Porównywarka rowerów Kross, Kellys, Unibike – JAKIROWERKUPIC.PL

Kross TRANS 4.0 2024 – polecany rower trekkingowy

Kross Trans 4.0 2024/2023 – cena 2999 zł. Trzyma się nawierzchni jak polityk stołka. Polecany rower trekkingowy z tzw. średniej półki cenowej polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach. Idealny dla osób ceniących sobie komfort, wygodę i szukających roweru uniwersalnego. Trans 4.0 sprawdzi się bowiem zarówno na dalsze wyprawy jak i do jazdy po mieście.Występuje w wersji damskiej i męskiej.

Kross Trans 4.0 posiada wytrzymały, aluminiowy bagażnik. Do bagażnika producent dołącza gumę, którą można przymocować większy bagaż. Błotniki standardowo plastikowe, ale to norma w rowerach Krossa. Rower posiada oczywiście mocną podpórkę i osłonę na łańcuch. Oświetlenie działa na dynamo wewnętrzne (w piaście).




Kross TRANS 4.0 to rower uniwersalny, turystyczny. Duże koła 28 cali sprawiają, że łatwo można utrzymać prędkość na dłuższych trasach. Jest przez to mniej zwrotny, ale przecież nie o zwrotność chodzi w trekkingach!

Rama została wykonana z aluminium, ale prawdziwym hitem w tym rowerze jest siodełko. Żelowe, wygodne i szerokie siodło. Jadąc na tym rowerze czujesz się jak książę/księżniczka 🙂 Dodatkowo sztyca podsiodłowa jest amortyzowana, co znacząco zmniejsza “turbulencje” podczas jazdy po kamieniach i wybojach. Trans Pacific ma amortyzację w widelcu, co dodatkowo wzmacnia komfort jazdy.

KROSS TRANS 4.0 2024

CENA

Katalogowa: 2999 zł
Poza sezonem: 2499 zł – 2799 zł
Rower kupisz w sklepach:

Kolejna już wersja kultowej serii „Trans” daje nam do dyspozycji jeszcze lepszy dobór części, w nieco wyższym przedziale cenowym. Skutkiem tego, jeśli szukamy czegoś bardziej wymagającego w kwestii rowerów Trekkingowych, warto jest spojrzeć na tą propozycję. Jak zwykle, model Trans to gwarancja ramy z obniżonym przekrokiem, która została stworzona do jak najbardziej komfortowej jazdy. Z kolei zastosowanie ciężkiego bagażnika pozwoli nam przewozić duży gabaryt.

Specyfikacja Trekking Kross Trans 4.0 2024

W wyższej wersji modelu „Trans” zastosowano nieco mocniejszy asortyment, niż w poprzedniej. Co prawda, do naszej dyspozycji są nadal hamulce typu V-Brake, jednak w tej klasie nadal spełniają one wszelkie oczekiwania klientów i cieszą się dobrymi opiniami wśród osób, które wykorzystują rower do wygodnej jazdy rekreacyjnej.

Jeśli chodzi o dostępny asortyment, mamy tutaj jak zwykle komponenty sprawdzonej marki Shimano. Do dyspozycji mamy tylną przerzutkę Shimano Acera, a także przednią Shimano Tourney. Obie oferują nam aż 21 przełożeń, co jest bardzo dobrym wynikiem, jak na rower tej klasy.

Jeśli chodzi o amortyzowany widelec, mamy tutaj sprawdzoną opcję, czyli widelec marki SR Suntour M3010, która pozwoli nam zapewnić odpowiedni komfort, podczas jazdy. Z tym widelcem pokonamy nie tylko drogi leśne, lecz także i miejskie krawężniki, które są zmorą rowerów bez amortyzowanych widelców. W tym wypadku, mamy go na pokładzie i możemy cieszyć się jego właściwościami podczas jazdy!

Kross Trans 4.0 2024

Kross Trans 4.0 2024 damski

Model roweru Kross Trans 4.0 damski 2024 to świetna propozycja dla kobiet, które poszukują bardzo wygodnego roweru do jazdy w każdym terenie. Dzięki niemu, poruszanie się na rowerze po mieście i poza nim, jest bardzo wygodne. Wszystko dzięki ramie z obniżonym przekrokiem, co pozwala uzyskać najlepszą pozycję podczas jazdy. Nasza sylwetka jest wyprostowana, dzięki czemu rower idealnie sprawdzi się dla osób, które poszukują najlepszego roweru do jazdy rekreacyjnej.

