Kross Esker 7.0 2023/2022 – cena 9999 zł. Najdroższy rower szosowy typu gravel w kolekcji Krossa. Posiada najlepszej klasy carbonowy widelec. Rower szutrowy jest bardzo lekki i cieszy oko.
Kross Esker 7.0 to najdroższy w kolekcji Krossa rower szutrowy. W sam raz na długodystansowe wycieczki rowerowe po ulicach i szutrze. Dzięki dobrej jakości osprzętu, rower jest popularny wśród rowerzystów w Polsce. Przeczytaj recenzję roweru i przekonaj się sam.
KROSS Esker 7.0 2022
CENA
Katalogowa: 9999 zł
Poza sezonem: 9099 zł – 9799 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2023 – sprawdź ceny
Najwyższy model z serii Kross Esker 7.0 2023 to gwarancja najlepszych rozwiązań, dostępnych na rynku. Jest to także najlepszy rower, skierowany w stronę osób chcących posiadać najlepszy kombajn rowerowy, ze stali. Wykonana rama z carbonu daje świetne wrażenia wizualne, a także najlepsze doznania, podczas jazdy. Dlatego jest to idealny rower szosowy dla wymagających użytkowników. Dzięki modelowi Kross Esker 7.0 2023 zakosztujesz przejazdów, które pozostaną Ci na zawsze, w pamięci. Natomiast karbonowa rama sprawi, że płynność wynikająca z jazdy, będzie jeszcze wyższa!


Kross Ekser 7.0 2023
Jako iż mamy do czynienia z najwyższym modelem w serii, nie mogło zabraknąć najlepszego osprzętu, pochodzącego od najlepszych producentów, z całego świata. Do naszej dyspozycji jest między innymi tylna przerzutka Shimano GRX RX812, która jest wyposażona w sprzęgiełko odpowiedzialne za odpowiednie napięcie łańcucha. Do naszej dyspozycji jest także jednorzędowa korba, która posiada kasetę oferującą nam 11 przełożeń. Napęd jest bardzo prosty i przyjemny w obsłudze, dlatego idealnie dopasujemy biegi do naszych możliwości, na danym odcinku trasy.
Jeśli chodzi o hamulce, do naszej dyspozycji są hamulce hydrauliczne tarczowe, które również pochodzą z grupy Shimano GRX. Co za tym idzie, są to bardzo mocne i precyzyjne hamulce, dające najlepszą jakość, wynikającą z hamowania. Jeśli chodzi o koła, do naszej dyspozycji są popularne i docenione obręcze DT SWISS G540 o szerokości wewnętrznej 24mm. Z kolei za naszą stabilność i prędkość podczas jazdy, będą odpowiadać opony Schwalbe G-One Allround o szerokości 40 mm.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | CARBON T784 |
WIDELEC | CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO GRX RX812 |
MANETKI | SHIMANO GRX RX600 |
KORBA | SHIMANO GRX RX600 |
KORONKI | 40T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO SLX M7000 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG601 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO RS470 12×100 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RS470 12X142 |
OBRĘCZE | DT SWISS G540 24MM 28H |
OPONY | SCHWALBE G-ONE ALLROUND 40-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO GRX RX400 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO GRX RX400 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO GRX RX600 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Tarcze hamulcowe tył | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 80 |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 350MM |
STERY | FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S – 9,8 kg, M – 9,85 kg, L – 9,98 kg, XL – 10,06 kg |
KROSS Esker 7.0 2022
CENA
Katalogowa: 9499 zł
Poza sezonem: 9099 zł – 9299 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2022 – sprawdź ceny
- rocznik 2021 – sprawdź promocje
KROSS Esker 7.0 2022 to najwyższa klasa roweru, który został wykonany z karbonu. Dzięki wykorzystaniu tego materiału udało stworzyć się rower, który łączy w sobie prawdziwy rower szosowy wraz z idealną propozycją na krótsze czy dłuższe wypady rekreacyjne.


