Rowery Kross - katalog rowerów 2019/2018 Rowery trekkingowe Rowery trekkingowe Kross

Kross TRANS 3.0 – jaki jest następca legendarnego Siberiana?

Kross Trans 3.0 2019 męski

Kross Trans 3.0 2019/2018 – cena 1699 zł. Najlepszy rower na dalekie dystanse jak i na eskapady po aglomeracjach miejskich. Rower jest komfortowy i dopracowany pod względem technicznym. Jak przystało na rower trekkingowy jest mocny i nie do zdarcia. Idealny dla osób, którzy od roweru oczekują wygody, uniwersalności (może jeździć tak po drogach szutrowych jak i po asfalcie) i bezawaryjności. Wyposażony w 21 mocnych biegów.

Trans 3.0 jest wyposażony w w mocny i trwały bagażnik, bardzo solidne i wykonane ze starannością błotniki, podpórkę i niezawodny osprzęt Shimano.




Największą zaletą roweru Kross Trans 3.0 jest oświetlenie zasilane z dynama, które znajduję się wewnątrz przedniej piasty. Oświetlenie zasilane prądnicą w piaście sprawia, że możemy być pewni jego trwałości i że nie zgaśnie nam gdzieś przez przypadek. Lampy są LEDowe, zatem powoduje to oszczędność w gospodarowaniu prądem a co za tym idzie łatwiejsze oświetlenie.

Trans 3.0 jest rowerem który posłuży wiele lat i nie zawiedzie zarówno na długiej wyprawie rowerowej jak i na co dzień.

KROSS TRANS 3.0 2019

CENA

Katalogowa: 1699 zł
Poza sezonem: 1449 zł – 1549 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 3.0 2019
logo-mirapolnext

małopolskie
logo-cyklotour

mazowieckie

Lekka rama aluminiowa w rowerze Kross Trans 3.0 2019 to jego pozytywna cecha. Technologia Aluminium Performance pozwala na wykonanie dobrej, lekkiej ramy. Małe opory toczenia w jeździe na ubitych trasach zapewniają opony Mitas Griper (28×1,6″). Bezproblemowe pokonywanie nierówności umożliwia amortyzowany widelec marki SR Suntour, który posiada 50 mm skoku. Rower został zaopatrzony w 21-biegowe przerzutki Shimano Tourney FD-TZ31 z przodu i Acera RD-M360 SGS z tyłu.

Korba w rowerze to SR Suntour, która pomaga w efektownym prowadzeniu roweru. Rower ma na kierownicy wygodne chwyty Kross Gripen, dzięki którym trzymanie sterów jest łatwe i przyjemne. Siodełko Velo VL-6273 to wygodne i szerokie siodło. Rower nie posiada dynama, oświetlenie jest ledowe, co dla jednych jest plusem, dla innych minusem.

.

Kross Trans 3.0 2019 męski

Kross Trans 3.0 2019 męski

 

Rower Trans 3.0 da się lubić nie tylko za niską cenę i dobry osprzęt, ale także na wygląd. Model wyszedł w dwóch wariantach kolorystycznych, każdy jest dostępny w sklepach rowerowych.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2019),
  • grafitowo-szaro-srebrny połysk (2019).

Kross Trans 3.0 2019 w wersji damskiej nie różni się pod kątem osprzętu od roweru męskiego. Wygląda jednak nieco inaczej z uwagi na damską ramę.

Kross Trans 3.0 2019 damski

Kross Trans 3.0 2019 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarno-miętowo-srebrny mat (2019),
  • fioletowo-różowo-srebrny mat (2019),
  • kremowo-brązowo-grafitowy (2019).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
Widelec SR Suntour M3010 (skok 50mm)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył Aluminium
Opony Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył Shimano Acera RD-M360 SGS
Hamulce przód V-brake
Hamulce tył V-brake
Dźwignie hamulca Shimano ST-EF500 (mechaniczny)
Manetki Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport FP-B902
Łańcuch S50
Kaseta / Wolnobieg Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Komponenty
Kierownica Steel (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L/XL-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła Aluminium suspension (DM/S-300mm ,DL/M/L/XL-350mm, 27.2mm)
Stery FP-H815 (1-1/8″)
Siodło Velo VL-6273
Chwyty Kross Gripen
Pedały FP-804


KROSS TRANS 3.0 2018

CENA

Katalogowa: 1699 zł
Poza sezonem: 1249 zł – 1529 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 3.0 męski
Trans 3.0 damski
logo-cyklotour

mazowieckie
logo-mirapolnext

małopolskie

Kross Trans 3.0 2018 to nowy rower w kolekcji trekkingów Krossa. Nowy pod względem nazwy, gdyż osprzętowo przypomina Krossa Trans Siberiana. Kross postanowił zmienić nazewnictwo rowerów po kilkunastu latach, więc wielu ludzi nadal będzie szukać roweru Trans Siberian. Rower nie kosztuje dużo, choć nie jest to też wersja budżetowa. Pod względem ceny zajmuje 3 lokatę. Jest to rower, który sprawdzi się w najtrudniejszych warunkach. Stworzono go z myślą o pokonywaniu tras różnej nawierzchni. Można nim pojechać na długie wojaże po całej Polsce.

