Rowery Kross 2024/2023 - OPINIE Rowery trekkingowe Kross 2024/2023

Kross TRANS 7.0 2024 – mocny rower trekkingowy

Kross Trans 7.0 2019 męski

Kross Trans 7.0 2024 – cena 4199 zł. Solidny i wytrzymały rower trekkingowy polskiej marki Kross. Na dużych, 28-calowych kołach, z hydraulicznymi hamulcami i dynamem w piaście. Wspaniały sprzęt na długie i bardzo długie trasy. Trans 7.0 to rower praktycznie nie do zdarcia. Sprawdzi się na każdej trasie i w każdych warunkach. Występuje w wersji damskiej i męskiej.

Kross Trans 7.0 to mocarz wśród rowerów trekkingowych do 3000 złotych. Na długie trasy przyda się wytrzymały, aluminiowy bagażnik wraz z gumą. Błotniki i osłona na łańcuch zapewniają komfort jazdy. Rower posiada jedno z najmocniejszych oświetleń, które działa na dynamo w piaście.




 

Kross TRANS 7.0 to rower typowo turystyczny. Duże koła 28 cali i założone na nie opony Schwalbe Silento dają świetny start na najdłuższe wyprawy. Rama w rowerze została wykonana z aluminium, a za pomocą najnowszej technologii zyskała opływowy, aerodynamiczny kształt. Siodełko jest oczywiście żelowe, wygodne i szerokie. Zamontowane na amortyzowanej sztycy podsiodłowej. Trans 7.0 ma amortyzację w widelcu oraz hydrauliczne hamulce Shimano, które zwiększają bezpieczeństwo jazdy.

Kross Trans 7.0 jest wyposażony w najwyższej klasy napęd Shimano Deore z 24 biegami. Hamulce hydrauliczne Shimano, korby Shimano Acera i mocne opony Schwalbe Silento 28×1,6.

KROSS TRANS 7.0 2024

CENA

Katalogowa: 3499 zł
Poza sezonem: 2999 zł – 3299 zł
Rower kupisz w sklepach

Rower trekkingowy dla bardziej wymagających, czyli model Kross Trans 7.0 2024 to propozycja, wobec której nie można przejść obojętnie. Jest to bowiem rower turystyczny, o bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Wszystko za sprawą komponentów, które zostały użyte do jego produkcji. Skutkiem tego, otrzymujemy rower kompletny, który cieszy się bardzo dobrymi opiniami. Wszystko za sprawą obniżonej ramy, która daje nam możliwość wygodnej jazdy z wyprostowanymi plecami.

Specyfikacja Trekking Kross Trans 7.0 2024

Przejdźmy do tego, co najbardziej budzi respekt w wypadku tego roweru. Do naszej dyspozycji jest bardzo dobry układ napędowy, czyli 3×9, który obsługuje aż 27 biegów, dzięki którym idealnie dopasujemy prędkość i trudność jazdy do każdego terenu. W rowerze zamontowana została tylna przerzutka Shimano Deore M592, która jest bardzo udanym i jednym z topowych modeli, jeśli chodzi o producenta Shimano. Dzięki temu połączeniu, rower jest bardzo szybki i łatwy w obsłudze.

Oprócz tego, producent zadbał o bardzo mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe marki Shimano, które pozwolą nam skrócić maksymalnie drogę naszego hamowania, nawet przy dużych prędkościach. Jest to idealny hamulec dla tych, którzy lubią szybszą jazdę i którzy chcą się czuć bezpiecznie nawet na śliskiej powierzchni.

