Rowery Kross 2021/2020 - OPINIE Rowery trekkingowe Kross 2021/2020

Kross TRANS 2.0 SR 2021 – polski rower trekkingowy

kross trans 2.0 SR 2021

Kross Trans 2.0 SR 2021/2020 – cena 1549 zł. Polski rower trekkingowy w dobrej cenie. Idealny na przejażdżki po drogach pozamiejskich. Trans 2.0 jest rowerem uniwersalnym, który dobrze spisze się zarówno na łatwych jak i cięższych trasach. Rower ma swoje wady i zalety i te chciałbym wam w tym artykule przybliżyć.

Trans 2.0 jest wyposażony w stabilny i mocny bagażnik tylni. Błotniki, które nie odbiegają wykonaniem od modeli wyższych. Posiada też standardową podpórkę i klasyczny osprzęt Shimano. Oświetlenie działa na zasadzie zasilania dynamem zewnętrznym.




 

Kross TRANS 2.0 to jednoślad idealny do pokonywania trudnych tras. Rama jest na prawdę lekka (jak na rower trekkingowy) a zarazem wytrzymała. Została zbudowana z nowoczesnego Aluminium Performance. Dzięki amortyzacji w przednim widelcu, na rowerze jeździ się komfortowo i sprawnie.

KROSS TRANS 2.0 SR 2021

CENA

Katalogowa: 1549 zł
Poza sezonem: 1349 zł – 1449 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rower trekkingowy Kross Trans 2.0 SR 2021 oferuje nam uniwersalność oraz maksymalny komfort jazdy w każdych warunkach. To wygodny rower turystyczny zaprojektowany z myślą o pokonywaniu długich dystansów po zróżnicowanej nawierzchni. Cena wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem, lecz ten polski rower trekkingowy został o wiele lepiej skonstruowany.

kross trans 2.0 SR 2021

Kross Trans 2.0 SR 2021

Jaki osprzęt posiada rower trekkingowy Kross Trans 2.0 SR?

W modelu Kross Trans 2.0 SR 2021 zastosowano lekką i wytrzymałą ramę aluminiową, odporną na uszkodzenia mechaniczne. O dobre dopasowanie roweru do terenu dbają przerzutki Sunrace, oferujące w sumie 21 przełożeń. Rower trekkingowy Kross Trans 2.0 SR posiada duże 28-calowe koła z oponami Mitas Gripper o szerokości 42mm. Amortyzowany widelec dobrze pochłania drgania i wstrząsy, dbając o wysoki komfort jazdy na nierównej nawierzchni.

KROSS TRANS 2.0 SR damski 2021

kross trans 2.0 SR 2021 damski

Kross Trans 2.0 SR 2021 damski

Czym charakteryzuje się rower Kross Trans 2.0 SR 2021?

Rower turystyczny Kross Trans 2.0 SR 2021 to doskonała propozycja dla osób uwielbiających częstą jazdę na rowerze. Model ten świetnie sprawdzi się zarówno przy codziennych dojazdach do pracy, jak również na długich wyprawach weekendowych. Rower posiada zintegrowane oświetlenie i bagażnik, a także system błotników chroniących przed zabrudzeniami. Dzięki temu, wybierasz rower przygotowany do wyruszenia w trasę.

Kolory roweru

  • niebieski / biały połysk
  • szary / czarny mat
  • khaki / czarny mat
  • grafitowy / czarny połysk
  • czarny / szary połysk

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama i widelec

Wykończenie lakierupołysk
Materiał Ramy ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELECKROSS
Skok widelca30mm
TYLNY AMORTYZATORBRAK
Skok tylnego amortyzatoraBRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSUNRACE FDM300
PRZERZUTKA TYŁSUNRACE RDM41
MANETKISUNRACE DLM403
KORBASR SUNTOUR
Koronki48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEGSUNRACE MFM2A.7D
Zakres kasety / wolnobiegu14-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ21
SUPORTFP-B902
ŁAŃCUCHYBN S50