Specyfikacja Kross Trans 4.0 damski 2024

W tym modelu producent zadbał o odpowiedni stosunek ceny do jakości komponentów, które zostały zastosowane. Skutkiem tego, otrzymujemy do naszej dyspozycji hamulce typu V-Brake, które posiadają odpowiednią moc do hamowania. Dzięki temu, nasz rower hamuje idealnie, w odniesieniu do jazdy rekreacyjnej i nie dużych prędkości. Dodatkowym atutem tego modelu są także opony, które pozwalają na jazdę w każdych warunkach atmosferycznych i na każdej powierzchni.

Jeśli chodzi o napęd, producent zastosował tutaj osprzęt marki Shimano. Do naszej dyspozycji jest tylna przerzutka Shimano Acera, a także przednia Shimano Tourney. Dzięki nim, otrzymujemy 21 przełożen, które pozwolą nam uzyskać najlepsze doznania podczas jazdy. Wszystko dlatego, że bez problemu dobierzemy przełożenie do trudności jazdy, która na nas czeka.

Na sam koniec warto wyróżnić amortyzowany widelec SR Suntour M3010, który jest świetnym rozwiązaniem do jazdy w terenie i nie tylko. Dzięki niemu, poradzimy sobie zarówno z krawężnikami w miastach, ale także ze wszelkimi nierównościami, które napotkamy na leśnych drogach i podobnych miejscach, gdzie ścieżki jezdne nie są zbyt równe.

kross trans 4.0 2024 damski

KOLORY ROWERU

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama i widelec

Materiał Ramy ALUMINIUM 6061
WIDELEC SR SUNTOUR NEX
Skok widelca 63mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Wykończenie lakieru połysk
Kolor ramy grafitowy

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY710
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA M3020
MANETKI SHIMANO ACERA ST-EF505
KORBA PROWHEEL
KORONKI 48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG31
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH KMC P704

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ SHIMANO RM50
OBRĘCZE KROSS ALUMINIUM 622X19
OPONY WANDA P1024 28X1,5

Hamulce

HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO ALTUS ST-EF505
TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT66 180
Tarcze hamulcowe tył 160

Komponenty

KIEROWNICA STEEL 610/25,4
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90/25,4 REG
SIODŁO SELLE ROYAL
WSPORNIK SIODŁA AMORTYZOWANY 31,6x350MM
STERY FP-H815 O1-1/8″
CHWYTY KROSS
PEDAŁY ALUMINIUM/TWORZYWO

System e-bike

SILNIK BRAK
BATERIA BRAK
WYŚWIETLACZ BRAK

Informacje dodatkowe

Waga [kg] ok. 17

 

KROSS TRANS 4.0 2023

CENA

Katalogowa: 2799 zł
Poza sezonem: 2499 zł – 2699 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2023 powstał z myślą o wszystkich osobach, które cenią sobie wygodę podczas jazdy. Jeśli więc chcemy zapewnić sobie najlepsze doznania podczas jazdy, warto postawić na rower Kross Trans 4.0 2023, który posiada obniżoną ramę z przekrokiem. Dzięki temu, jego geometria poprawia osiągi i wygodę podczas jazdy. Dzięki temu, jest to idealny rower do jazdy po mieście jak i na terenach pozamiejskich. Sprawdzi się więc na wszystkich wycieczkach rowerowych poza miastem, gdzie warunki jezdne mogą być odmienne. W rowerze mamy do dyspozycji także wzmocniony bagażnik, który pozwoli nam zabrać w drogę wszystko, co jest nam potrzebne.

