Kross Trans 4.0 2022/2021 – cena 2699 zł. Trzyma się nawierzchni jak polityk stołka. Polecany rower trekkingowy z tzw. średniej półki cenowej polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach. Idealny dla osób ceniących sobie komfort, wygodę i szukających roweru uniwersalnego. Trans 4.0 sprawdzi się bowiem zarówno na dalsze wyprawy jak i do jazdy po mieście.Występuje w wersji damskiej i męskiej.
Kross Trans 4.0 posiada wytrzymały, aluminiowy bagażnik. Do bagażnika producent dołącza gumę, którą można przymocować większy bagaż. Błotniki standardowo plastikowe, ale to norma w rowerach Krossa. Rower posiada oczywiście mocną podpórkę i osłonę na łańcuch. Oświetlenie działa na dynamo wewnętrzne (w piaście).
Kross TRANS 4.0 to rower uniwersalny, turystyczny. Duże koła 28 cali sprawiają, że łatwo można utrzymać prędkość na dłuższych trasach. Jest przez to mniej zwrotny, ale przecież nie o zwrotność chodzi w trekkingach!
Rama została wykonana z aluminium, ale prawdziwym hitem w tym rowerze jest siodełko. Żelowe, wygodne i szerokie siodło. Jadąc na tym rowerze czujesz się jak książę/księżniczka 🙂 Dodatkowo sztyca podsiodłowa jest amortyzowana, co znacząco zmniejsza „turbulencje” podczas jazdy po kamieniach i wybojach. Trans Pacific ma amortyzację w widelcu, co dodatkowo wzmacnia komfort jazdy.
KROSS TRANS 4.0 2022
CENA
Katalogowa: 2399 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2299 zł
Rower kupisz w sklepach:
- męski – sprawdź ceny
- damski – zobacz ceny
Komfortowa jazda wraz z rowerem KROSS Trans 4.0 2022 to codzienność. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom i częściom od znanych i cenionych producentów, rower KROSS Trans 4.0 jest idealnym rozwiązaniem do jazdy zarówno po mieście jak i po lasach czy górach. Rower KROSS Trans 4.0 został wyposażony w bardzo obszerny bagażnik, który radzi sobie z dużymi gabarytami elementów znajdujących się na nim. Dodatkowym atutem są pełne błotniki, które pozwolą nam w pełni chronić się przed błotem, które tryska z pod opon. Dzięki temu jest to idealny rower na każde warunki pogodowe i na dłuższe trasy.
W rowerze KROSS Trans 4.0 zadbano o bardzo dobre zastosowania. Skutkiem tego, do naszej dyspozycji są jakościowe hamulce typu V-Brake, które odpowiadają za odpowiednią jakość hamowania w różnych warunkach. Hamują dobrze zarówno na suchym jak i na mokrym. Dzięki temu bezpieczeństwo jest postawione na wysokim poziomie przy rowerze KROSS Trans 4.0. Dzięki zastosowaniu opon o szerokości 1,6 cala zyskujemy rower przygotowany do każdych warunków atmosferycznych.
Jeśli chodzi o konkretne parametry, do naszej dyspozycji są produkty pochodzące od producenta Shimano. Na tylnej przerzutce zamontowane zostały Shimano Acera, natomiast na przedniej Shimano Tourney. Dzięki temu połączeniu do dyspozycji użytkownika jest aż 21 przełożeń. Jest to odpowiednia ilość aby zapewnić sobie komfort jazdy zarówno na dużych wzniesieniach jak i na prostej drodze, gdzie często chcemy napędzić się w dostateczny sposób podczas naszej jazdy. Za chłonięcie wszelkich drgań i nierówności odpowiedzialny jest amortyzowany widelec SR Suntour M3010, dzięki któremu uzyskamy odpowiedni komfort podczas jazdy.