Rower Trekking Kross Trans 7.0 2024 został także wyposażony w pełen system błotników, bagażnik, a także niezbędne oświetlenie, które jest zasilane przez prądnice. Dzięki temu, zawsze mamy pewność co do tego, że światła mamy sprawne.

kross trans 7.0 2024

Kross Trans 7.0 2024

To, co rzuca się w oczy w rowerze Trans 7.0 to jego szyk. Jakość elementów została uzupełniona eleganckim wyglądem.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-grafitowy mat

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama i widelec

Materiał Ramy ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELECSR SUNTOUR NEX HLO
Skok widelca63mm
TYLNY AMORTYZATORBRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORABRAK
Wykończenie lakierupołysk
Kolor ramyturkusowy

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSHIMANO CUES U4010
PRZERZUTKA TYŁSHIMANO CUES RD U6020
MANETKISHIMANO CUES U6000
KORBASHIMANO CUES U4010
KORONKI46T-30T/170MM
KASETA / WOLNOBIEGSHIMANO CUES LG400
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU11-39T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ20
SUPORTSHIMANO BB-MT501
ŁAŃCUCHSHIMANO LG500

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO NEXUS DH-3D37
PIASTA TYŁSHIMANO TOURNEY TX505
OBRĘCZEKROSS ALUMINIUM 622X25
OPONYSCHWALBE SILENTO 28X1,6

Hamulce

HAMULEC PRZÓDSHIMANO MT200
HAMULEC TYŁSHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCASHIMANO MT201
TARCZE HAMULCOWESHIMANO RT10 160 CL
Tarcze hamulcowe tyłSHIMANO RT10 160 CL

Komponenty

KIEROWNICAALUMINIUM 640 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM 90MM/31,8 REG
SIODŁOSELLE ROYAL
WSPORNIK SIODŁAAMORTYZOWANY 31,6x350MM
STERYFP-H813PL 1-1/8″
CHWYTYKROSS
PEDAŁYALUMINIUM/TWORZYWO

System e-bike

SILNIKBRAK
BATERIABRAK
WYŚWIETLACZBRAK

Informacje dodatkowe

Waga [kg]ok. 17,3

 

KROSS TRANS 7.0 2019

CENA

Katalogowa: 2799 zł
Poza sezonem: 2299 zł – 2499 zł
Rower kupisz w sklepach

Największy wyróżnik w rowerze Kross Trans 7.0 2019 to hamulce hydrauliczne tarczowe. Jest to niewątpliwa korzyść w porównaniu z Krossem Trans 6.0 2019. Hamulce tarczowe powodują, że nie musimy już kupować klocków hamulcowych i martwić się o to, że się zetrą podczas długiej jazdy. Producent umieścił w rowerze także dobrej klasy przerzutkę tył Shimano Deore, która pomoże pokonywać setki km.

Jazdę po asfalcie ułatwiają opony Schwalbe Silentio K-Guard (28×1,6″), dzięki którym rower trzyma się podłoża. Bagażnik w Kross Trans 7.0 2019 ma standardowo mocne gumy, którymi można przypiąć bagaż. Oświetlenie na dynamo w przedniej piaście jest mocne i daje dalekie światło.

Kross Trans 7.0 2019 męski

Kross Trans 7.0 2019 męski

 

To, co rzuca się w oczy w rowerze Trans 7.0 to jego szyk. Jakość elementów została uzupełniona eleganckim wyglądem.

Dostępne kolory męskie

  • czarno-niebiesko-srebrny mat (2019).

Kross Trans 7.0 2019 w damskiej wersji został wykonany w jednej wersji kolorystycznej, zatem panie nie mają wielkiego wyboru. Nie mniej barwa jest przyjemna a i wykonanie bardzo solidne.

Kross Trans 7.0 2019 damski

Kross Trans 7.0 2019 damski

 

Dostępne kolory damskie

  • czarno-fioletowo-srebrny mat (2019).

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rama
Materiał ramyAluminium Performance
WidelecSR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przódShimano Nexus DH-3D37
Piasta tyłShimano Deore FH-M6000
OponySchwalbe Silento K-Guard (28″x1.6″, reflex)
ObręczeKross (aluminium, double wall)
Napęd
Przerzutka przódShimano Altus FD-M310
Przerzutka tyłShimano Deore RD-M591
Hamulce przódShimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Hamulce tyłShimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
Dźwignie hamulcaShimano ST-EF505 (hydrauliczny)
ManetkiShimano ST-EF505 (3×8)
KorbyShimano Acera FC-M311 (48/38/28T, 170mm)
SuportFP-B902
ŁańcuchKMC HV700
Kaseta / WolnobiegShimano Altus CS-HG31-8 (11-32T)
Komponenty
KierownicaSteel (610mm, 25.4mm)
Wspornik kierownicyAluminium adjustable (DM/S-90mm, DL/M/L-110mm, 25.4mm)
Wspornik siodłaAluminium suspension (350mm, 27.2mm)
SteryFP-H128 (1-1/8″)
SiodłoSelle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
ChwytyKross Gripen
PedałyFP-910