Specyfikacja Kross Trans 4.0 2023

W tym modelu postawiono na odpowiednie części rowerowe, które mają dać nam najlepszą wydajność, w tej półce cenowej. Dzięki temu, do naszej dyspozycji są między innymi hamulce typu V-Brake, dzięki którym zapewnimy sobie odpowiednią siłę i precyzję, podczas hamowania. Oprócz tego, godne uwagi są przerzutki marki Shimano Acera i przednia przerzutka Tourney, która zagwarantuje nam aż 21 przełożeń. Dzięki temu poradzimy sobie ze wszystkimi wzniesieniami na naszej drodze, łatwo zmieniając i dobierając do niej odpowiednie biegi.

Warto zwrócić uwagę także na amortyzowany widelec SR Suntour M3010, który świetnie sprawdzi się na każdej trudnej nawierzchni, na której się znajdziemy. Jeśli więc szukamy roweru w każdy teren, model Kross Trans 4.0 2023 jest odpowiedni dla nas. Dzięki jego rozwiązaniom, każda jazda w terenie i po mieście będzie czystą przyjemnością.

kross trans 4.0 2023 męski

Kross Trans 4.0 2023 damski

Damski rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2023 to idealna propozycja dla każdej kobiety, która ceni sobie wysoką wygodę podczas jazdy. Jest to rower uniwersalny, stworzony w każdy teren. Wszystko dzięki ramie z obniżonym przekrokiem, która została stworzona w celu poprawienia geometrii. Dzięki temu, jazda w dowolnym terenie jest prosta, a przyjemność z jego prowadzenia jest odczuwalna od początku, do końca naszej jazdy. Jest to rower zarówno na krótkie jak i długie wyjazdy. W rowerze zastosowany został także wzmocniony bagażnik, który pozwoli nam przewieźć wszystkie niezbędne elementy.

Specyfikacja Kross Trans 4.0 damski 2023

W tym modelu postawiono na sprawdzone części rowerowe, które pochodzą od topowych producentów części rowerowych. Skutkiem tego, do naszej dyspozycji są miedzy innymi hamulce typu V-Brake, które posiadają wystarczającą moc do hamowania, nawet na mokrym terenie. Oprócz tego, zastosowano również i opony, które nadają się do jazdy w terenie leśnym i nie tylko. Dają one stabilność i bezpieczeństwo, podczas jazdy.

Rower Kross Trans 4.0 damski 2023 został wyposażony w tylną przerzutkę Shimano Acera, a także przednią, Shimano Tourney, które dają nam aż 21 przełożeń. Jest to wystarczająca ilość biegów, która pozwoli nam odpowiednio dobrać bieg do trasy, na której się aktualnie znajdziemy. Dodatkowo amortyzowany widelec SR Suntour M3010 sprawi, że każda nierówność będzie przez niego skutecznie tłumiona. Dlatego też, jest to idealna opcja do jazdy w teren i po mieście.

kross trans 4.0 2023 damski

KOLORY ROWERU

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama i widelec

Wykończenie lakieru matowy
Materiał Ramy ALUMINIUM
WIDELEC SR SUNTOUR M3010
Skok widelca 50mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY510
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA T3000
MANETKI SHIMANO EF500
KORBA ALUMINIUM
KORONKI 48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG200
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 12-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH P701

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ SHIMANO RM50
OBRĘCZE KROSS
OPONY 700X38C

Hamulce

HAMULEC PRZÓD V-BRAKE
HAMULEC TYŁ V-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO EF500
TARCZE HAMULCOWE BRAK
Tarcze hamulcowe tył BRAK

Komponenty

KIEROWNICA STEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90MM/25,4
SIODŁO KROSS
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2×350
STERY FP-H815 O1-1/8″
CHWYTY KROSS GRIPPEN
PEDAŁY FP-910

System e-bike

SILNIK BRAK
BATERIA BRAK
WYŚWIETLACZ BRAK

 

KROSS TRANS 4.0 2022

CENA

Katalogowa: 2399 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2299 zł
Rower kupisz w sklepach:

Komfortowa jazda wraz z rowerem KROSS Trans 4.0 2022 to codzienność. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom i częściom od znanych i cenionych producentów, rower KROSS Trans 4.0 jest idealnym rozwiązaniem do jazdy zarówno po mieście jak i po lasach czy górach. Rower KROSS Trans 4.0 został wyposażony w bardzo obszerny bagażnik, który radzi sobie z dużymi gabarytami elementów znajdujących się na nim. Dodatkowym atutem są pełne błotniki, które pozwolą nam w pełni chronić się przed błotem, które tryska z pod opon. Dzięki temu jest to idealny rower na każde warunki pogodowe i na dłuższe trasy.