Rower ma ramę, która została wykonana w technologii Aluminium Performance. Na uwagę zasługuje przedni amortyzator, w postaci modelu SR Suntour z 50mm skoku. Dzięki niemu podjazdy pod krawężnik czy korzenie będą dziecinnie łatwe. Przerzutki w rowerze Trans 3.0 2018 to połączenie Shimano Tourney (z przodu) i Shimano Acera (z tyłu). Rower ma 21 przerzutek, co pozwoli na jazdę po trudnych i wymagających terenach. Hamulce typu v-brake, które są standardem w trekkingach, trzeba co jakiś czas wymieniać. Wisienką na torcie jest oświetlenie w postaci dynamo w przedniej piaście.

Kross Trans 3.0 2018

Kross Trans 3.0 2018

 

Kross Trans 3.0 2018 męski będzie schodził jak pączki w tłusty czwarte. Następca Siberiana jest najtańszym rowerem, które posiada dynamo w piaście. To mówi samo za siebie. Wygląd roweru jest atrakcyjny i nowoczesny. Rower waży 13,4 kilograma, co jest bardzo mało jak na rower trekkingowy z pełnym osprzętem. Gwarancja na Trans 3.0 jest udzielana od 2 do 5 lat. Rower można dostać w dwóch malowaniach.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-czerwono-srebrny mat (2018),
  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2018).

Rower damski jest kopią roweru męskiego, nie mniej został wypuszczony w 3 kolorach. Kolory są bardziej kobiece i stonowane. Rower ma oczywiście typową kobiecą ramę, która ułatwia wsiadania i zsiadanie z roweru.

Kross Trans 3.0 2018 damski

Kross Trans 3.0 2018 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • biało-błękitno-czarny połysk (2018),
  • brązowo-kremowo-srebrny mat (2018),
  • czarno-fioletowo-srebrny mat (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Performance / S-17″ / M-19″ / L-21″ / XL-23″
Waga:
13,4 kg
Widelec:
SR Suntour M3010 (skok 50mm)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tył:
Aluminium
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze:
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył:
Shimano Acera RD-M360 SGS
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
Manetki:
Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby:
SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Kierownica:
Stalowa (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium amortyzowany (DM/S-300mm ,DL/M/L/XL-350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Velo VL-6273
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-804


Kross Trans Siberian 2017

CENA

Katalogowa: 1699 zł
Poza sezonem: 1359 zł – 1529 zł
Rowery kupisz w sklepach:

 
Trans Siberian męski
Trans Siberian damski
logo-cyklotour
logo-skapiec

Kross Trans Siberian 2017 posiada wytrzymałe, stożkowe obręcze o średnicy 28 cali zaplecione na 32 szprychach, z oponami Mitas o szerokości 1,6 cala. Koła toczą się lekko, oraz zapewniają dobrą przyczepność. Ergonomiczne chwyty, regulowany mostek, komfortowe, miękkie siodełko, oraz amortyzowana sztyca, pozwalają dobrać wygodną, wyprostowaną pozycję. Dzięki niemu nawet podczas długich wycieczek górna część ciała pozostanie wypoczęta.

Kross Trans Siberian 2017 jest droższy od swoje starszego o rok brata o 100 złotych. Z istotnych rzeczy zmieniła się przednia piasta – Panasonica zastąpiło Shimano. Poza tym rower jest równie dobry jak ten z roku 2016.

Kross Trans Siberian 2017

Kross Trans Siberian 2017

Kross Trans Siberian 2017 został wyprodukowany w kilku oryginalnych malowaniach.

Dostępne kolory męskie

  • grafitowo-biały mat (2017),
  • czarno-czerwony (2017),
  • grafitowo-granatowy połysk (2017).
Kross Trans Siberian damski

Kross Trans Siberian damski

Kross Trans Siberian damski 2017 można kupić w trzech kolorach, które różnią się od siebie aby zapewnić maksymalne pole wyboru.

Dostępne kolory damskie

  • czarno-biały mat (2017),
  • ciemnoniebieski mat (2017),
  • biało-morski połysk (2017).

