacific sprawdzi się bowiem zarówno na dalsze wyprawy jak i do jazdy po mieście.Występuje w wersji damskiej i męskiej.

Kross Trans 4.0 posiada wytrzymały, aluminiowy bagażnik. Do bagażnika producent dołącza gumę, którą można przymocować większy bagaż. Błotniki standardowo plastikowe, ale to norma w rowerach Krossa. Rower posiada oczywiście mocną podpórkę i osłonę na łańcuch. Oświetlenie działa na dynamo wewnętrzne (w piaście).

Przejdź do wybranego rocznika Trans 4.0:



Kross TRANS 4.0 to rower uniwersalny, turystyczny. Duże koła 28 cali sprawiają, że łatwo można utrzymać prędkość na dłuższych trasach. Jest przez to mniej zwrotny, ale przecież nie o zwrotność chodzi w trekkingach!

Rama została wykonana z aluminium, ale prawdziwym hitem w tym rowerze jest siodełko. Żelowe, wygodne i szerokie siodło. Jadąc na tym rowerze czujesz się jak książę/księżniczka 🙂 Dodatkowo sztyca podsiodłowa jest amortyzowana, co znacząco zmniejsza “turbulencje” podczas jazdy po kamieniach i wybojach. Trans Pacific ma amortyzację w widelcu, co dodatkowo wzmacnia komfort jazdy.

KROSS TRANS 4.0 2018

CENA

Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1699 zł – 1799 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 4.0 męski
Trans 4.0 damski
logo-perfect-sport

mazowieckie

Kross Trans 4.0 2018 to odpowiednik zeszłorocznego Kross Trans Pacific. Kross po prostu po wielu latach postanowił zaktualizować nazwy rowerów, akurat Trans 4.0 żywo przypomina Transa Pacifica, więc uznajemy go za kontynuację tej serii. Rower pod względem ceny plasuje się w średniej półce. Jest to sprzęt dla osób, które chcą pojeździć po kraju. Wyjątkowo mocny i wytrzymały, do tego bardzo lekki. Posiada 5-letnią gwarancję i wiele udogodnień i dodatków. Komfortowe siodło i oświetlenie na dynamo to plusy tego roweru.

Kross Trans 4.0 2018 waży 17,2 kilograma, jest zaopatrzony w 21 biegów i ramę w technologii Aluminium Performance. Siodełko Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel sprawia, że jazda jest przyjemna i komfortowa. Błotniki, bagażnik i osłona na łańcuch przydadzą się podczas dalekich wypraw rowerowych.

Kross Trans 4.0 2018

Kross Trans 4.0 2018

 

Kross Trans 4.0 2018 męski został wyprodukowany w dwóch kolorach, aby można było wybrać ładniejszy model

Dostępne kolory

  • czarny / niebieski / srebrny mat (2018),
  • grafitowy / czerwony / srebrny mat (2018).

Kross Trans 4.0 2018 damski jest kopią roweru męskiego, ale został wyprodukowany w innych barwach. Rower ma oczywiście typową kobiecą ramę, która ułatwia wsiadania i zsiadanie z roweru.

Kross Trans 4.0 2018 damski

Kross Trans 4.0 2018 damski

 

Dostępne kolory

  • czarny / kremowy / srebrny mat (2018),
  • srebrny / malinowy / grafitowy mat (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Performance / S-17″ / M-19″ / L-21″
Waga:
17,2 kg
Widelec:
SR Suntour M3010 (skok 50mm)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył:
Shimano FH-RM30
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze:
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył:
Shimano Acera RD-T3000
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
Manetki:
Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby:
SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport:
SR Suntour
Łańcuch:
HV500
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Altus CS-HG20-7 (12-28T)
Kierownica:
Stalowa (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
Kross Gripen – FP-910

KROSS TRANS PACIFIC 2017

CENA

Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1599 zł – 1799 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans Pacific męski
Trans Pacific damski
logo-skapiec
logo-perfect-sport

sklepy: Warszawa

Kross Trans Pacific 2017 jest droższy od modelu 2016 o 100 złotych. W rowerze producent założył inny model łańcucha – KMC, a przede wszystkim wymienił przednią piastę. Model Panasonic zastąpiła piasta Shimano.