W rowerze KROSS Trans 4.0 zadbano o bardzo dobre zastosowania. Skutkiem tego, do naszej dyspozycji są jakościowe hamulce typu V-Brake, które odpowiadają za odpowiednią jakość hamowania w różnych warunkach. Hamują dobrze zarówno na suchym jak i na mokrym. Dzięki temu bezpieczeństwo jest postawione na wysokim poziomie przy rowerze KROSS Trans 4.0. Dzięki zastosowaniu opon o szerokości 1,6 cala zyskujemy rower przygotowany do każdych warunków atmosferycznych.

Jeśli chodzi o konkretne parametry, do naszej dyspozycji są produkty pochodzące od producenta Shimano. Na tylnej przerzutce zamontowane zostały Shimano Acera, natomiast na przedniej Shimano Tourney. Dzięki temu połączeniu do dyspozycji użytkownika jest aż 21 przełożeń. Jest to odpowiednia ilość aby zapewnić sobie komfort jazdy zarówno na dużych wzniesieniach jak i na prostej drodze, gdzie często chcemy napędzić się w dostateczny sposób podczas naszej jazdy. Za chłonięcie wszelkich drgań i nierówności odpowiedzialny jest amortyzowany widelec SR Suntour M3010, dzięki któremu uzyskamy odpowiedni komfort podczas jazdy.

Kross Trans 4.0 2022

Kross Trans 4.0 2022 damski

Damski rower KROSS Trans 4.0 2022 to idealna propozycja dla kobiet, które w dobrej cenie szukają roweru na każdą trasę i na każdą okoliczność. Pod tym względem rower KROSS Trans 4.0 sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ jest on skonstruowany na bazie dobrych części, ale także posiada specjalną ramę, której geometria pozwala na jeszcze bardziej efektywną i komfortową jazdę. Dzięki temu KROSS Trans 4.0 jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet, które potrzebują stabilnego i dobrego roweru do jazdy zarówno po mieście, po lesie jak i po innych drogach, które napotka się podczas przejazdu.

W rowerze KROSS Trans 4.0 damskim zastosowano bardzo dobrej jakości bagażnik, który pozwoli przewieźć nam wiele elementów i utrzyma ciężki bagaż. Wartym odnotowania są także pełne systemy błotników, które chronią nas skutecznie przed błotem podczas jazdy. Dzięki temu jest to idealny rower na każde warunki pogodowe, w których możemy się znaleźć podczas przejazdu. Za nasze bezpieczeństwo podczas jazdy będą odpowiadać hamulce typu V-Brake, które są odpowiednie pod względem jakości hamowania i skutecznie hamują zarówno na suchej jak i mokrej powierzchni.

Jeśli chodzi o zastosowany osprzęt w modelu KROSS Trans 4.0, do naszej dyspozycji są elementy marki Shimano, a dokładniej tylna przerzutka Shimano Acera oraz przednia Tourney. Dzięki ich połączeniu zyskujemy aż 21 przełożeń, dzięki którym bez problemu poradzimy sobie na wzniesieniach, natomiast na prostej drodze uzyskamy odpowiednią prędkość podczas jazdy. Natomiast amortyzowany widelec SR Suntour M3010 pozwoli nam pokonywać krawężniki i wyboje na drodze.

Kross Trans 4.0 damski 2022

KOLORY ROWERU

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama i widelec

Wykończenie lakieru połysk
Materiał Ramy ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC SR SUNTOUR M3010
Skok widelca 50mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
Skok tylnego amortyzatora BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY510
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA T3000
MANETKI SHIMANO EF500
KORBA SR SUNTOUR
Koronki 48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG200
Zakres kasety / wolnobiegu 12-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH YBN S50