SPECYFIKACJA

RAMA Aluminium Performance
WIDELEC SR Suntour M3010 (skok 50mm)
PIASTA PRZÓD Shimano DH-C3000
PIASTA TYŁ Aluminium SF-A202
OPONY Mitas V84 Gripper 28″x1.6″
OBRĘCZE Kross (aluminium, podwójna ścianka)
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TY510
PRZERZUTKA TYŁ Shimano M360 AceraSGS
HAMULCE PRZÓD Kross V-brake
HAMULCE TYŁ Kross V-brake
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Tourney ST-EF500
MANETKI Shimano ST-EF500 3×7
KORBY SR Suntour XR178 48/38/28T
SUPORT Feimin
ŁAŃCUCH KMC HV500
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Tourney MF-TZ21 14-28T
KIEROWNICA Kross Universal Components (stal, 610mm, 25.4mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Kross Universal Components (aluminiowy, regulowany, 110mm, 25.4mm)
WSPORNIK SIODŁA Kross Universal Components (aluminiowy, amortyzowany 27.2mm)
STERY Feimin H815
SIODŁO Velo VL-6273
CHWYTY Herrmans Primergo
PEDAŁY Aluminium/Nylon


KROSS TRANS SIBERIAN 2016

CENA

Katalogowa: 1599 zł
Poza sezonem: 1279 zł – 1439 zł
Rowery kupisz w sklepach:

 
Trans Siberian męski
Trans Siberian damski
logo-perfect-sport
-
logo-ceneo

Kross Trans Siberian 2016 to solidnie wyposażony rower trekkingowy, który świetnie spisze się podczas długich jak i krótkich wypraw. Rama zrobiona z Aluminium Performance daje wysoką sztywność i wytrzymałość. Mocne koła i bagażnik zrobiono tak, aby wytrzymały ciężar załadowanych sakw i samego rowerzysty.

Model Trans Siberian 2016 wyposażono w amortyzator Suntour, trwały i precyzyjny napęd oraz skuteczne hamulce V-brake. Lekki, aluminiowy bagażnik z regulacją wysokości pozwala na zamocowanie różnego typu sakw i toreb rowerowych. W komplecie znajduje się też zestaw lampek (przód/tył) zasilanych dynamem umieszczonym w piaście, która nie powoduje dodatkowych oporów podczas jazdy. Przednia lampka rozświetli drogę przed nami, a tylne sprawi że będziemy widoczni dla innych użytkowników drogi.

trans siberian męski

Kross Trans Siberian męski – miedziano-czerwony

Kross Trans Siberian 2016 dostępny jest w kilku wariantach kolorystycznych.

Dostępne kolory męskie

  • khaki-srebrny mat (2016),
  • miedziano-czerwony mat (2016),
  • grafitowo-niebieski mat (2016).
kross trans siberian damski

kross trans siberian damski

Kross Trans Siberian damski 2016 można kupić w kilku kolorach.

Dostępne kolory damskie

  • grafitowo-niebieski (2016),
  • biało-limonkowy (2016),
  • brązowo-kremowy (2016).

SPECYFIKACJA

RAMA Performance Aluminium
WIDELEC SR Suntour M3010 (skok 50mm)
PIASTA PRZÓD Panasonic NWM 789
PIASTA TYŁ Aluminium
OPONY Rubena V84 Gripper 28″x1,6″
OBRĘCZE Kross (Aluminium, podwójna ścianka)
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TX51
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Acera RD-M360
HAMULCE PRZÓD Kross V-brake
HAMULCE TYŁ Kross V-brake
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Tourney ST-EF51-A
MANETKI Shimano Tourney ST-EF51-A, 7 biegów
KORBY SR Suntour XR178 48/38/28T
SUPORT
ŁAŃCUCH YBN S50
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Tourney MF-TZ21 14-28T
KIEROWNICA Kross Universal Components (Stal, niski wznios, 610mm, 25,4mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Kross Universal Components (Aluminium, regulacja, 25,4mm)
WSPORNIK SIODŁA Kross Universal Components (aluminiowy, amortyzowany, 27,2mm)
STERY Feimin H815
SIODŁO Velo VL-6273
CHWYTY Herrmans Primergo
PEDAŁY Aluminium/Nylon

PORÓWNAJ CENY MODELI 2015

– męski 2015: sprawdź ->
– damski 2015: sprawdź ->


TECHNOLOGIE

Rama – jest największą zaletą roweru. Dobrze wyważona, starannie pomalowana lakierem matowym lub w połysku. Lakier jest dobrej jakości, dzięki czemu rzadko  ulega zarysowaniu i odpryskom. Napisy Kross i Trans Siberian naniesiono na ramę pieczołowicie i precyzyjnie. Esteci będą zadowoleni z tego sprzętu.