Kross Trans 4.0 2022
Kross Trans 4.0 2022 damski
Damski rower KROSS Trans 4.0 2022 to idealna propozycja dla kobiet, które w dobrej cenie szukają roweru na każdą trasę i na każdą okoliczność. Pod tym względem rower KROSS Trans 4.0 sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ jest on skonstruowany na bazie dobrych części, ale także posiada specjalną ramę, której geometria pozwala na jeszcze bardziej efektywną i komfortową jazdę. Dzięki temu KROSS Trans 4.0 jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet, które potrzebują stabilnego i dobrego roweru do jazdy zarówno po mieście, po lesie jak i po innych drogach, które napotka się podczas przejazdu.
W rowerze KROSS Trans 4.0 damskim zastosowano bardzo dobrej jakości bagażnik, który pozwoli przewieźć nam wiele elementów i utrzyma ciężki bagaż. Wartym odnotowania są także pełne systemy błotników, które chronią nas skutecznie przed błotem podczas jazdy. Dzięki temu jest to idealny rower na każde warunki pogodowe, w których możemy się znaleźć podczas przejazdu. Za nasze bezpieczeństwo podczas jazdy będą odpowiadać hamulce typu V-Brake, które są odpowiednie pod względem jakości hamowania i skutecznie hamują zarówno na suchej jak i mokrej powierzchni.
Jeśli chodzi o zastosowany osprzęt w modelu KROSS Trans 4.0, do naszej dyspozycji są elementy marki Shimano, a dokładniej tylna przerzutka Shimano Acera oraz przednia Tourney. Dzięki ich połączeniu zyskujemy aż 21 przełożeń, dzięki którym bez problemu poradzimy sobie na wzniesieniach, natomiast na prostej drodze uzyskamy odpowiednią prędkość podczas jazdy. Natomiast amortyzowany widelec SR Suntour M3010 pozwoli nam pokonywać krawężniki i wyboje na drodze.


Kross Trans 4.0 damski 2022
KOLORY ROWERU
- czarny / szary połysk
- grafitowy / czarny połysk
- niebieski / biały połysk
- perłowy / biały połysk
- turkusowy / czarny mat
SPECYFIKACJA ROWERU
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR M3010 |
Skok widelca | 50mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY510 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA T3000 |
MANETKI | SHIMANO EF500 |
KORBA | SR SUNTOUR |
Koronki | 48T-38T-28T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 12-28T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 21 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | YBN S50 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO NEXUS C3000 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RM50 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | MITAS GRIPPER V84 42-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | V-BRAKE |
HAMULEC TYŁ | V-BRAKE |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF500 |
TARCZE HAMULCOWE | BRAK |
Komponenty
KIEROWNICA | STEEL 600MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/ 25,4 (S- 90MM, M- 110MM, L- 110MM, XL- 110MM) |
SIODŁO | KROSS |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H815 O1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS GRIPPEN |
PEDAŁY | FP-910 |
KROSS TRANS 4.0 2021
CENA
Katalogowa: 2399 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2299 zł
Rower kupisz w sklepach:
- męski – sprawdź ceny
- damski – zobacz ceny
Rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2021 to uniwersalny jednoślad przeznaczony do jazdy turystycznej. Posiada lekką ramę, nowoczesny osprzęt oraz geometrię dostosowaną do komfortowego pokonywania długi odcinków po zróżnicowanym terenie. Ten polecany rower trekkingowy podrożał względem zeszłego roku o 300 zł. Nie jest to już jednak ten sam osprzęt i wykonanie.


Kross Trans 4.0 2021
Jaki osprzęt posiada rower trekkingowy Kross Trans 4.0?
Rower Trans 4.0 2021 został wykonany z lekkiego i wytrzymałego stopu aluminium. Posiada przerzutki Shimano oferujące 21 przełożeń. Amortyzowany widelec dobrze pochłania drgania i dba o wyższy komfort rąk przy dłuższej trasie. W rowerze zastosowano duże koła 28-calowe z oponami Mitas Gripper o szerokości 1,6”. Szybkie i bezpieczne hamowanie zapewnią natomiast wysokiej jakości hamulce V-brake. Rower został wyposażony w system błotników chroniących przed zabrudzeniami.
Kross Trans 4.0 2021 damski