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ SHIMANO RM50
OBRĘCZE KROSS
OPONY MITAS GRIPPER V84 42-622

Hamulce

HAMULEC PRZÓD V-BRAKE
HAMULEC TYŁ V-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO EF500
TARCZE HAMULCOWE BRAK

Komponenty

KIEROWNICA STEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM/ 25,4 (S- 90MM, M- 110MM, L- 110MM, XL- 110MM)
SIODŁO KROSS
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2×350
STERY FP-H815 O1-1/8″
CHWYTY KROSS GRIPPEN
PEDAŁY FP-910

 

KROSS TRANS 4.0 2021

CENA

Katalogowa: 2399 zł
Poza sezonem: 1999 zł – 2299 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2021 to uniwersalny jednoślad przeznaczony do jazdy turystycznej. Posiada lekką ramę, nowoczesny osprzęt oraz geometrię dostosowaną do komfortowego pokonywania długi odcinków po zróżnicowanym terenie. Ten polecany rower trekkingowy podrożał względem zeszłego roku o 300 zł. Nie jest to już jednak ten sam osprzęt i wykonanie.

Kross Trans 4.0 2021

Jaki osprzęt posiada rower trekkingowy Kross Trans 4.0?

Rower Trans 4.0 2021 został wykonany z lekkiego i wytrzymałego stopu aluminium. Posiada przerzutki Shimano oferujące 21 przełożeń. Amortyzowany widelec dobrze pochłania drgania i dba o wyższy komfort rąk przy dłuższej trasie. W rowerze zastosowano duże koła 28-calowe z oponami Mitas Gripper o szerokości 1,6”. Szybkie i bezpieczne hamowanie zapewnią natomiast wysokiej jakości hamulce V-brake. Rower został wyposażony w system błotników chroniących przed zabrudzeniami.

Kross Trans 4.0 2021 damski

Kross Trans 4.0 2021 damski

Na jakich trasach sprawdzi się rower Kross Trans 4.0 2021?

Rower trekkingowy Kross Trans 4.0 2021 to wielozadaniowy i uniwersalny jednoślad, przystosowany zarówno do szybkich tras asfaltowych oraz wymagających ścieżek nieutwardzonych. Możemy go wykorzystać do codziennych dojazdów do pracy, a weekend udać się na długodystansową wyprawę. Zintegrowany bagażnik oraz oświetlenie sprawiają, że rower Trans 4.0 jest od razu gotowy do wyruszenia w trasę.

KOLORY ROWERU

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama i widelec

Wykończenie lakieru połysk
Materiał Ramy ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC SR SUNTOUR M3010
Skok widelca 50mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
Skok tylnego amortyzatora BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY510
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA T3000
MANETKI SHIMANO EF500
KORBA SR SUNTOUR
Koronki 48T-38T-28T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO HG200
Zakres kasety / wolnobiegu 12-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH YBN S50

Koła

PIASTA PRZÓD SHIMANO NEXUS C3000
PIASTA TYŁ SHIMANO RM50
OBRĘCZE KROSS
OPONY MITAS GRIPPER V84 42-622

Hamulce

HAMULEC PRZÓD V-BRAKE
HAMULEC TYŁ V-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO EF500
TARCZE HAMULCOWE BRAK

Komponenty

KIEROWNICA STEEL 600MM
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 110MM/25,4
SIODŁO SELLE ROYAL
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2×350
STERY FP-H815 O1-1/8″
CHWYTY KROSS GRIPPEN
PEDAŁY FP-910

System e-bike

SILNIK BRAK
BATERIA BRAK
WYŚWIETLACZ BRAK

 

KROSS TRANS 4.0 2020

CENA

Katalogowa: 2099 zł
Poza sezonem: 1699 zł – 1899 zł
Rower kupisz w sklepach:

Rower Kross Trans 4.0 2020 wyposażony jest w dobrej klasy mocne oświetlenie przód/tył, zasilane dynamem wewnętrznym. Dzięki niemu możemy komfortowo jeździć po zachodzie słońca. Regulowany mostek pozwala zająć na rowerze wygodną i wyprostowaną pozycję. Rower w standardzie posiada również rzecz tak prozaiczną jak dzwonek.

Za sprawą hamulcy typu v-brake i manetkom Shimano, zatrzymanie roweru w razie potrzeby jest prawie że natychmiastowe. Najlepsza pozycja ciała na rowerze trekkingowym to pozycja wyprostowana. Odpowiada za to siodło Selle Royal oraz kierownica. Rower Kross Trans 4.0 2020 przypadnie Ci do gustu i będzie towarzyszył podczas wielu rowerowych wycieczek.