Kross Esker 7.0 2022
Dzięki wykorzystaniu karbonowej ramy, KROSS Esker 7.0 idealnie tłumi wibracje na wszelkich niedoskonałościach podczas jazdy. Dodatkowym atutem jest fakt, iż rower KROSS Esker 7.0 posiada aż 5 letnią gwarancję.
Projektując najwyższy model w sekcji „Graver”, KROSS Esker 7.0 został wyposażony w wysokiej klasy osprzęt Shimano GRX, który jest stworzony z myślą o wysokiej klasy rowerach szutrowych. Dzięki temu doznania podczas jazdy zarówno po wygodnym asfalcie jak i na leśnych drogach, będą bardzo przyjemne. Wszystko dzięki specjalnej konstrukcji przerzutki tylnej Shimano GRX RX812, która jest wyposażona w specjalne sprzęgiełko, które zapewnia łańcuchowi odpowiednie napięcie.
Do naszej dyspozycji jest także jednorzędowa korba z kasetą oferującą nam 11 przełożeń. Dzięki temu obsługa biegów jest bardzo prosta w obsłudze. Dodatkowym atutem tego modelu są oczywiście hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX, które zapewnią bardzo mocną siłę hamowania w dowolnych warunkach. W rowerze KROSS Esker 7.0 zadbano także o bardzo dobre obręcze marki DT SWISS G540, które wyróżniają się szerokością wewnętrzną na poziomie 24mm. Dzięki temu koła są nie tylko odporne na uszkodzenia, ale także i bardzo lekkie. Całości dopełniają opony Schwalbe G-One Allround o szerokości 40 mm.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | CARBON T784 |
WIDELEC | CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO GRX RX812 |
MANETKI | SHIMANO GRX RX600 |
KORBA | SHIMANO GRX RX600 |
Koronki | 40T |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO SLX M7000 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG601 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO RS470 12×100 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RS470 12X142 |
OBRĘCZE | DT SWISS G540 24MM 28H |
OPONY | SCHWALBE G-ONE ALLROUND 40-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO GRX RX400 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO GRX RX400 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO GRX RX600 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM (S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM/ (S- 350MM MM, M-350MM MM, L-350MM MM, XL- 400MM MM) |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
KROSS Esker 7.0 2021
CENA
Katalogowa: 7599 zł
Poza sezonem: 7399 zł – 7499 zł
Porównaj ceny w sklepach:
- rocznik 2021 – sprawdź ceny
Kross Esker 7.0 to zaawansowany rower gravelowy przeznaczony do trenowania kolarstwa szosowego. Konstrukcja ta doskonale znosi jazdę po żwirze oraz nawierzchniach szutrowych, co pozwala pokonywać bardziej zróżnicowane trasy. Na uwagę zasługuje niezwykle zaawansowany osprzęt oraz aerodynamiczna i lekka rama wykonana z włókien węglowych.


Kross Esker 7.0 2021
Nowoczesna technologia w rowerze Kross Esker 7.0 2021
Sercem roweru jest oczywiście jego napęd, w tym przypadku są to tylne przerzutki Shimano GRX RX812 oddające do dyspozycji kolarza 11 przełożeń. Rower jest wyposażony w karbonowy widelec oraz opony Schwalbe G-One Allround przystosowane do bardzo szybkiej jazdy także na żwirze oraz szutrze. Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewnią większe bezpieczeństwo podczas jazdy w trudnym terenie. Kolejnym plusem jest sportowe siodełko zwiększające komfort jazdy.
Jakie możliwości zapewni Ci rower szosowy Kross Esker 7.0?
Rower gravelowy to poszerzona opcja roweru szosowego. Model Kross Esker 7.0 2021 pozwala poruszać się po twardych nawierzchniach asfaltowych i betonowych, ale również po żwirze, szutrze oraz ubitych ścieżkach. To jeden z najbardziej zaawansowanych rowerów szosowych dostępnych w ofercie polskiego producenta. Rower szosowy gravel Kross Esker sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających rowerzystów.
SPECYFIKACJA
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | CARBON T784 |
WIDELEC | CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO GRX RX812 |
MANETKI | SHIMANO GRX RX600 |
KORBA | SHIMANO GRX RX600 |
Koronki | 40T |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO SLX M7000 |
Zakres kasety / wolnobiegu | 11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 11 |
SUPORT | SHIMANO |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG6001 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO RS470 12×100 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO RS470 12X142 |
OBRĘCZE | DT SWISS G540 24MM 28H |
OPONY | SCHWALBE G-ONE ALLROUND 40-622 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | SHIMANO GRX RX400 |
HAMULEC TYŁ | SHIMANO GRX RX400 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO GRX RX600 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO RT30 (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM (S- 80mm, M- 90mm, L- 100mm, XL- 110mm) |
SIODŁO | FIZIK TERRA ARGO |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM/ (S- 350MM MM, M-350MM MM, L-350MM MM, XL- 400MM MM) |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8″ |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |
System e-bike
SILNIK | BRAK |
BATERIA | BRAK |
WYŚWIETLACZ | BRAK |
Informacje dodatkowe
Waga [kg] | S: 9.8 kg; M: 9.85 kg; L: 9.85 kg; XL: 10.06 kg |
Dobór ramy
Rower został wyprodukowany tylko w wariancie dla mężczyzn. Rower można dostać w jednym z 4 rozmiarów: S, M, L i XL. Ramy w rowerach gravel mają specyficzne wymiary.
S-ka to 19 cali, w sam raz dla osób poniżej 170cm. M-ka to 20 cali i będzie dobra dla osób o wzroście od 170 do 180cm. L-ka to z kolei rama o wielkości 21 cali i jest przeznaczona dla wysokich mężczyzn powyżej 185 cm. Dla osób o wzroście ponad 195cm wskazana jest rama XL – 22 cale.
DoDATKOWE AKCESORIA
Rama w rowerze Kross Esker 6.0 pozwala na montaż dodatkowych, turystycznych akcesoriów. Wybierz te, które uważasz za najlepsze i zamontuj w swoim rowerze:
- kask rowerowy,
- pompkę do roweru,
- koszyk na bidon,
- zestaw oświetlenia,
- bidon rowerowy.
W razie potrzeby można do niego przymocować:
- licznik rowerowy.
Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo ORAZ FOR
–
NASZA opinia o rowerze
Kross Esker 7.0 to carbonowa wersja roweru typu gravel. Kross postawił na różnorodność w swojej kolekcji. Kross Esker 7.0 jest carbonowy a Esker 4.0 stalowy. Ten posiada carbonowy widelec, przez co też jest najdroższy. Dobrej klasy osprzęt, hamulce tarczowe i możliwość montażu dodatkowych akcesoriów.
Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross Esker 1.0.