Kross Trans 4.0 2021 damski
Na jakich trasach sprawdzi się rower Kross Trans 4.0 2021?
Rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2021 to wielozadaniowy i uniwersalny jednoślad, przystosowany zarówno do szybkich tras asfaltowych oraz wymagających ścieżek nieutwardzonych. Możemy go wykorzystać do codziennych dojazdów do pracy, a weekend udać się na długodystansową wyprawę. Zintegrowany bagażnik oraz oświetlenie sprawiają, że rower Trans 4.0 jest od razu gotowy do wyruszenia w trasę.
KOLORY ROWERU
- czarny / szary połysk
- grafitowy / czarny połysk
- niebieski / biały połysk
- perłowy / biały połysk
- turkusowy / czarny mat
SPECYFIKACJA ROWERU
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | SR SUNTOUR M3010 |
Skok widelca | 50mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO TOURNEY TY510 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO ACERA T3000 |
MANETKI | SHIMANO EF500 |
KORBA | SR SUNTOUR |
Koronki | 48T-38T-28T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG200 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 12-28T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 21 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | YBN S50 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO NEXUS C3000 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RM50 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | MITAS GRIPPER V84 42-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | V-BRAKE |
HAMULEC TYŁ | V-BRAKE |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO EF500 |
TARCZE HAMULCOWE | BRAK |
Komponenty
KIEROWNICA | STEEL 600MM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 110MM/25,4 |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2×350 |
STERY | FP-H815 O1-1/8″ |
CHWYTY | KROSS GRIPPEN |
PEDAŁY | FP-910 |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS TRANS 4.0 2020
CENA
Katalogowa: 2099 zł
Poza sezonem: 1699 zł – 1899 zł
Rower kupisz w sklepach:
- męski – sprawdź ceny
- damski – zobacz ceny
Rower Kross Trans 4.0 2020 wyposażony jest w dobrej klasy mocne oświetlenie przód/tył, zasilane dynamem wewnętrznym. Dzięki niemu możemy komfortowo jeździć po zachodzie słońca. Regulowany mostek pozwala zająć na rowerze wygodną i wyprostowaną pozycję. Rower w standardzie posiada również rzecz tak prozaiczną jak dzwonek.
Za sprawą hamulcy typu v-brake i manetkom Shimano, zatrzymanie roweru w razie potrzeby jest prawie że natychmiastowe. Najlepsza pozycja ciała na rowerze trekkingowym to pozycja wyprostowana. Odpowiada za to siodło Selle Royal oraz kierownica. Rower Kross Trans 4.0 2020 przypadnie Ci do gustu i będzie towarzyszył podczas wielu rowerowych wycieczek.


Kross Trans 4.0 2020 męski
Jazda na rowerze Kross Trans 4.0 cechuje się przede wszystkim wygodą i komfortem. Ten polecany rower trekkingowy to sprzęt sprawdzony i trwały. W Krossie sprzedawany od lat zdążył zaskarbić sobie zaufanie najbardziej wymagających rowerzystów.
Kross Trans 4.0 2020 damski
Kross Trans 4.0 damski 2020 posiada dynamo w piaście i 21 biegów. Nie jest to może dużo, zwłaszcza jeśli planujesz dalszą wyprawę, ale na terenie nizinnym w zupełności wystarczy. Oprócz wycieczek, możesz używać rower do jazdy po mieście, do szkoły, pracy i na zakupy.


Kross Trans 4.0 2020 damski
Rama w rowerze została wykonana z lekkiego stopu aluminium. Dzięki temu rower uchodzi za jeden z lżejszych. Widoczność drogi z pozycji roweru trekkingowego jest doskonała. Komfort jazdy został podniesiony za sprawą dużych, 28 calowych kół. Swoją pracę robią również amortyzator przedni i amortyzowany wspornik siodła.
SPECYFIKACJA ROWERU
Rama | |
Materiał ramy: | Aluminium Performance |
Widelec: | SR Suntour M3010 |
Tylny amortyzator: | – |
Koła | |
Piasta przód: | SHIMANO NEXUS C3000 |
Piasta tył: | SHIMANO RM50 |
Opony: | Mitas Gripper (28″x1,6″) |
Obręcze: | Kross (aluminium, double wall) |
Napęd | |
Przerzutka przód: | SHIMANO TOURNEY TY510 |
Przerzutka tył: | Shimano Acera M360 |
Hamulce przód: | V-brake |
Hamulce tył: | V-brake |
Dźwignie hamulca: | SHIMANO EF500 |
Manetki: | SHIMANO EF500 |
Korby: | SR SUNTOUR |
Suport: | FP-B902 |
Łańcuch: | S50 |
Kaseta / Wolnobieg: | SHIMANO HG200 |
Komponenty | |
Kierownica: | STEEL 600MM |
Wspornik kierownicy: | ALUMINIUM 90MM/25,4 |
Wspornik siodła: | ALUMINIUM 27,2X350 |
Stery: | FP-H815 (1-1/8″) |
Siodło: | Selle Royal |
Chwyty: | Kross Gripen |
Pedały: | FP-910 |
KROSS TRANS 4.0 2019
CENA
Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1599 zł – 1799 zł
Rama aluminiowa ze stopu Aluminium Performance to w rowerze Kross Trans 4.0 2019 duży atut. Jak na rower trekkingowy, to Trans 4.0 ma dobry stosunek jakości do ceny. Do jazdy po szosach wspaniale pasują opony Mitas V84 Gripper (28×1,6″). Dzięki amortyzatorowi SR Suntour M3010 o skoku 50 mm, rowerem można śmiało jeździć po bezdrożach. Z drugiej jednak strony odradzamy jazdę trekkingiem po drogach stricte wyboistych. Rower jest jednak nadto wyposażony i lepiej nadaje się do jazdy po asfalcie.
Przerzutki w rowerze to Shimano Acera RD-T3000 z tyłu i Tourney z przodu. Kross Trans 4.0 posiada oświetlenie w formie dynama, które jest umieszczone w przedniej piaście.