Napęd – rower posiada bardzo dobrej jakości wolnobieg, który jest trwały po przejechaniu setek kilometrów. Korba i koła zębate są wykonane z dobrej jakości materiałów, dzięki czemu są trwałe. Łańcuch dociera się bardzo szybko do zębatek, choć na początkowym etapie mogą występować pewne „zgrzyty, ale jest to naturalny proces przy dotarciu się elementów w nowym rowerze.

Amortyzator – spełniający swoje zadanie idealnie. Kamienie czy korzenie przestają być problemem, tak samo jak podjazd pod krawężnik przestaje być zmorą.

Hamulce – nie wyróżniają się niczym szczególnym – jest to po prostu dobrej jakości sprzęt, standardowy.

Opony – cienkie a jednocześnie mocne i trwałe. Choć wiadomo, że jeśli chce się jeździć po bezdrożach częściej niż po asfalcie, to warto pomyśleć nad wymianą opon na trwalsze i mocniejsze.

Siodełko – posiada możliwość regulacji: można podnieść, opuścić, nieznacznie przesunąć do przodu jak i w tył. Jest amortyzowane, zatem komfort jazdy jest dużo wyższy niż np. w rowerze Trans Atlantic. Nie jest to siodełko żelowe, ale i tak spełnia się w roli wygodnego siedziska. Nie mniej na dalsze wyprawy warto zainwestować w siodełko żelowe, np. Selle Royal Gel.

Pedały – plastikowe, ale dobrze wykonane. Można na nich przejechać bez uszczerbku nawet 1000 kilometrów w trudnych warunkach, a po asfalcie nawet 10 razy tyle.

Błotniki – wg serwisantów jedne z najlepszych błotników na rynku są w rowerach trekkingowych Krossa, choć niektórym sprawiają kłopoty. Błotniki są mocne, a zaczepy łączące pałąki z błotnikami są dobrej jakości. Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.

Oświetlenie – wbudowana prądnica dobrej jakości, trwała i bezawaryjna. Jasność świateł na dobrym poziomie.

Dobór ramy

  • Kross Trans 3.0 męski występuje w 4 rozmiarach: S, M, L i XL.

Najpopularniejsze są M i L, odpowiednio dla mężczyzn 170-180 i 180-193 cm wzrostu. S-ka jest dla osób poniżej 170 cm, a XL-ka dla dryblasów powyżej 193 cm.

  • Kross Trans 3.0 damski występuje w dwóch rozmiarach: M,L.

Trans 3.0 to wygodny i bardzo ładny wizualnie rower. M-ka dla kobiet niższych czyli poniżej 169cm, L-ka dla kobiet wysokich – powyżej 169cm.

Kross TRANS 3.0 – Opinie

NASZA OPINIA

Rower należy do tanich. Jest wręcz najtańszy w swojej kategorii rowerów trekkingowych z dynamem w piaście. Zastosowane podzespoły (przerzutki, amortyzatory, korba, etc.) należą do najniższej półki w rowerach Krossa, ale i tak spisują się znakomicie. Kupując rower Kross Trans 3.0 nie kupuje się taniej chińszczyzny, ale sprzęt na 2-letniej gwarancji czołowego polskiego (a także europejskiego!) producenta rowerów. Analogiczne rowery innych zagranicznych marek (rowery Trek, Kellys) są droższe, ale i słabsze pod względem technicznym. Od lepszego Krossa Trans 4.0 różni się przede wszystkim brakiem żelowego siedzenia i gorszym osprzętem.

Jeżeli szukasz roweru do wycieczek, a także na sporadyczne dłuższe wyprawy to rozważ model Kross Trans 3.0. W komentarzu poniżej możesz podzielić się własną opinią.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Napisz opinię

opinie

  • blotniki ,a wlasciwie zaczepy z plastiku to zle rozwiazanie!
    pekaja juz od samych drgan w czasie jazdy w terenie ,a juz jak miedzy szprychy dostanie sie
    jakas drobna galazka czy patyk to wszystko peka

  • mam- dojeżdżam nim do pracy i pykam sobie po mieście. istotnie- przyzwoity wygodny rower.
    Mam jeszcze górala dobrej klasy i szosę.
    ale ten uwielbiam

  • Mam od 3 m-cy.dojezdzam do pracy i ro ie takie 30-40 km.wycieczki po leśnych dróżkach.mam jeszcze górala 27,5(Focus na
    Wysokim osprzęcie i przelajowke focusa na ultegrze)ale tego człapaczka uwielbiam.fajny rowerek.taki „rower rower”
    Co to można w „cywilkach”wskoczyć i jechac.
    Bez „napinki spd kasków i innych)