 


Użyte technologie

Aluminium performance – do produkcji ramy Trans Arctica producent użył stopu Aluminium Performance 6061. Przełożyło się to na wysoką sztywność, co z kolei zapewnia ramie dużą odporność na złamania. Rama przy tym jest lekka jak przystało na aluminium.
Full Mudguards – długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.
Inner Cable Route – wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Post Mount – rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Powder Coated – jest to rodzaj nowoczesnego stylu malowania ramy, które polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium. Następnie przeprowadzana jest obróbka termiczne, dzięki której lakier tworzy super-gładką powłokę odporną na uszkodzenia mechaniczne.

Dobór ramy

  • Kross Trans 7.0 męski można nabyć w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL.

S-ka to rama 17 cali i będzie najlepsza dla niskich mężczyzn, tak poniżej 170cm. M-ka to 19 cali i będzie w sam raz dla mężczyzn o wzroście od ok. 170cm do ok. 180cm. L-ka, czyli 21 cali jest przeznaczona dla wysokich osób powyżej 180cm. Z kolei XL to rama dla bardzo wysokich mężczyzn, czyli powyżej 190cm.

  • Kross Trans 7.0 w wersji damskiej występuje w dwóch rozmiarach: M i L.

M-ka to rozmiar 17 cali i jest wyprodukowany z myślą o kobietach mających mniej niż 170cm. Z kolei rozmiar L to 19 cali i jest dla kobiet powyżej 170cm.

DoDATKOWE AKCESORIA

Rower jest wyposażony we wszystko, co powinien posiadać rower turystyczny na długie wyprawy. Ponadto projektanci pomyśleli o wygodzie i poprowadzili linki wewnątrz ramy, a także dołożyli aluminiowe pedały. Oczywiście jak do każdego trekkinga, tak i do Trans7.0 warto dokupić:

  • sakwę rowerową,
  • kask rowerowy,
  • pompkę do roweru,
  • koszyk na bidon,
  • bidon rowerowy.

W razie potrzeby można do niego przymocować:

  • fotelik dla dziecka,
  • przyczepkę rowerową.

KROSS TRANS 7.0 – OPINIE

Opinie zaczerpnięte z PORTALU Ceneo

+ Super rower dobra jakość i świetny wygląd
+ Chyba najlepszy w tej cenie i w takiej jakości rower trankingowy na polskim rynku
+ Bardzo dobry rower. Za tą cenę nie kupi się nic lepszego.
+ Wybrałem to czego szukałem. Jak dla mnie jest to dobry stosunek ceny do jakości. Polski produkt z renomowanym osprzętem.Pierwsze wrażenia z jazdy bardzo pozytywne.

NASZA opinia o rowerze

Kross Trans 7.0 to rower, który nada się idealnie na daleką wyprawę po Europie. Jego wytrzymałość i zastosowane elementy poprawiające bezpieczeństwo i wygodę sprawiają, że rower stoi wysoko w hierarchii. Do tego dochodzi w miarę niska – jak na tego typu sprzęt – cena.

Zapraszamy do dodania w komentarzu własnej opinii na temat roweru Kross TRANS 7.0.

Oceń
[Total: 1 Average: 5]

Napisz opinię

opinie

  • Kupiłem niedawno ten rower model 2015 r. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Bardzo wygodny trekking na długie wypady, ze świetnym osprzętem i genialnymi hamulcami. Jedyna wada, jaką do tej pory zauważyłem, to przedni amortyzator – od nowości ma niewielki luz, który można łatwo wyczuć wciskając przedni hamulec do oporu i ruszając rowerem w przód i tył. W serwisie powiedzieli, że “ten typ tak ma”:) Przydałoby się też więcej mocowań na bidon – jest niestety tylko jedno.