Kross Trans 4.0 2019 meski
Rower Trans 4.0 da się lubić nie tylko za niską cenę i dobry osprzęt, ale także na wygląd. Model wyszedł w dwóch wariantach kolorystycznych, każdy jest dostępny w sklepach rowerowych.
Dostępne kolory męskie
- czarno-niebiesko-srebrny mat (2019),
- grafitowo-szaro-srebrny połysk (2019).
Kross Trans 4.0 2018 w wersji damskiej nie różni się pod kątem osprzętu od roweru męskiego. Wygląda jednak nieco inaczej z uwagi na damską ramę.


Kross Trans 4.0 2019 damski
Dostępne kolory damskie
- czarno-miętowo-srebrny mat (2019),
- fioletowo-różowo-srebrny mat (2019),
- kremowo-brązowo-grafitowy (2019).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Rama | |
---|---|
Materiał ramy | Aluminium Performance |
Widelec | SR Suntour M3010 (skok 50mm) |
Tylny amortyzator | – |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Shimano Nexus DH-C3000 |
Piasta tył | Shimano FH-RM30 |
Opony | Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex) |
Obręcze | Kross (aluminium, podwójna ścianka) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Tourney FD-TZ31 |
Przerzutka tył | Shimano Acera RD-T3000 |
Hamulce przód | V-brake |
Hamulce tył | V-brake |
Dźwignie hamulca | Shimano ST-EF500 (mechanical) |
Manetki | Shimano Altus ST-EF500 (3×7) |
Korby | SR Suntour (48/38/28T, 170mm) |
Suport | SR Suntour |
Łańcuch | HV500 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Altus CS-HG20-7 (12-28T) |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Steel (610mm, 25.4mm) |
Wspornik kierownicy | Aluminium regulowany (DM/S-90mm, DL/M/L/XL-110mm, 25.4mm) |
Wspornik siodła | Aluminium suspension (350mm, 27.2mm) |
Stery | FP-H815 (1-1/8″) |
Siodło | Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel |
Chwyty | Kross Gripen |
Pedały | FP-910 |
Dobór ramy
- męski można kupić w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.
S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.
- w wersji damskiej przeznaczony jest dla kobiet o każdym wzroście. No, może poza takimi poniżej 155cm – miałyby ciężko. Występuje w dwóch rozmiarach: M i L.
Jeśli jesteś kobietą, która dalekie wyprawy jak i przejażdżki po mieście, Trans 4.0 na pewno będzie Ci służył. M-ka to oczywiście rozmiar 17 cali i jest przeznaczony dla kobiet poniżej 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.
DoDATKOWE AKCESORIA
Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower trekkingowy. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans Pacifica warto dokupić:
- sakwę rowerową,
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- fotelik dla dziecka,
- przyczepkę rowerową.
KROSS TRANS 4.0 – OPINIE
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo
+ rower spełnia moje oczekiwania, świetne wykonanie i cena, bardzo dobry zakup, polecam
+ Wmontowana prądnica w kole, co jest bardzo wygodne, osłonka łańcucha – przydatne gdy chcemy jeździć np do pracy, nie pobrudzimy spodni. Rower lekko chodzi, bardzo dobry na przejażdżkę po mieście.
+ Odczuwam znacznie komfort jazdy, przyspieszenie, komfort jazdy, prezencja roweru również nie wymaga poprawy.
+ super rowerek polecam, zrobiłem nim dopiero ze 100km. ale jestem bardzo zadowolony, jedynie lakier czarny mat widzę, że szybko będzie się rysował.
Nasza opinia o rowerze
Kross Trans 4.0 to rower, który polecam w szczególności osobom oczekującym komfortu do 2000 złotych. A poza sezonem nawet kilka stówek taniej. Na dalsze wyprawy również jest ok, choć 21 biegów to o te trzy za mało do pełni szczęścia (o te 3 więcej ma np. Kross Trans 5.0).
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 4.0.
Po roku jazdy musze przyznac ze rower spelnil moje oczekiwania.
Mogę polecić, bo jeżdżę na nim codziennie do pracy i spisuje się fantastycznie:)