Rowery Kross 2020/2019 - OPINIE Rowery trekkingowe Kross

Kross TRANS 4.0 2020 – polecany rower trekkingowy

Kross Trans 4.0 2020 męski

Kross Trans 4.0 2020/2019 – cena 2099 zł. Trzyma się nawierzchni jak polityk stołka. Polecany rower trekkingowy z tzw. średniej półki cenowej polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach. Idealny dla osób ceniących sobie komfort, wygodę i szukających roweru uniwersalnego. Trans 4.0 sprawdzi się bowiem zarówno na dalsze wyprawy jak i do jazdy po mieście.Występuje w wersji damskiej i męskiej.

Kross Trans 4.0 posiada wytrzymały, aluminiowy bagażnik. Do bagażnika producent dołącza gumę, którą można przymocować większy bagaż. Błotniki standardowo plastikowe, ale to norma w rowerach Krossa. Rower posiada oczywiście mocną podpórkę i osłonę na łańcuch. Oświetlenie działa na dynamo wewnętrzne (w piaście).





Kross TRANS 4.0 to rower uniwersalny, turystyczny. Duże koła 28 cali sprawiają, że łatwo można utrzymać prędkość na dłuższych trasach. Jest przez to mniej zwrotny, ale przecież nie o zwrotność chodzi w trekkingach!

Rama została wykonana z aluminium, ale prawdziwym hitem w tym rowerze jest siodełko. Żelowe, wygodne i szerokie siodło. Jadąc na tym rowerze czujesz się jak książę/księżniczka 🙂 Dodatkowo sztyca podsiodłowa jest amortyzowana, co znacząco zmniejsza „turbulencje” podczas jazdy po kamieniach i wybojach. Trans Pacific ma amortyzację w widelcu, co dodatkowo wzmacnia komfort jazdy.

 

KROSS TRANS 4.0 2020

CENA

Katalogowa: 2099 zł
Poza sezonem: 1699 zł – 1899 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rama aluminiowa ze stop

Rower Kross Trans 4.0 2020 wyposażony jest w dobrej klasy mocne oświetlenie przód/tył, zasilane dynamem wewnętrznym. Dzięki niemu możemy komfortowo jeździć po zachodzie słońca. Regulowany mostek pozwala zająć na rowerze wygodną i wyprostowaną pozycję. Rower w standardzie posiada również rzecz tak prozaiczną jak dzwonek.

Za sprawą hamulcy typu v-brake i manetkom Shimano, zatrzymanie roweru w razie potrzeby jest prawie że natychmiastowe. Najlepsza pozycja ciała na rowerze trekkingowym to pozycja wyprostowana. Odpowiada za to siodło Selle Royal oraz kierownica. Rower Kross Trans 4.0 2020 przypadnie Ci do gustu i będzie towarzyszył podczas wielu rowerowych wycieczek.

Kross Trans 4.0 2020 męski

Kross Trans 4.0 2020 męski

Jazda na rowerze Kross Trans 4.0 cechuje się przede wszystkim wygodą i komfortem. Ten polecany rower trekkingowy to sprzęt sprawdzony i trwały. W Krossie sprzedawany od lat zdążył zaskarbić sobie zaufanie najbardziej wymagających rowerzystów.

Kross Trans 4.0 2020 damski

Kross Trans 4.0 damski 2020 posiada dynamo w piaście i 21 biegów. Nie jest to może dużo, zwłaszcza jeśli planujesz dalszą wyprawę, ale na terenie nizinnym w zupełności wystarczy. Oprócz wycieczek, możesz używać rower do jazdy po mieście, do szkoły, pracy i na zakupy.

Kross Trans 4.0 2020 damski

Kross Trans 4.0 2020 damski

Rama w rowerze została wykonana z lekkiego stopu aluminium. Dzięki temu rower uchodzi za jeden z lżejszych. Widoczność drogi z pozycji roweru trekkingowego jest doskonała. Komfort jazdy został podniesiony za sprawą dużych, 28 calowych kół. Swoją pracę robią również amortyzator przedni i amortyzowany wspornik siodła.