Kross Trans Pacific 2017 jest wyposażony w wysokiej klasy napęd Shimano Alivio z 21 biegami. Hamulce V-brake z Krossa, korby SR Suntour XCC i mocne opony Schwalbe Silento 28×1,6.

Kross Trans Pacific 2017

Kross Trans Pacific 2017

Kross Trans Pacific 2017 wyszedł w tym roku w trzech bardzo eleganckich malowaniach.

Dostępne kolory

  • czarno-khaki mat (2017),
  • granatowo-bordowy mat (2017),
  • grafitowo-zielony połysk (2017).
Kross Trans Pacific damski

Kross Trans Pacific damski

Kross Trans Pacific damski 2017 to trzy jakże różne i wyjątkowe malowania.

Dostępne kolory

  • kremowy połysk (2017),
  • grafitowo-różowy mat (2017),
  • grafitowo-kremowy mat (2017).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

RamaPerformance Aluminium
WidelecSR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator
Ilość biegów21
Przerzutka przódShimano Tourney FD-TX51
Przerzutka tyłShimano Alivio RD-T4000
Hamulec przódKross V-brake
Hamulec tyłKross V-brake
Dźwignie hamulcaShimano Tourney ST-EF65
ManetkiShimano Tourney ST-EF65, 7 speed
KorbySR Suntour XCC 48/38/28T
ŁańcuchKMC HV500
Kaseta / WolnobiegShimano Altus 12-28T
Piasta przódShimano DH-C3000
Piasta tyłShimano FH-RM30
OponySchwalbe Silento 28″x1,6″
ObręczeKross (aluminium, podwójna ścianka)
KierownicaKross Universal Components (steel, rise, 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicyKross Universal Components (aluminium, adjustable, 25,4mm)
Wspornik siodłaKross Universal Components (aluminium, amortyzowany,27,2mm)
SteryFeimin H815A
SiodłoSelle Royal Loonkin Classic Moderate
ChwytyHerrmans Primergo
Pedałyplastikowe z warstwą antypoślizgową
Waga16.7 kg

KROSS TRANS PACIFIC 2016

CENA

Katalogowa: 1899 zł
Poza sezonem: 1519 zł – 1709 zł
Porównaj ceny w sklepach:

 
Trans Pacific męski
Trans Pacific damski
logo-ceneo
logo-korbka

Rower Kross Trans Pacific 2016 wyposażony jest w dobrej klasy mocne oświetlenie przód/tył, zasilane dynamem wewnętrznym, dzięki któremu możemy komfortowo jeździć po zachodzie słońca. Regulowany mostek pozwala zająć na rowerze wygodną i wyprostowaną pozycję. Rower w standardzie posiada również rzecz tak prozaiczną jak dzwonek.

Jazda na rowerze Kross Trans Pacific cechuje się przede wszystkim wygodą i komfortem.  Rower trekkingowy Kross Trans Pacific to sprzęt sprawdzony i trwały. W Krossie sprzedawany od lat zdążył zaskarbić sobie zaufanie najbardziej wymagających rowerzystów.

Kross Trans Pacific męski

Kross Trans Pacific 2016 w wersji męskiej podobnie jak w damskiej posiada dynamo w piaście i 21 biegów. Rower polecany na wyprawy rowerowe, ale i środek transportu po mieście.

Dostępne kolory

  • jasnoszaro – brązowy mat (2016),
  • czarno – platynowy mat (2016),
  • jasnoplatynowy połysk (2016).