Koła

PIASTA PRZÓDGL-B01F-QR
PIASTA TYŁGL-B01R-QR
OBRĘCZEKROSS
OPONYMITAS GRIPPER V84 42-622

Hamulce

HAMULEC PRZÓDV-BRAKE
HAMULEC TYŁV-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCASUNRACE BLM400
TARCZE HAMULCOWEBRAK

Komponenty

KIEROWNICASTEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM 90MM/25,4
SIODŁOKROSS D226K
WSPORNIK SIODŁAALUMINIUM 27,2×350
STERYFP-H815 O1-1/8″
CHWYTYKROSS GRIPPEN
PEDAŁYFP-804

System e-bike

SILNIKBRAK
BATERIABRAK
WYŚWIETLACZBRAK

 

KROSS TRANS 2.0 2020

CENA

Katalogowa: 1399 zł
Poza sezonem: 1149 zł – 1249 zł
Rower kupisz w sklepach:

Kross Trans 2.0 2020 to nowe wydanie jednego z najpopularniejszych rowerów trekkingowych z dynamem zewnętrznym w Polsce. Pewna konstrukcja roweru jest lubiana przez rowerzystów jeżdżących zarówno po mieście (szkoła, praca, zakupy) jak na dłuższe trasy.

Ten polski rower trekkingowy sprawdzi się zarówno w terenie jak i na ulicach miast. W 2020 roku producent zaoferował rower z jeszcze bardziej zoptymalizowaną specyfikacją. Rower jest stabilniejszy a geometria ramy jest bardzo komfortowa.

Kross Trans 2.0 2020 męski

Kross Trans 2.0 2020 męski

Patrząc tylko na rowery z Krossa, to osprzętowo rower stoi na niskiej półce. Jednak biorąc pod uwagę cały rynek tanich rowerów trekkingowych renomowanych marek, to komponenty są solidne i popularne. Wystarczy wspomnieć o napędzie Shimano z 21 biegami oraz przerzutce tylnej Shimano Altus. Taki zestaw zapewnia wieloletnią bezproblemową jazdę.

Kross Trans 2.0 łączy cechy rower turystycznego z miejskim. Rower jest komfortowy i funkcjonalny, co sprawia, że dobrze radzi sobie podczas rekreacyjnych wypadów w trasę. W czasie bardziej wymagających warunków także można na niego liczyć. Osprzęt jest bardzo trwały, z pewnością wytrzyma ładnych kilka lat.

Kross Trans 2.0 2020 damski

Kross Trans 2.0 2020 damski

Kross Trans 2.0 w wersji damskiej, podobnie jak w męskiej, posiada dynamo zewnętrzne i 21 biegów. Dzięki trwałym oponom Mitas, rower bardzo dobrze spisuje się na trasie. Widelec amortyzowany Kross, siodło wykonała znana firma Velo. Jazda rowerem jest przyjemna i bezproblemowa.

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Performance
Widelec:
Kross (skok 30mm)
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
GL-B01F-QR
Piasta tył:
GL-B01R-QR
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″)
Obręcze:
Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód:
SHIMANO TOURNEY TY510
Przerzutka tył:
Shimano Altus M310
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
SHIMANO EF500
Manetki:
SHIMANO EF500
Korby:
SR SUNTOUR
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
SHIMANO MF TZ500
Komponenty
Kierownica:
STEEL 600MM
Wspornik kierownicy:
ALUMINIUM 90MM/25,4
Wspornik siodła:
ALUMINIUM 27,2X350
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Velo VL-6273
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-804

 

KROSS TRANS 2.0 2019

CENA

Katalogowa: 1399 zł
Poza sezonem: 1149 zł – 1249 zł
Rower kupisz w sklepach:

[table “298” not found /]

Aluminiowa rama w rowerze Kross Trans 2.0 2019 jest zarazem lekka i wytrzymała. Opony Mitas Griper 28×1,6″ będą idealne na asfaltowe trasy, nieco trudniej będzie się jeździło po drogach nieutwardzonych. Rower jest dosyć ciężki, z uwagi na dużo dodatkowych akcesoriów: bagażnik, podpórka, błotniki. Jednak taki właśnie powinien być trekking. 21-biegowe przerzutki Shimano pozwalają dopasować przełożenie do konstrukcji terenu. Widelec Kross o skoku 30 mm to dobry amortyzator, który ułatwia sprawne pokonywanie przeszkód.