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Performance
Widelec:
SR Suntour M3010
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
SHIMANO NEXUS C3000
Piasta tył:
SHIMANO RM50
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″)
Obręcze:
Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód:
SHIMANO TOURNEY TY510
Przerzutka tył:
Shimano Acera M360
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
SHIMANO EF500
Manetki:
SHIMANO EF500
Korby:
SR SUNTOUR
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
SHIMANO HG200
Komponenty
Kierownica:
STEEL 600MM
Wspornik kierownicy:
ALUMINIUM 90MM/25,4
Wspornik siodła:
ALUMINIUM 27,2X350
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-910

 

KROSS TRANS 4.0 2019

CENA

Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1599 zł – 1799 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 4.0 2019
Trans 4.0 damski
logo-perfect-sport

mazowieckie

Rama aluminiowa ze stopu Aluminium Performance to w rowerze Kross Trans 4.0 2019 duży atut. Jak na rower trekkingowy, to Trans 4.0 ma dobry stosunek jakości do ceny. Do jazdy po szosach wspaniale pasują opony Mitas V84 Gripper (28×1,6″). Dzięki amortyzatorowi SR Suntour M3010 o skoku 50 mm, rowerem można śmiało jeździć po bezdrożach. Z drugiej jednak strony odradzamy jazdę trekkingiem po drogach stricte wyboistych. Rower jest jednak nadto wyposażony i lepiej nadaje się do jazdy po asfalcie.

Przerzutki w rowerze to Shimano Acera RD-T3000 z tyłu i Tourney z przodu. Kross Trans 4.0 posiada oświetlenie w formie dynama, które jest umieszczone w przedniej piaście.

Kross Trans 4.0 2019 meski

Kross Trans 4.0 2019 meski

 

Rower Trans 4.0 da się lubić nie tylko za niską cenę i dobry osprzęt, ale także na wygląd. Model wyszedł w dwóch wariantach kolorystycznych, każdy jest dostępny w sklepach rowerowych.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2019),
  • grafitowo-szaro-srebrny połysk (2019).

Kross Trans 4.0 2018 w wersji damskiej nie różni się pod kątem osprzętu od roweru męskiego. Wygląda jednak nieco inaczej z uwagi na damską ramę.

Kross Trans 4.0 2019 damski

Kross Trans 4.0 2019 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarno-miętowo-srebrny mat (2019),
  • fioletowo-różowo-srebrny mat (2019),
  • kremowo-brązowo-grafitowy (2019).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
Widelec SR Suntour M3010 (skok 50mm)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył Shimano FH-RM30
Opony Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył Shimano Acera RD-T3000
Hamulce przód V-brake
Hamulce tył V-brake
Dźwignie hamulca Shimano ST-EF500 (mechanical)
Manetki Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport SR Suntour
Łańcuch HV500
Kaseta / Wolnobieg Shimano Altus CS-HG20-7 (12-28T)
Komponenty
Kierownica Steel (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy Aluminium regulowany (DM/S-90mm, DL/M/L/XL-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła Aluminium suspension (350mm, 27.2mm)
Stery FP-H815 (1-1/8″)
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty Kross Gripen
Pedały FP-910


KROSS TRANS 4.0 2018

CENA

Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1699 zł – 1799 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 4.0 męski
Trans 4.0 damski
logo-perfect-sport

mazowieckie

Kross Trans 4.0 2018 to odpowiednik zeszłorocznego Kross Trans Pacific. Kross po prostu po wielu latach postanowił zaktualizować nazwy rowerów, akurat Trans 4.0 żywo przypomina Transa Pacifica, więc uznajemy go za kontynuację tej serii. Rower pod względem ceny plasuje się w średniej półce. Jest to sprzęt dla osób, które chcą pojeździć po kraju. Wyjątkowo mocny i wytrzymały, do tego bardzo lekki. Posiada 5-letnią gwarancję i wiele udogodnień i dodatków. Komfortowe siodło i oświetlenie na dynamo to plusy tego roweru.

Kross Trans 4.0 2018 waży 17,2 kilograma, jest zaopatrzony w 21 biegów i ramę w technologii Aluminium Performance. Siodełko Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel sprawia, że jazda jest przyjemna i komfortowa. Błotniki, bagażnik i osłona na łańcuch przydadzą się podczas dalekich wypraw rowerowych.

Kross Trans 4.0 2018

Kross Trans 4.0 2018

 

Rower został wyprodukowany w dwóch kolorach, aby można było wybrać ładniejszy model

Dostępne kolory męskie

  • czarny / niebieski / srebrny mat (2018),
  • grafitowy / czerwony / srebrny mat (2018).

Kross Trans 4.0 2018 damski jest taki sam jak rower męski, ale został wyprodukowany w innych barwach. Rower ma oczywiście typową kobiecą ramę, która ułatwia wsiadania i zsiadanie z roweru.