Kross Trans Pacific damski

Kross Trans Pacific damski 2016 posiada dynamo w piaście i 21 biegów. Nie jest to może dużo, zwłaszcza jeśli planujesz dalszą wyprawę, ale na terenie nizinnym w zupełności wystarczy. Oprócz wycieczek, możesz używać rower do jazdy po mieście, do szkoły, pracy i na zakupy.

Dostępne kolory

  • fioletowo – platynowy połysk (2016),
  • jasnoszary mat (2016).

Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans Pacific producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
RHS System – aby maksymalnie chronić ramę w rowerze, Kross stworzył system wymienialnych haków. W razie gdyby hak został uszkodzony, można go szybko wymienić na nowy. Aby zmniejszyć możliwość uszkodzenia ramy, gwinty zostały umieszczone na haku lub nakrętce.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

RamaPerformance Aluminium
WidelecSR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator
Ilość biegów21
Przerzutka przódShimano Tourney FD-TX51
Przerzutka tyłShimano Alivio RD-T4000
Hamulec przódKross V-brake
Hamulec tyłKross V-brake
Dźwignie hamulcaShimano Tourney ST-EF65
ManetkiShimano Tourney ST-EF65, 7 speed
KorbySR Suntour XCC 48/38/28T
ŁańcuchYBN S50
Kaseta / WolnobiegShimano Altus 12-28T
Piasta przódPanasonic NWM 789
Piasta tyłShimano FH-RM30
OponySchwalbe Silento 28″x1,6″
ObręczeKross (aluminium, podwójna ścianka)
KierownicaKross Universal Components (steel, rise, 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicyKross Universal Components (aluminium, adjustable, 25,4mm)
Wspornik siodłaKross Universal Components (aluminium, amortyzowany,27,2mm)
SteryFeimin H815A
SiodłoSelle Royal Loonkin Classic Moderate
ChwytyHerrmans Primergo
Pedałyplastikowe z warstwą antypoślizgową
Waga17.4 kg

PORÓWNAJ CENY MODELI 2015

– męski 2015: sprawdź ->
– damski 2015: sprawdź ->

 

Dobór ramy

  •  Kross Trans 4.0 męski można kupić w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.

S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.

  • Kross Trans 4.0 w wersji damskiej przeznaczony jest dla kobiet o każdym wzroście. No, może poza takimi poniżej 155cm – miałyby ciężko. Występuje w dwóch rozmiarach: M i L.

Jeśli jesteś kobietą, która dalekie wyprawy jak i przejażdżki po mieście, Trans Pacific na pewno będzie Ci służył. M-ka to oczywiście rozmiar 17 cali i jest przeznaczony dla kobiet poniżej 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.

DoDATKOWE AKCESORIA

Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower trekkingowy. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans Pacifica warto dokupić:

  • sakwę rowerową,
  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • fotelik dla dziecka,
  • przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 4.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ rower spełnia moje oczekiwania, świetne wykonanie i cena, bardzo dobry zakup, polecam
+ Wmontowana prądnica w kole, co jest bardzo wygodne, osłonka łańcucha – przydatne gdy chcemy jeździć np do pracy, nie pobrudzimy spodni. Rower lekko chodzi, bardzo dobry na przejażdżkę po mieście.
+ Odczuwam znacznie komfort jazdy, przyspieszenie, komfort jazdy, prezencja roweru również nie wymaga poprawy.
+ super rowerek polecam, zrobiłem nim dopiero ze 100km. ale jestem bardzo zadowolony, jedynie lakier czarny mat widzę, że szybko będzie się rysował.

Nasza opinia o rowerze Kross trans 4.0

Kross Trans 4.0 to rower, który polecam w szczególności osobom oczekującym komfortu do 2000 złotych. A poza sezonem nawet kilka stówek taniej. Na dalsze wyprawy również jest ok, choć 21 biegów to o te trzy za mało do pełni szczęścia (o te 3 więcej ma np. Kross Trans 5.0).

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 4.0.

Kross TRANS 4.0
Ocena: 4.9 (głosy: 15)

Napisz opinię

11 − six =

opinie