Kross Trans 2.0 2019 męski

Kross Trans 2.0 2019 męski

 

Nie ma się co bać, że braknie Transa 2.0 w sklepach. Rower jest produkowany masowo ze względu na swoją chodliwość. Kross Trans 2.0 to rower dla osób, które lubią połączenie designu i mocny.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2019),
  • grafitowo-szaro-srebrny połysk (2019).

Kross Trans 2.0 2018 damski ma identyczne wyposażenie jak rower męski. Rożnicę robi rama dostosowana do pań. Rower cieszy oko ale i kieszeń, gdyż w kolekcji rowerów trekkingowych nie należy do najdroższych. Rower jest dostępny aż w trzech kolorach, co z pewnością ucieszy kobiety.

Kross Trans 2.0 2019 damski

Kross Trans 2.0 2019 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarno-miętowo-srebrny mat (2019),
  • fioletowo-różowo-srebrny mat (2019),
  • kremowo-brązowo-grafitowy (2019).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Performance
Widelec:
Kross (skok 30mm)
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
Aluminium
Piasta tył:
Aluminium
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″)
Obręcze:
Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód:
Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył:
Shimano Altus RD-M310
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Shimano ST-EF500 (mechaniczny)
Manetki:
Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby:
SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Komponenty
Kierownica:
Steel (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium (350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Velo VL-6273
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-804


KROSS TRANS 2.0 2018

CENA

Katalogowa: 1399 zł
Poza sezonem: 1149 zł – 1249 zł
Rower kupisz w sklepach:

 
Trans 2.0 męski
Trans 2.0 damski

Kross Trans 2.0 2018 jest nowym rowerem w kolekcji Krossa, nie mniej można go uznać za następcę Krossa Trans Atlantic. Kross zmienił nazewnictwo rowerów po kilkunastu latach, więc część ludzi na pewno będzie szukać Trans Atlantica. Rower jest oczywiście tani, w kolejności cen znajduje się na drugim miejscu. Rower waży niecałe 16 kilogramów, co jest standardem w rowerach trekkingowych. Służy do jazdy po mieście, gdzie lekkość ma spore znaczenie. Rower dzięki dużym kołom jest też szybki, zwłaszcza w poruszaniu się po asfalcie i innych drogach utwardzonych.

Rower ma podobnie jak model zeszłoroczny ramę wykonaną w technologii Aluminium Performance. Widelec w rowerze to klasyczny Kross o skoku 30 mm. Amortyzator znany, obecny w wielu rowerach. Dzięki niemu podjazdy pod krawężnik czy korzenie będą prostsze. Przerzutki w rowerze Trans 2.0 2018 to lepszy zestaw Shimano Altus (tył). 21 przerzutek pozwoli na jazdę po najtrudniejszych trasach, bez problemu wjechać na trudny podjazd. Kross wyposażył rower w hamulce typu v-brake, które będą się dobrze spisywały nawet przy opadach deszczu. Należy przy tym pamiętać, że klocki hamulcowe trzeba od czasu do czasu wymieniać.

Kross Trans 2.0 2018

Kross Trans 2.0 2018

 

Nie ma obaw, że zabraknie tych rowerów. Choć na pewno będą szły jak ciepłe bułeczki! Kross Trans 2.0 to rower wytrzymały i mocny. Jazda jest możliwa zarówno podczas trudnych warunków atmosferycznych, jak i po wymagającej nawierzchni. Gwarancja na rowery Kross jest udzielana od 2 do 5 lat. Rower można dostać w dwóch wersjach kolorystycznych.

Dostępne kolory męskiego

  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2018),
  • grafitowo-szaro-srebrny połysk (2018).