Kross Trans 4.0 2018 damski

Kross Trans 4.0 2018 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarny / kremowy / srebrny mat (2018),
  • srebrny / malinowy / grafitowy mat (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Performance / S-17″ / M-19″ / L-21″
Waga:
17,2 kg
Widelec:
SR Suntour M3010 (skok 50mm)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył:
Shimano FH-RM30
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze:
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył:
Shimano Acera RD-T3000
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
Manetki:
Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby:
SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport:
SR Suntour
Łańcuch:
HV500
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Altus CS-HG20-7 (12-28T)
Kierownica:
Stalowa (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
Kross Gripen – FP-910


KROSS TRANS PACIFIC 2017

CENA

Katalogowa: 1999 zł
Poza sezonem: 1599 zł – 1799 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans Pacific męski
Trans Pacific damski
logo-perfect-sport

sklepy: Warszawa
logo-skapiec

Kross Trans Pacific 2017 jest droższy od modelu 2016 o 100 złotych. W rowerze producent założył inny model łańcucha – KMC, a przede wszystkim wymienił przednią piastę. Model Panasonic zastąpiła piasta Shimano.

Rower jest wyposażony w wysokiej klasy napęd Shimano Alivio z 21 biegami. Hamulce V-brake z Krossa, korby SR Suntour XCC i mocne opony Schwalbe Silento 28×1,6.

Kross Trans Pacific 2017

Kross Trans Pacific 2017

Kross Trans Pacific 2017 wyszedł w tym roku w trzech bardzo eleganckich malowaniach.

Dostępne kolory

  • czarno-khaki mat (2017),
  • granatowo-bordowy mat (2017),
  • grafitowo-zielony połysk (2017).
Kross Trans Pacific damski

Kross Trans Pacific damski

Kross Trans Pacific damski 2017 to trzy jakże różne i wyjątkowe malowania.

Dostępne kolory

  • kremowy połysk (2017),
  • grafitowo-różowy mat (2017),
  • grafitowo-kremowy mat (2017).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama Performance Aluminium
Widelec SR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator
Ilość biegów 21
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TX51
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-T4000
Hamulec przód Kross V-brake
Hamulec tył Kross V-brake
Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF65
Manetki Shimano Tourney ST-EF65, 7 speed
Korby SR Suntour XCC 48/38/28T
Łańcuch KMC HV500
Kaseta / Wolnobieg Shimano Altus 12-28T
Piasta przód Shimano DH-C3000
Piasta tył Shimano FH-RM30
Opony Schwalbe Silento 28″x1,6″
Obręcze Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Kierownica Kross Universal Components (steel, rise, 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicy Kross Universal Components (aluminium, adjustable, 25,4mm)
Wspornik siodła Kross Universal Components (aluminium, amortyzowany,27,2mm)
Stery Feimin H815A
Siodło Selle Royal Loonkin Classic Moderate
Chwyty Herrmans Primergo
Pedały plastikowe z warstwą antypoślizgową
Waga 16.7 kg


Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans 4.0 producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
RHS System – aby maksymalnie chronić ramę w rowerze, Kross stworzył system wymienialnych haków. W razie gdyby hak został uszkodzony, można go szybko wymienić na nowy. Aby zmniejszyć możliwość uszkodzenia ramy, gwinty zostały umieszczone na haku lub nakrętce.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.

Dobór ramy

  •  męski można kupić w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.

S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.

  • w wersji damskiej przeznaczony jest dla kobiet o każdym wzroście. No, może poza takimi poniżej 155cm – miałyby ciężko. Występuje w dwóch rozmiarach: M i L.

Jeśli jesteś kobietą, która dalekie wyprawy jak i przejażdżki po mieście, Trans 4.0 na pewno będzie Ci służył. M-ka to oczywiście rozmiar 17 cali i jest przeznaczony dla kobiet poniżej 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.

DoDATKOWE AKCESORIA

Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower trekkingowy. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans Pacifica warto dokupić:

  • sakwę rowerową,
  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • fotelik dla dziecka,
  • przyczepkę rowerową.

KROSS TRANS 4.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ rower spełnia moje oczekiwania, świetne wykonanie i cena, bardzo dobry zakup, polecam
+ Wmontowana prądnica w kole, co jest bardzo wygodne, osłonka łańcucha – przydatne gdy chcemy jeździć np do pracy, nie pobrudzimy spodni. Rower lekko chodzi, bardzo dobry na przejażdżkę po mieście.
+ Odczuwam znacznie komfort jazdy, przyspieszenie, komfort jazdy, prezencja roweru również nie wymaga poprawy.
+ super rowerek polecam, zrobiłem nim dopiero ze 100km. ale jestem bardzo zadowolony, jedynie lakier czarny mat widzę, że szybko będzie się rysował.

Nasza opinia o rowerze

Kross Trans 4.0 to rower, który polecam w szczególności osobom oczekującym komfortu do 2000 złotych. A poza sezonem nawet kilka stówek taniej. Na dalsze wyprawy również jest ok, choć 21 biegów to o te trzy za mało do pełni szczęścia (o te 3 więcej ma np. Kross Trans 5.0).

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 4.0.

[Głosów: 1   Average: 5/5]

Napisz opinię

opinie