Kross Trans 4.0 2020 męski

Jazda na rowerze Kross Trans 4.0 cechuje się przede wszystkim wygodą i komfortem. Ten polecany rower trekkingowy to sprzęt sprawdzony i trwały. W Krossie sprzedawany od lat zdążył zaskarbić sobie zaufanie najbardziej wymagających rowerzystów.

Kross Trans 4.0 2020 damski

Kross Trans 4.0 damski 2020 posiada dynamo w piaście i 21 biegów. Nie jest to może dużo, zwłaszcza jeśli planujesz dalszą wyprawę, ale na terenie nizinnym w zupełności wystarczy. Oprócz wycieczek, możesz używać rower do jazdy po mieście, do szkoły, pracy i na zakupy.

Kross Trans 4.0 2020 damski

Rama w rowerze została wykonana z lekkiego stopu aluminium. Dzięki temu rower uchodzi za jeden z lżejszych. Widoczność drogi z pozycji roweru trekkingowego jest doskonała. Komfort jazdy został podniesiony za sprawą dużych, 28 calowych kół. Swoją pracę robią również amortyzator przedni i amortyzowany wspornik siodła.

SPECYFIKACJA ROWERU

Rama
Materiał ramy:
Aluminium Performance
Widelec:
SR Suntour M3010
Tylny amortyzator:
Koła
Piasta przód:
SHIMANO NEXUS C3000
Piasta tył:
SHIMANO RM50
Opony:
Mitas Gripper (28″x1,6″)
Obręcze:
Kross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przód:
SHIMANO TOURNEY TY510
Przerzutka tył:
Shimano Acera M360
Hamulce przód:
V-brake
Hamulce tył:
V-brake
Dźwignie hamulca:
SHIMANO EF500
Manetki:
SHIMANO EF500
Korby:
SR SUNTOUR
Suport:
FP-B902
Łańcuch:
S50
Kaseta / Wolnobieg:
SHIMANO HG200
Komponenty
Kierownica:
STEEL 600MM
Wspornik kierownicy:
ALUMINIUM 90MM/25,4
Wspornik siodła:
ALUMINIUM 27,2X350
Stery:
FP-H815 (1-1/8″)
Siodło:
Selle Royal
Chwyty:
Kross Gripen
Pedały:
FP-910

 

Dobór ramy

S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.

Jeśli jesteś kobietą, która dalekie wyprawy jak i przejażdżki po mieście, Trans 4.0 na pewno będzie Ci służył. M-ka to oczywiście rozmiar 17 cali i jest przeznaczony dla kobiet poniżej 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.

DoDATKOWE AKCESORIA

Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower trekkingowy. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans Pacifica warto dokupić:

W razie potrzeby można do niego przymocować:

KROSS TRANS 4.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ rower spełnia moje oczekiwania, świetne wykonanie i cena, bardzo dobry zakup, polecam
+ Wmontowana prądnica w kole, co jest bardzo wygodne, osłonka łańcucha – przydatne gdy chcemy jeździć np do pracy, nie pobrudzimy spodni. Rower lekko chodzi, bardzo dobry na przejażdżkę po mieście.
+ Odczuwam znacznie komfort jazdy, przyspieszenie, komfort jazdy, prezencja roweru również nie wymaga poprawy.
+ super rowerek polecam, zrobiłem nim dopiero ze 100km. ale jestem bardzo zadowolony, jedynie lakier czarny mat widzę, że szybko będzie się rysował.

Nasza opinia o rowerze

Kross Trans 4.0 to rower, który polecam w szczególności osobom oczekującym komfortu do 2000 złotych. A poza sezonem nawet kilka stówek taniej. Na dalsze wyprawy również jest ok, choć 21 biegów to o te trzy za mało do pełni szczęścia (o te 3 więcej ma np. Kross Trans 5.0).

Zapraszamy do dodania w komentarzu poniżej własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 4.0.

Oceń
[Total: 3 Average: 4.3]
Exit mobile version