Kross Trans 2.0 2018 damski jest wierną kopią roweru męskiego – przynajmniej jeśli chodzi o osprzęt. Rożni się rzecz jasna ramą, która w przypadku roweru damskiego jest opadająca. Różni się też kolorami. Producent postawił na różnorodność, oferują w sprzedaży 3 wersje kolorystyczne. Na zdjęciu jeden z nich.

Kross Trans 2.0 2018 damski

Kross Trans 2.0 2018 damski

 

Dostępne kolory damskiego

  • czarno-miętowo-srebrny mat (2018),
  • fioletowo-różowo-srebrny mat (2018),
  • kremowo-brązowo-grafitowy (2018).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Materiał ramy:
Aluminium Performance / M-17″ / L-19″
Waga:
15,9 kg
Widelec:
Kross (skok 30mm)
Tylny amortyzator:
Piasta przód:
Aluminium
Piasta tył:
Aluminium
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″, reflex)
Obręcze:
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Przerzutka przód:
Shimano Tourney FD-TZ31
Przerzutka tył:
Shimano Altus RD-M310
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
Manetki:
Shimano Altus ST-EF500 (3×7)
Korby:
Cyclone (48/38/28T, 170mm)
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Kierownica:
Stalowa (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicy:
Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodła:
Aluminium (350mm, 27.2mm)
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Velo VL-6273
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-804

Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans Atlantica producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
RHS System – aby maksymalnie chronić ramę w rowerze, Kross stworzył system wymienialnych haków. W razie gdyby hak został uszkodzony, można go szybko wymienić na nowy. Aby zmniejszyć możliwość uszkodzenia ramy, gwinty zostały umieszczone na haku lub nakrętce.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Full Mudguards – system produkcji długich błotników, który chroni rowerzystę przed wodą i błotem.
 
HI-Strenght Carry Rack – system produkcji mocnego, solidnego bagażnika. Wytrzymała konstrukcji daje możliwość bezpiecznego przewożenia nawet najcięższych sakw.

Dobór ramy

  • męski jest dostępny w czterech rozmiarach: S, M, L i XL.

S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, jak i wysokich młodzieńców – poniżej 167cm. M-ka to z kolei bardzo popularny rozmiar 19 cali. Będzie dobra dla mężczyzn o wzroście od ok. 168cm do ok. 179cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla osób powyżej 180cm.  Z kolei XL to rama dla dryblasów 🙂 23 cale, czyli powyżej 190cm.

  • w wersji damskiej  występuje w dwóch rozmiarach: M i L.

M-ka to standardowo rozmiar 17 cali i nadaje się dla kobiet poniżej 168cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest przeznaczony dla wysokich kobiet.

KROSS TRANS 2.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ Świetny rowerek do codziennego użytku oraz na dłuższe wycieczki. 28″ calowe koła pozwalają na szybsze pokonywanie kilometrów.
+ Bardzo fajny rower dla kobiety, która lubi pojeździć rodzinnie.
+ Rower rewelacyjny w użytkowaniu.
 Ładny rower z wygladu,myslalem ze firma kross robi cos porzadnego,kupilem ten rower nowy ze sklepu po 600km musialem juz wymieniac w nim osprzęt.

Nasza opinia o rowerze

Jeśli szukasz roweru trekkingowego dobrej i znanej marki w jak najniższej cenie, to wybór modelu Kross Trans 2.0 będzie rozsądny. Rowery trekkingowe z reguły się nie psują i tak też jest w przypadku tego Krossa. Nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek ten rower wrócił od klienta na reklamacji. Warto dokupić sobie sztycę amortyzowaną pod siodełko – mamy wtedy uboższą wersję Trans 3.0. Oczywiście nie jest to rower, którym pokonasz Europę wzdłuż i wszerz, ale na rekreacyjne wycieczki po okolicy będzie w sam raz.

Zapraszam do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 2.0.

[Głosów: 2   Average: 5/5]

Napisz opinię

opinie